XXL Nutrition

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

Weer eens vroeg in de nacht wakker geen probleem gewoon lekker rustig opstarten beetje schoonmaken in huis en een stevig ontbijt. ik wil vandaag even schouders testen wat ze aan kunnen i.v.m programmering voor volgende week in mijn schema. ik ga vandaag naar mijn ouders ook al weken niet geweest en ze hebben een nieuwe puppy wel zin om mee te knuffelen en spelen doet mij altijd goed. Ik kan wel wat endorfine gebruiken :D
 
schouders beetje uitproberen of het gaat.

giantset blueband (XXL) side raises 2x50

seated db side raises bent over
3x30x12

seated high incline db shoulder press
30x12
15x37.5
8x50

db frontraise
2x30x12

> rear delt had ik gister al gedaan samen met de rug.

ging beter dan verwacht

zondag beetje benen thuis met alleen dumbells > woensdag weer een bb squaten lang geleden en hopelijk houdt mij knie het ook maar we zullen zien
:)

edit: herstel rondje heel licht gefietst want vervling slaat toe. 13 km gemiddeld 15 kmpu. vanmiddag nog ffn wandelen.
 
Laatst bewerkt:
Verschillende schema's gemaakt voor komende weken in the gym echt weer zin aan en ik denk dat ik het kwa prikkels wel weer aan kan.

Mijn aandachtspunten zijn : 1. benen 2. schouders 3. triceps
Borst en rug lopen ver voor op bovenstaande genoemde spiergroeppen dus voor deze spiergroeppen extra oefeningen/sets.
ook ga ik nieuwe oefeningen uitproberen en kijken wat goed voet. iig zoveel mogelijk angles benutten.
ik ga zo naar mijn ouders die hebben een nieuwe puppy (oud hollandse herder) lekker de hele dag knuffelen en spelen.
 
Mooi man, je gaat je draai weer helemaal vinden. Lekker therapeutisch wandelen en fietsen ook buiten :thumb:
 
Zo weer thuis. was gezellig en lieve leuke en ondeugende puppy veel mee gespeeld en ik heb 12 uur geslapen pfoe dat al jaren niet meer gehad was wel fijn nu lekker veel koolydraten laden voor morgen chest split day.

Jeeuj morgen naar the gym, ik ga gewoon licht beginnen ome weer te wennen en dan week 2 hoger week 3 weer low reps.
 
Laatst bewerkt:
Zo weer thuis. was gezellig en lieve leuke en ondeugende puppy veel mee gespeeld en ik heb 12 uur geslapen pfoe dat al jaren niet meer gehad was wel fijn nu lekker veel koolydraten laden voor morgen chest split day.

Jeeuj morgen naar the gym, ik ga gewoon licht beginnen ome weer te wennen en dan week 2 hoger week 3 weer low reps.
Welk ras is hij?
 
ik ga zo toch even alvast naar de gym geen zin om op de bank te hangen.
heel lichtjes benen trainen (ik heb namelijk een beknelde zeneuw in hamstring/quad
 
- Herstel benen

- Legpress met hakken (hamstring focus) ;
50x80
30x100
20x120
20x140
15x160

- Legpress quad focus ;
30x100
20x130
20x150
20x160

- Calves on lp giantset
100x100 (ga ze elke dag trainen )

- Legcurl giantsets ;
50x35
35x55

- Legextensions giantsets ;
50x35
35x55

- Adductors giantsets 10 sec rust in between ;
50x80
50x80
x2 (naar binnen en buiten)

- Backextesnions giansets 10 sec rust in between ;
50x80
30x80

/Done.... woensdag wat zwaarder benen trainen met compound > morgen chest erg veel zin in


Herstel knie/zenuw advies van fysio geen sumo squats maar close stand , voetten wel naar buiten en voorlopig alleen maar boxsquats.
:)
 
