MuscleMeat

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

rug+biceps

smith was bezet dus evn opwaremen nog

2x30x40 one arm db row

yes het kan beginnen

yates smith row
3x60
3x100
3x130
3x150
3x170
2x180 grip probleem kan wel makkelijke meer kwa kracht
backoff
15x100


one arm cable pulldown fucking zwaar 1 katrol namelijk


4x6x63 forced
15x50
20x30

bent over db reverse curl
15x34
10x40

bent over db curl
3x8x40 one arm

concetration curl
3x30x10 no rest

=> vrijdag benen en schouders ben benieuwd hoe gaat.
 
side note: net bij fysio geweest hij geeft aan dat ik eerst moet beginnen met sumo squats 3/4 het laaste stuk is nu nog te zwaar voor de knie.
ik ga rustig beginnen, is lastig voor mij maar ik wil graag snel genezen dus houdt ik mij aan de regels.
vrijdag legs+schouders+calves+abs echt zin in om ze weer te trainen :D
vanaf maandag ga ik weer een 5 daags split schema uitvoeren zodat mijn motivatie weer wat terug komt.
We blijven iig gewoon trainen ik ga kwa spiermassa voorruit dus ik doe toch iet goeds :D
 
high rep schoulders/borst/triceps

db shoulder press
25x20
20x26
2x10x30

incline db press superset incline db fly
2x3x20x20

incline hammer press
3x30x20

bent over side raises
3x20x10 no rest between sets

rear delt bent over side raises
3x20x10 no rest between sets

incline db french press
3x20x18 no rest between sets

db extension ( behind head)
3x20x12 no rest between sets
 
volgende week wil ga ik 1 spiergroep per dag trainen en ook even high reps want ik heb wat last van schouder.
die week erop ga ik weer low rep trainen zo wissel ik het een beetje af dat werkt goed voor mij zie nogsteeds progressie in de spiegel.
ook ga ik elke dag cardio doen wandelen of fietsen maar dan niet zo ver want dan put ik mijzelf teveel uit.
de motivatie lijkt weer terug te komen :D

ik ga ook weer de cardio activiteiten bijhouden was ik laatste tijd wat laks in,
vandaag klein rondje omdat ik morgen ga moutainbiken afstand 15 km gemiddeld 22 kmpu
ik weeg nu 123 dus afvallen gaat de goede kant op.
 
Laatst bewerkt:
de cut wordt eindelijks serieus. gister 2 mtb routes gefietst pfoe wat zwaar 33 km totaal.
net weer op de weg gefietst 30 km en zo helling lopen in de sportschool ik probeer en ik probeer een uur vol te houden.
maandag repeat
 
zo naar de sportschool even weer hellinglopen en lichtjes mijn benen trainen en vanmiddag fietsen.
ook even het hele huis schoonmaken zodat ik meer orde en netheid heb.
morgen rug trainen high reps en ook weer hellinglopen en fietsen.
binnenkort kan ik werken als sport coach voor jongeren lijkt me wel leuk om te doen.
het gaat de goede kant weer op en nu volhouden :D
 
zo weer terug :)

conditie + legs + calves (lowerback en abs overgeslagen enorme backpump vandaag)

30 min helling lopen @ 10% @ 7 kmpu. jezus wat zweeten niet normaal


echt enorm in kracht achteruit gegaan door 1.5 maand de benen niet te trainen, maar dat komt wel weer terug

stiffed leg deadlift smith
50xbar
30x60
20x80
15x90

sumo squat smith

20xbar
20x60
20x90
15x120

alle sets zijn wel achterelkaar alleen gewichten verwisselen en door. ook goede cardio

legcurl seated
3x30x35

legextension seated
3x30x35

calves on lp
giantsets want die voel je lekker branden 2x50x100

adductors dropsets
30x125
30x100
30x80

x2
 
7km/u is meer joggen voor mijn korte pootjes :D
 
7km/u is meer joggen voor mijn korte pootjes :D
ik ben 1.94 en heb echt lange benen dus kan grote stappen zetten en ik heb het idee dat ik zo veel sneller vetverbrand het is nu kwestie van volhouden..

net nog ffn rondje gefiets op temp afstand 35 kmpu gemiddeld 23 kmpu, wel veel wind en snel verzuurd maar morgen weer een dag.
 
afvallen gaat de goede kant op ik weeg nu 121 kg.
ik hoop van het zomer rond 110kg te staan maar dat wordt nog flink afzien door mijn medicatie.
ik ben iig weer blij dat ik weer goede motivatie te pakken heb.
straks naar de sportschool , helling lopen en rug high reps.
volgende week ga ik weer wat zwaarder even kijken hoe dat gaat met mijn schouder.
 
conditie+rug :

27 min hellinglopen @ 10% @7.5 kmpu. zeer pittig de bedoeling is dat ik dit kan verlengen naar 60 min voor maximale vetverlies.

rug: clustersets one handed allemaal en om en om high reps.

db low row 3x30-20-15x30
db latkickback 3x30-20x15x20
pullup wide 3xtillfalure
cable row 3x30x21 with hold
yates smith row 3x30x60 with hold

volgende week weer medium reps met meer rust tussen sets maar dit is af en toe wel lekker voor de pomp en conditie beetje crosfit achtig.
vanmiddag nog een stukje fietsen.
 
net ffn gevoetbald is wel meer dan 7 jaar geleden maar is best wel vermoeiend wel weer leuk om te doen ga ik vaker doen met wat mensen. tevens ook echt voor de conditie die sprintjes :) .. .
 
ik heb mijn vetten wat hoger ingesteld deze week en het voelt wel goed ik neem teven alleen wanneer energie op is wat koolydraten havermout of een paar boterammen. aardappels zijn uit den boze voor mij krijgt direct ballon buik.
straks naar de sportschool : hellinglopen HITT en chest+triceps (high reps), even geen schouders want is zeer gevoelig.
later op de dag nog fietsen en therapie.
 
mijn verhaal....

omdat ik echt al 10 jaar lang af te vallen en van alles tot het extreme aan toe en duizenden dieeten.
ik val wel goed af op zware interval trainingen en dat heb ik de laaste maanden veelste veel gedaan waardoor ik manisch ben geworden door een trigger van de extreme maatregelen. ik zat vandaag bijna in de crisis en ben op de grond gevallen en tegen een hart aanval. door de goede begeleiding ben ik nu weer iets rustiger, medicatie is flink opgehoogd het zat al op maxium dosis. Dus we beginnen voor de 1000 x opnieuw met balans vinden en gezond te blijven en hellemaal uit het gekkenhuis te blijven. >> Maar we geven nooit op!!!. (ik typ dit niet om stoer te doen maar ik moet het ergens kwijt.)
 
Rustig aan, enjoy life en draai niet door mbt trainen/voeding. Gezondheid is prio 1 en van een tijdje rustig aan doen en eten wat je echt lekker vind breng je geen dramatische schade aan, mentaal kan dit wel een enorme boost voor je geven.
Experimenteer met nieuwe bezigheden/hobby's/ interesses/ etc en zorg dat je mentaal weer stabiel wordt. Praat met je omgeving/naasten hierover en krop niet alles op.

Leven is een achtbaan met veel ups en downs en nu zit je in een down, maar er is maar een kant die je na een down op kunt gaan en dat is up 🚀
 
=> Update :

Ben al ietsje rusiger doormiddel van begeleiding en nog meer medicatie.
Wel oververmoeid en heel erg snel last van prikkels.
Daarom kan helaas nog niet naar de sportschool, gelukkig heb ik thuis gewichten.
Vandaag met pijn en moeite het huis schoon gekregen nu helemaal gesloopt.
Ik ga morgen thuis proberen te trainen want dat mis ik echt.

/out..
 
Komt allemaal goed Pik. zou niet meer gaan snoepen van de SARMS
 
Back
Naar boven