Fitness Seller

#fitgirl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Turouise

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2019
Berichten
918
Waardering
2.608
Lengte
1m77
Massa
61kg
Aangezien die term populair is en het woord 'shape' ook geen karma gaat geven laten we het maar hierbij houden.

(Foto staat ook in het voorstel topic, maar er komen vaaaast meer updates bij)

Ik heb flink moeten zoeken maar ik heb zelfs nog foto's van 2013 gevonden (oh my god)


Updates van afgelopen jaar


En vandaaaaag:


Ik wil vooral toe naar meer (logische) verhoudingen, dat was het voorheen niet echt. Goed. Sterk verhaal verder.

Joe!
 
Laatst bewerkt:
Lang haar staat je wel mooier.
 
Thanks laat het speciaal voor jou wel weer groeien
 
Shit, heb ik nou alweer op de verkeerde website een account aangemaakt?
 
De nieuwe Bert en pat gespot? Go for it thuggy
Bert zou wel struikelen over de wisselende Engelse en Nederlandse benamingen van de maanden in de foto's. Maart, August, nee, dat wordt hem niet.
 
Ze bijt wel lekker van zich af.
 
Wie heeft uberhaubt bedacht dat dat een mogelijkheid is dan?
 
(ja of wel)
 
Iemand niet kennen en nu al dingen die beter moeten? man man man vermoeiend
 
goede tats, vooral die wolf vind ik vet. logische verhoudingen snap ik niet helemaal, die lijk je naar mijn idee al te hebben. Denk dat je vooral op zoek bent naar verhoudingen die jij mooier vindt.
 
goede tats, vooral die wolf vind ik vet. logische verhoudingen snap ik niet helemaal, die lijk je naar mijn idee al te hebben. Denk dat je vooral op zoek bent naar verhoudingen die jij mooier vindt.

Merci! Tis eigenlijk een husky (Chinese sterrenbeeld > husky staat voor loyaliteit en trots) maar wolf will do, haha. Een van m'n favoriete pieces ook nog steeds (: Voorheen was ik voornamelijk skinny, nu wil ik vooral meer proportie krijgen in zowel spiermassa als .. de rest van m'n lijf. Hoeft geen 10% bodyfat en SAP cups te worden, maar bespiering zoals het nu gaat vind ik wel een stuk beter dan enkel skinny
 
Merci! Tis eigenlijk een husky (Chinese sterrenbeeld > husky staat voor loyaliteit en trots) maar wolf will do, haha. Een van m'n favoriete pieces ook nog steeds (: Voorheen was ik voornamelijk skinny, nu wil ik vooral meer proportie krijgen in zowel spiermassa als .. de rest van m'n lijf. Hoeft geen 10% bodyfat en SAP cups te worden, maar bespiering zoals het nu gaat vind ik wel een stuk beter dan enkel skinny
sorry, is niet goed te zien op een schuine foto:o als je op zoek bent naar meer proportie en spiermassa ben je hier aan het juiste adres, er zijn genoeg gespierde chicks hier te vinden die je zo goed als alles kunnen vertellen wat je wilt weten. hoe bedoel je de rest van je lijf?? vetpercentage ofzo?
 
Blackbear heujjjjjjjj
 
Merci! Tis eigenlijk een husky (Chinese sterrenbeeld > husky staat voor loyaliteit en trots) maar wolf will do, haha. Een van m'n favoriete pieces ook nog steeds (: Voorheen was ik voornamelijk skinny, nu wil ik vooral meer proportie krijgen in zowel spiermassa als .. de rest van m'n lijf. Hoeft geen 10% bodyfat en SAP cups te worden, maar bespiering zoals het nu gaat vind ik wel een stuk beter dan enkel skinny

Is een Husky een Chinees sterrenbeeld? Of heb je zelf de Husky gekozen? Hond is toch een Chinees sterrenbeeld? Of zijn er ook rassen in subcategorieën ingedeeld?
 
Back
Naar boven