Fitness Seller

Fit over 45

Bezoekers in dit topic

welkom en succes
 
welkom en succes! :)
 
Ik zie jammergenoeg weinig vrouwen omdat ik enkel s’morgens ga trainen van 6:00-8:00
Ik zie enkel vrouwen om de cardio toestellen staan ,

Welkom :)

Ik herken het, bij mij ook weinig vrouwen die gewicht heffen, ik denk dat we met z'n 3en zijn Wel heel veel dames op de cardio en de LesMills lesjes. En Dames die op een balanstrainer staan met gewichtjes van een kilo.

Als mensen vragen wat voor sport ik beoefen en ik zeg krachttraining word ik ook altijd raar aangekeken, en dan vooral door andere vrouwen.

Het is niet anders :rolleyes:
 
Welkom :)

Ik herken het, bij mij ook weinig vrouwen die gewicht heffen, ik denk dat we met z'n 3en zijn Wel heel veel dames op de cardio en de LesMills lesjes. En Dames die op een balanstrainer staan met gewichtjes van een kilo.

Als mensen vragen wat voor sport ik beoefen en ik zeg krachttraining word ik ook altijd raar aangekeken, en dan vooral door andere vrouwen.

Het is niet anders :rolleyes:

Dank je wel ,
Bij ons staan de vrouwen die er dan al zijn om 6:00 u ook op de cardio toestellen wat stappen op de loopband ( respect want ze staan er wel ! )

de blikken die ik in het begin van die vrouwen toegeworpen kreeg vond ik in het begin niet leuk
zelf’s sommige mannen kijken zo van ....... de die hier
en gaan dan zo zwaar in gewicht dat de oefening niet correct meer uitgevoerd word .

Ik ga lekker door en nu komen ze zelf’s al vragen hoe en wat ( lol )

Krachtsport is ook hellemaal niet voor iedereen weggelegd en er komt wel veel meer bij kijken dan alleen maar sleuren met veel gewicht !
Ik krijg wel respect maar ze praten er gewoon in mijn omgeving niet graag mee over en ik vind net zo leuk om te kunnen vertellen hoe training was etc .....


Of vaak zeggen ze waarom ga jij ni gewoon zwemmen ofz krachtsport is toch voor mannen grrrrrr ...... Enz....enz.......
 
Dank je wel ,
Bij ons staan de vrouwen die er dan al zijn om 6:00 u ook op de cardio toestellen wat stappen op de loopband ( respect want ze staan er wel ! )

de blikken die ik in het begin van die vrouwen toegeworpen kreeg vond ik in het begin niet leuk
zelf’s sommige mannen kijken zo van ....... de die hier
en gaan dan zo zwaar in gewicht dat de oefening niet correct meer uitgevoerd word .

Ik ga lekker door en nu komen ze zelf’s al vragen hoe en wat ( lol )

Krachtsport is ook hellemaal niet voor iedereen weggelegd en er komt wel veel meer bij kijken dan alleen maar sleuren met veel gewicht !
Ik krijg wel respect maar ze praten er gewoon in mijn omgeving niet graag mee over en ik vind net zo leuk om te kunnen vertellen hoe training was etc .....


Of vaak zeggen ze waarom ga jij ni gewoon zwemmen ofz krachtsport is toch voor mannen grrrrrr ...... Enz....enz.......

Ja dit idd heel herkenbaar.

Gelukkig doet mijn vriend ook bodybuilding en een van mijn maten aan powerliften. Dus bij hun kan ik altijd een beetje opscheppen over hoe zwaar de setjes deze keer waren.

Maar tegen mijn vriendinnen begin ik er niet over. Die vinden het maar raar.

Maar het valt bij mij in de sportschool ook op dat de personal trainers die met vrouwen aan de slag gaan altijd voor de cardio of lichaamsgewicht oefening gaan.

Jammer want die kunnen ze juist motiveren om eens uit de comfort zone te stappen.
 
Ja dit idd heel herkenbaar.

Gelukkig doet mijn vriend ook bodybuilding en een van mijn maten aan powerliften. Dus bij hun kan ik altijd een beetje opscheppen over hoe zwaar de setjes deze keer waren.

Maar tegen mijn vriendinnen begin ik er niet over. Die vinden het maar raar.

Maar het valt bij mij in de sportschool ook op dat de personal trainers die met vrouwen aan de slag gaan altijd voor de cardio of lichaamsgewicht oefening gaan.

Jammer want die kunnen ze juist motiveren om eens uit de comfort zone te stappen.

Klopt ! Terwijl je met krachttraining vetverbranding langer doorgaat
En je echt aan je lichaam bouwt maar je wel veeeeel geduld moet je hebben
veel vrouwen vrezen gespierde armen als mannen daarvan te krijgen
Wij weten al wel beter
Idd je wil na je training en de adrenaline
Die nog door je lijf scheurt vertellen hoe het was hoe zwaar het weer was en hoe stijf je de andere dag en week na week bent
hoe moeilijk het soms is in het warenhuis voorbij de zoete koekjes te lopen
en enkel kip/vis groenten enz in je karretje te leggen
het moet gewoon , maar wij zijn toch ook maar mensen en hebben ook nog steeds goesting om gewoon ne koek te pakke. ? T’lijkt vanzelfsprekend.... ha was het dat maar e
En diegene die weten waarover we het hebben zijn mee ..... zalig !
 
jaa, ik hoop echt dat dit ooit nog eens een populaire sport gaat worden onder vrouwen.
Ik krijg vaak positieve reacties op mijn figuur van vrouwen, en dan ga ik gelijk lobbyen voor bodybuilding, zieltjes winnen hahaha
 
jaa, ik hoop echt dat dit ooit nog eens een populaire sport gaat worden onder vrouwen.
Ik krijg vaak positieve reacties op mijn figuur van vrouwen, en dan ga ik gelijk lobbyen voor bodybuilding, zieltjes winnen hahaha

Hehe ik niet hoor, dan word het nog drukker in de sportschool.. :roflol:
 
jaa, ik hoop echt dat dit ooit nog eens een populaire sport gaat worden onder vrouwen.
Ik krijg vaak positieve reacties op mijn figuur van vrouwen, en dan ga ik gelijk lobbyen voor bodybuilding, zieltjes winnen hahaha

Idemdito , maar ook jaloezie en zeker als je op de tram 4 al zit (45 intussen )
Als ik eens rondkijk ben ik wel heel trots en fier op mezelf ( Hehehe )
Laat ze dan maar doen en praten en anders begin je er ook maar snel aan ( zeg ik dan ) nooit te oud
 
Beetje laat, maar welkom en veel plezier hier!
 
Back
Naar boven