Fitness Seller

Fit over 45

Bezoekers in dit topic

Natascha

Novice
Lid geworden
10 sep 2019
Berichten
15
Waardering
12
Lengte
1m69
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Halokes ,

ik ben tascha 45 jaar en reeds 3 jaar actief in krachtsport
buiten de mensen in de gym , maar dat zijn dan mannen ken ik niemand die aan krachtsport doet .
Aloewel er ook heel veel vrouwen aan krachtsport doen kom ik ze in de gym niet tegen
En de vrouwen die er dan s’morgens zijn vinden sleuren met dumbells maar niks en vinden dit een mannen sport


Mijn leven is heel gestructureerd
5:00 u rise , 6:00 u trainen 8:00 u werken gaan ,tot 16:30 .weekend no gym . Trainen van m-vr & Donderdag avond een lesje boedische yoga erbij

Mijn eten bereid ik elke avond vers .

Binnen 2 weekjes ga ik voor een jaartje opleiding fitnesinstructeur volgen .
Ik ben 3 jaar geleden gestart met begeleiding en heb daardoor een goede techniek met gelukkig nog geen blessures .

Klinkt allemaal perfect , maar ik heb ook een hoop mankementen ,
Maar waar een wil is is een weg zeg ik altijd , en er zijn zeker ook dagen dat het minder gaat ,

We kunnen hier elkaar zeker steunen en opkrikken meelezen tips krijgen en uitwisselen een helleboel hier te beleven , we hebben in alle geval de zelfde mindset en da’s wat ik net zoek ❤️

Grtjs tascha
 
Welkom. Wat zijn je trainingsdoelen en waar sta je momenteel?
 
Een helleboel is het hier altijd, dus better prepare!

Welkom en succes met je doelen :thumbs:

Onze gym is ongeveer 25% vrouw, dus een behoorlijk aantal, zit je ergens in een afgelegen gebied toevallig? Rond de grotere steden is het wat meer gemeengoed onder de vrouwen zo is mijn ervaring.
 
Welkom. Zoals Punjab zegt zie ik bij ons in de gym ook redelijk wat vrouwen die serieus trainen.
Mijn eigen vrouw (die ik heb leren kennen via het forum) traint ook al 15 jaar serieus en die ziet gelukkig ook dat het aantal vrouwen wat niet schuw is van krachttraining toeneemt.
 
Welkom. Zoals Punjab zegt zie ik bij ons in de gym ook redelijk wat vrouwen die serieus trainen.
Mijn eigen vrouw (die ik heb leren kennen via het forum) traint ook al 15 jaar serieus en die ziet gelukkig ook dat het aantal vrouwen wat niet schuw is van krachttraining toeneemt.
 
Ik zie jammergenoeg weinig vrouwen omdat ik enkel s’morgens ga trainen van 6:00-8:00
Ik zie enkel vrouwen om de cardio toestellen staan ,
 
Een helleboel is het hier altijd, dus better prepare!

Welkom en succes met je doelen :thumbs:

Onze gym is ongeveer 25% vrouw, dus een behoorlijk aantal, zit je ergens in een afgelegen gebied toevallig? Rond de grotere steden is het wat meer gemeengoed onder de vrouwen zo is mijn ervaring.
Dank je wel
In onze gym komen ook vrouwen maar ik zie enkel de vrouwen van s’morgen Omdat ik dan train van 6:00-8:00
 
Misschien eens wat vaker toch in het weekend gaan ook? Al is mijn ervaring dat doordeweeks tussen 15-19u de meeste vrouwen sporten. In de ochtenden zul je veelal de fit mom thuismoedertjes tegenkomen gok ik.
 
Mijn vrouw traint ook redelijk vaak in de ochtend, niet tussen 06:00 en 08:00 uur maar meestal rond 09:00 uur als ze vrij is en onze zoon op school zit.
 
Een helleboel is het hier altijd, dus better prepare!

Welkom en succes met je doelen :thumbs:

Onze gym is ongeveer 25% vrouw, dus een behoorlijk aantal, zit je ergens in een afgelegen gebied toevallig? Rond de grotere steden is het wat meer gemeengoed onder de vrouwen zo is mijn ervaring.

Welkom. Wat zijn je trainingsdoelen en waar sta je momenteel?
Thx ,
Momenteel gewoon lekker in shape blijven
Misschien eens wat vaker toch in het weekend gaan ook? Al is mijn ervaring dat doordeweeks tussen 15-19u de meeste vrouwen sporten. In de ochtenden zul je veelal de fit mom thuismoedertjes tegenkomen gok ik.

Ik train al elke dag in de week omdat ik dat goed kan combineren met mijn werk waar ik aansluitend naartoe ga
In het weekend neem ik vrijaf voor mijn andere hobby als hobbyfokker van de boerboel wat alleen kan in het weekend met de huisbezoeken etc.....
en s’avonds na werk hou ik me vooral bezig met m’n boerboels heb er 5 en moeten ook aandacht en wandelingen
Er blijven dus niet veel opties over e
Ik ben blij hoe het nu allemaal draait en ik het allemaal al kan volhouden
Ik klaag niet maar vind vooral in mijn cocial weinig klaps over deze sport
Daarom kom ik naar hier
 
Mijn vrouw traint ook redelijk vaak in de ochtend, niet tussen 06:00 en 08:00 uur maar meestal rond 09:00 uur als ze vrij is en onze zoon op school zit.

Als ik een dag vrij heb ( feestdag of verlof ) dan zijn er natuurlijk wel vrouwen in de gym maar nooit in onze krachtafdeling
 
5 Boerboels? :eek: Dat kost je flink wat geld aan voer met zulke beesten die wel meer dan 90kg kunnen wegen, maar dan heb je in tijden van oorlog wel genoeg proteïne voorhanden :D
 
5 Boerboels? :eek: Dat kost je flink wat geld aan voer met zulke beesten die wel meer dan 90kg kunnen wegen, maar dan heb je in tijden van oorlog wel genoeg proteïne voorhanden :D

Yep ze kosten geld maar zijn het meer dan waard , wij moeten ook goed eten e maar meer dan 90 kg is het niet hoor
Ze wegen tussen de 60-90 kg ze zouden dat wel kunnen wegen maar die zijn eerder uitzonderlijk
ieders eten ze een 800/900 p/dag de teefjes beetje minder
Wij kosten meer met al die kip en vis
 
True, ik zou ervoor tekenen als ons eten net zo "goedkoop" was als dat van onze katten :D
 
Heb je ze alle 5 in huis?
 
Heb je ze alle 5 in huis?
Ik heb er 5 maar niet in huis ze hebben allemaal een heel mooi verblijfplaats en lopen los in de tuin ik ben daarom s’avonds altijd met hen bezig en uit wandelen
Zelf ben ik een buiten mens ik hou van de natuur en ook de boels
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Hoeveel nestjes heb je al gehad?
 
Ik heb er 5 maar niet in huis ze hebben allemaal een heel mooi verblijfplaats en lopen los in de tuin ik ben daarom s’avonds altijd met hen bezig en uit wandelen
Zelf ben ik een buiten mens ik hou van de natuur en ook de boels
Aaah beter ja, zelf heb ik ook 3 grote honden en moet er niet aan denken om ze in huis te hebben :emo: Kan je dr zelf wel uit.

Wel altijd leuk een nestje, leuk extraatje
 
Back
Naar boven