XXL Nutrition

Mass Confusion (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de weg naar volledig herstel is toch langer dan verwacht.
ik ben heel slap het moment dus ik slaap veel en probeer genoeg te eten maar is soms lastig.
toch wil ik aangekomende week echt even trainen wel thuis want in de sportschool geeft nog teveel prikkels.
/
 
Hoop dat je nu niet teveel medicatie gebruikt, voorgeschreven hebt gekregen
 
Hoop dat je nu niet teveel medicatie gebruikt, voorgeschreven hebt gekregen
ik krijg het van de begeleiding, juiste dosis en tijdstip. dus dat kan niet verkeerd gaan.
 
22-11 > borst triceps

Incline db press 45 gr
2x20x37,5

Incline db pullover giantset
50x37,5 slow

Incline db fly giantset
50x12

Decline db press
2x20x37,5

DB floor press
2x20x37,5

DB floor skullcrusher
2x30x37,5

Lying db extensions
2x25x12

+banded triceps extensions/pushdown
tot falen geen idee hoeveel reps.

goede pump.


Morgen rug+biceps.
 
Misschien ook een hobby naast het sporten zoeken, iets rustigs waardoor je wel bezig bent maar ook kunt herstellen van het sporten.
ik kijk veel series daardoor wordt ik rustig. lezen kan ik niet helaas. maar bedankt voor de tip.
 
30 minuten gewandeld. rustig opbouwen. morgen klein stukje fietsen.
 
Mooi wat afleiding, beter dan thuis op de bank hangen.
 
Plan van aanpak :


Deze week nog even thuis trainen 2x borst+triceps en rug en biceps/ geen LB want die kan niet echt trainen met de dumbels die ik hier heb en mijn rechter been heeft een beknelde zenuw is best pijnlijk, ik hoop dat het door fietsen weer wat los komt.

Volgende week gewoon weer een 5 daagse split medium weights/medium reps.
Ook elke dag een vorm van rustige cardio , wandelen of fietsen.
Elke week ga ik de afstand wat verhogen. en voorlopig geen intervals meer.
Tevens probeer ik mijn dieet te optimaliseren iig weinig koolydraten en ewitten omhoog.
 
Laatst bewerkt:
omdat ik echt al 10 jaar lang af te vallen en van alles tot het extreme aan toe en duizenden dieeten.
ik val wel goed af op zware interval trainingen en dat heb ik de laaste maanden veelste veel gedaan waardoor ik manisch ben geworden door een trigger van de extreme maatregelen. ik zat vandaag bijna in de crisis en ben op de grond gevallen en tegen een hart aanval. door de goede begeleiding ben ik nu weer iets rustiger, medicatie is flink opgehoogd het zat al op maxium dosis. Dus we beginnen voor de 1000 x opnieuw met balans vinden en gezond te blijven en hellemaal uit het gekkenhuis te blijven. >> Maar we geven nooit op!!!. (ik typ dit niet om stoer te doen maar ik moet het ergens kwijt.)
O jongen, doe wel voorzichtig met jezelf! Ik had al eerder begrepen dat het af en toe niet goed gaat met je, maar gewoon rustig aan doen. Ik hoop dat je die balans weer vindt.
 
13 km gefietst , gemiddeld 19 kmpu.
ging beter dan verwacht wel enorm vermoeid nu.
later vandaag high reps rug + biceps.
morgen weer borst+triceps.
 
rug+biceps > geen rust tussen sets, ging lekker.

db row 2x30x37.5
db latkickback 2x15x37.5
db floor pullover giantset 50x37.5

bent over db hammer curl 2x15x37.5
bent over db curl 2x8x37.5 die was vies zwaar.

=> sets bewust laag want ik train 2x rug deze week vanaf volgende week weer naar de sportschool en dan wordt er uitgebreider getraind. (Gewicht is 118 kg)
 
5 km gewandeld.. ook weer rustig opbouwen. morgen borst+triceps iets zwaarder en trager uitvoeren.
 
18 km gefietst af en toe een klein sprintje van 100 meter naar 25-30 kmpu. gemiddeld 21 kmpu.
straks borst+triceps (ik ben nog niet helemaal hersteld maar wil weer trainen)
vanmiddag stuk wandelen iets verder als gister.
 
Eiwitten gaan omhoog en vet ook. koolydraten laag af en toe hoge dagen voor beter herstel.
 
triceps waren nog verzuurd van gister maar dit was puur even als kracht test zodat ik mij programmering kan aanpassen voor volgende week in the gym.

chest+triceps+(rehab voor zeurende schouders)

incline db press 30 gr
2x8x50

decline db press -5gr
2x7x50

flat floor db press
2x7x50

incline pullover giantset
35x50

db standing shoulderpress zeer gevoelig hopelijk trekt dit weg anders fysio
2x25x12

db standing side raises
2x25x12

floor db skullcrusher
2x30x50

db extensions behind head
2x20x12

/done....
> straks wandelen 7 km, nieuwe route, nieuwe motivatie.
> morgen ook weer kracht test voor rug+biceps.
> maandag begin ik met 5 daagse split schema in the gym wel weer zin aan ondanks blessures etc.
 
lekker rustig gewandeld afstand 7 km 5 kmpu. dit is voor deze week even de max.
volgende week wil 1 of 2 km meer. is lastig voor mij dat opbouwen maar ik ben goed op weg.
tevens ook nog even buikspieren getraind doe ik nu elke dag hiervoor maanden niet getraind.
 
nog ffn stukje gewandeld afstand 5 km tegen de onrust en zucht.
morgen wel ik weer iets verder fietsen heb al een route in mijn hoofd en ook rug + biceps + beetje rear delt (licht)
 
22 km gefietst gemiddeld 19 kmpu - 4 km @ 27 a 30 kmpu ging moeizaam maar elke dag voel ik me weer iets beter. :D
vanmiddag wandelen 7 km en straks rug+biceps. aankomend weekend rust. maandag weer naar the gym :D
Het schema wat ik ga volgen is een old school 5 daagse split.
Dieet:

3 dagen koolydraat arm (veel groente, 300 a 400 gram kipfile, tonijn en kwark+melk+eggs)
3 dagen wel met koolydraten maar ik ga niet overdrijven beetje het nodige.
1 dag cheat maar ook niet overdrijven gewoon eten wat je lang niet meer hebt gehad.
 
Laatst bewerkt:
RUG+biceps -> kort maar krachtig, geen repouts maar alle oefeningen super traag uitvoeren en met lange hold 2/3 sec*

(1db 50 dus alles one handed)

- DB Row 2x6x50
- DB Latkickback 2x6x50
- DB floor pullover 2x5x50 10 sec per rep > wat killer oefening op deze manier
- DB reverse row 2x5x50

- Bent over db hammer curl 2x5x50
- Bent over db curl 2x-3-5x50
- Standing concetration curl *giantset 40x12 -> heerlijke pomp

- Banded rear delt 3xtill failure
- Banded curls 3xtill failure.

/edit: 10 km gewandeld. Gewicht is nu 117
... "Ik wil graag een sporthorloges maar heb heel weinig geld dus ben nu aan het uitzoeken welke goed max 100 euro"
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven