XXL Nutrition

Fit and fabulous before 50

  • Topic starter Lique
  • Startdatum
  • Reacties 95
  • Weergaven 21K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Wauw! Trots op jezelf zijn ❤
 
IMG_20210814_104522.jpg
 
Ja dit heb ik ook een tijdje gebruikt, het lijkt alsof ik nog meer verstopt raak. Misschien moet ik er minder van nemen? Ik drink zeker 2 liter water en vaker meer.
En je beweegt ook al veel toch? Dan zijn alle opties al zo'n beetje doorlopen ben ik bang...
 
En je beweegt ook al veel toch? Dan zijn alle opties al zo'n beetje doorlopen ben ik bang...
Misschien moet mij lichaam gewoon wennen aan het anders eten en gaat het vanzelf beter. Ik wel meer zuur fruit toevoegen. Het komt goed daar vertrouw ik op. Dank voor je reactie's 🙂
 
Misschien moet mij lichaam gewoon wennen aan het anders eten en gaat het vanzelf beter. Ik wel meer zuur fruit toevoegen. Het komt goed daar vertrouw ik op.
Precies. Je doet alles al wat redelijkerwijs mogelijk is om het op orde te krijgen.
 
Met psyllium moet je echt finetunen.
Je kan het gebruiken om ontlasting soepeler te laten gaan maar ook om diaree te stoppen. Alles hangt samen.met de hoeveelheid vocht.
Om te stoppen moet je minder vocht nemen en om beter te kunnen gaan meer vocht. 2 liter is ook echt niet veel.
Probeer bij nemen van de psyllium wat meer water of ander vocht te nemen.
Kan mogelijk wat helpen.

En verder TOP resultaat!! :thumb:
Wees er trots op!
 
Met psyllium moet je echt finetunen.
Je kan het gebruiken om ontlasting soepeler te laten gaan maar ook om diaree te stoppen. Alles hangt samen.met de hoeveelheid vocht.
Om te stoppen moet je minder vocht nemen en om beter te kunnen gaan meer vocht. 2 liter is ook echt niet veel.
Probeer bij nemen van de psyllium wat meer water of ander vocht te nemen.
Kan mogelijk wat helpen.

En verder TOP resultaat!! :thumb:
Wees er trots op!
Hoi marina, Dank je wel voor je reactie! Dan ga ik het alsnog proberen, nog meer water drinken dus. Meer naar de 3 liter water, ik ga het proberen. Naast water drink ik soja en amandemelk kan ik dat mee rekenen?
 
Je kan al het vocht meerekenen.
Ik hoop dat het helpt.
Vooral bij het innemen van de psyllium veel drinken.
 
Hoi allemaal, Even een tijdje afwezig geweest. Maar ik ben nog wel aan het sporten. En ik zit dan eindelijk onder die 80 kilo. Op dit moment weeg ik 78 kilo, ik probeer weer wat langzame koolhydraten toe te voegen. Het gaat goed, ook met mijn bloedsuiker die blijft netjes laag 5.2 gemiddeld. Ik zal binnekort weer wat voorgangs foto's posten. Groetjes Lique
 
Wauw, hartstikke goed van je! Ben benieuwd naar je foto's.
 
Back
Naar boven