Laatst bewerkt:
Pff ik er wordt er moe van net 2 uur geslapen klaar wakker komt omdat ik gister 12 uur heb geslapen.
Eerst ffn schoonmaken zodat ik weer moe wordt en dan ga ik straks weer slapen.
hopelijk lukt dat anders ga ik fietsen :P
 
slapen lukt niet meer helaas achja is niet zo ramp ik ga gewoon lekker lange afstand proberen te fieten wel rustig.
ik trek wel even regen pak aan want er is kans op regen. ciao
 
gefietst lekker rustig afstand 47 km gemiddeld 20 kmpu.
straks borst + diverse achterliggende spiergroeppen trainen
nu eerst een dikke omelet maken hongerrrrrrr !
agelopen zaterdag schouders getraind ben benieuwd hoe de presses gaan
:D
 
Laatst bewerkt:
borst+triceps -> ik wou eigelijk ook schouders trainen maar die waren erg gevoelig.
even een paar dag rust met de schouders


borst:

- Incline smith press 45 gr;

- 30xbar
- 20x60
- 15x90
- 8x110
- 5x120 -> zeer moeizaam achja heb ook 3 weken deze oefening niet meer gedaan


- Decline smith press ;

-10x110
- 8x120
- 5x120 -> ik moest eigenlijk flat press nog doen maar triceps+schouder deden redelijk pijn

- Incline pronated db fly 45gr ;

- 15x24
- 2x8x28

- Flat cable fly forced midesectie ;

- 15x21
- 2x10x35

- Decline cable fly / bent over and with hold ;

- 15x28
- 12x35
- 8x42 with hold

Beetje triceps is ook heel gevoelig rechteram heb ik al meerdere maanden last van ook wat kracht verlies herlaas.

- One arm pushdown ;

- 8x35
- 2x15x21


- One rope extensions zijwaarts forced

- 30x10
- 15x15
- 8x20 + little forced


+ 20 min hellinglopen @5% @6kmpu.


cijfer 6.5

=> Misschien bij verveling vanmiddag rondje lopen.
 
Ondanks het slechte slapen presteer ik nog goed en kom langzamerhand weer in de goede flow.
nu volhouden :D
 
morgen vroeg weer lekker knallen in de sportschool > rug + biceps. high to low reps :D
hopelijk slaap ik vannacht wat beter want dan ik meer gewicht verplaatsen :D
 
vannacht goed geslapen. wel behoorlijk last van beknelde zenuw in de hamstring en glutes. ik kijk het nog even aan anders toch even naar de fysio want ik wil graag mijn benen weer zwaar trainen. voorlopig geen squats meer maar leg presses.
vandaag staan rug+biceps+rear delt op het programma echt wel zin in :)
 
rug+biceps+beetje rear delt

20 sec rust tussens max. arm oefeningen zonder rust tussen sets.


Rug:

- Pullup wide 10x 6x 2x bw 120kg
- Chinup 3 2 1 xbw 120kg
- Yates smith row 3x60 - 3x110 - 8x120 - 6x130
- DB latkickback geen rust tussen sets 3x6x40
- seated dual banded row 3x6x50 tering zwaar deze is bijna FS
- reverse pulldown close grip 3x6x50 ook tering zwaar is bijna FS

onderarmen/biceps

- bent over reverse db curl (geen rust tussen sets) 5x34 - 5x36 - 8x40
- bent over db curl ( geen rust tussen sets - 3x6x40

rear delt blijft heel gevoelig maar ik moet ze toch trainen loopt enorm achter.

- rear delt cable fly 3x15x10

cijfer: 7+

tijd: 21 min

=> vanmiddag even fietsen en misschien savonds nog een wandeling.
=> morgen benen op het programma ik mag van de fysio nog geen squats doen dus ik doe one leg legpresses.
 
Laatst bewerkt:
Zo: al weer geweest vandaag? :)
Lekker hoor ondanks de pijntjes :thumb:
 
- Medium (interval) 30 km snelheden tussen 20 t/m 35 af en toe op ademkomen met restpauze van 30 sec.

=> edit => rehab onderrug => 2x35x50 db deadlift with hold , crucnhes, side abs, legraises, ab hold, twister.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven