AndroidHealthClinic

fitness abonnement

Blijf je lid bij je sportschool tijdens de tweede lockdown?

  • Ja

    Stemmen: 5 50,0%
  • Nee

    Stemmen: 4 40,0%
  • Misschien

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal stemmers
    10

Bezoekers in dit topic

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
385
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Beste forumleden,

Ik was wel benieuwd naar wat iedereen hier doet met hun abonnement. Of ze die opzeggen nu tijdens de lockdown of dat ze door blijven betalen. Zelf heb ik een abonnement bij twee sportscholen en die lopen tot nu toe nog door maar zo langzamerhand begin ik wel te twijfelen aan hoe lang nog. Ben nu vooral lid aan het blijven omdat ik het lullig vind maar aan de andere kant; ik heb nu ook kosten aan materiaal om thuis te trainen dus dat wordt wel dubbelop.

Ben benieuwd
 
Beste forumleden,

Ik was wel benieuwd naar wat iedereen hier doet met hun abonnement. Of ze die opzeggen nu tijdens de lockdown of dat ze door blijven betalen. Zelf heb ik een abonnement bij twee sportscholen en die lopen tot nu toe nog door maar zo langzamerhand begin ik wel te twijfelen aan hoe lang nog. Ben nu vooral lid aan het blijven omdat ik het lullig vind maar aan de andere kant; ik heb nu ook kosten aan materiaal om thuis te trainen dus dat wordt wel dubbelop.

Ben benieuwd
Ik laat het gewoon doorlopen want ik wil over enkele maanden nog een plaats hebben om terug naartoe te kunnen gaan. Als ik er ontevreden was of zelf krap zat zette ik het abbo zonder twijfel stop.
 
Ik laat het gewoon doorlopen want ik wil over enkele maanden nog een plaats hebben om terug naartoe te kunnen gaan. Als ik er ontevreden was of zelf krap zat zette ik het abbo zonder twijfel stop.
Verkapt ik zit in de slappe was post
 
Ik laat het gewoon doorlopen want ik wil over enkele maanden nog een plaats hebben om terug naartoe te kunnen gaan. Als ik er ontevreden was of zelf krap zat zette ik het abbo zonder twijfel stop.
Thanks voor reactie. Bied jouw sportschool nu ook andere opties aan om te trainen? Zoals online lessen of dat ze je materiaal lenen? Er is hier in de buurt een sportschool die een partytent buiten heeft staan. Als je een week van te voren reserveert kan je daarin bankdrukken, dat is wel tof bedacht :P
 
Verkapt ik zit in de slappe was post
Ik niet snap
Thanks voor reactie. Bied jouw sportschool nu ook andere opties aan om te trainen? Zoals online lessen of dat ze je materiaal lenen? Er is hier in de buurt een sportschool die een partytent buiten heeft staan. Als je een week van te voren reserveert kan je daarin bankdrukken, dat is wel tof bedacht :P
Online lessen wel, pakken ze ook wel serieus (040FIT) materiaal uitlenen niet voor zover ik weet, groepslessen buiten weet ik niet heel zeker maar ik denk het niet.
 
Ik niet snap

Online lessen wel, pakken ze ook wel serieus (040FIT) materiaal uitlenen niet voor zover ik weet, groepslessen buiten weet ik niet heel zeker maar ik denk het niet.
Ah oke ze doen dus wel hun best. Ik zou wanneer mijn sportschool ook maar iets aanbood al minder twijfels hebben maar betaal bij een van de twee 40 euro per maand en dat vind ik wel veel voor niks, zij doen ook niets online ofzo. Hm ik wacht nog een maandje maar zal eind februari toch gaan opzeggen als het dan nog dicht is.
 
Ik niet snap

Online lessen wel, pakken ze ook wel serieus (040FIT) materiaal uitlenen niet voor zover ik weet, groepslessen buiten weet ik niet heel zeker maar ik denk het niet.
Oja ge zijt een Belg

De uitdrukking hij zit goed in de slappe was [hij heeft veel geld].
 
Ik heb alles stopgezet, betalen en niet sporten?! Gun ze mijn geld niet, de uitvreters. 20 hele euro's per maand..
Als ik niet kan sporten zorg ik ervoor dat niemand straks meer kan sporten, puh.
 
Als het goed is komt de overheid de sportschool ook wel te gemoed bij het geld dat ze mislopen. Vraag me ook af hoe slecht het gaat met de personal trainers, ik zie ze op elk hondepoepveldje training geven xD
 
Ik heb het rekeningnummer geblokkeerd, maar dat is puur naar aanleiding van een hoop gezeik. Geen grote keten meer voor mij.

Zat ik bij een kleinere gym, dan had ik het zonder twijfel laten doorlopen.
 
Ik heb alles stopgezet, betalen en niet sporten?! Gun ze mijn geld niet, de uitvreters. 20 hele euro's per maand..
Als ik niet kan sporten zorg ik ervoor dat niemand straks meer kan sporten, puh.
20 euro is wel lekker goedkoop
 
Hier laten we alles doorlopen , zit bij premium sportschool ,
Wordt een online home platform aangeboden met live lessen , maar ook een food Channel voor recepten , bij heropening na COVID periode 1 les PT , sporttas , handdoek , bidon en 10 euro bar tegoed
 
Ik heb het rekeningnummer geblokkeerd, maar dat is puur naar aanleiding van een hoop gezeik. Geen grote keten meer voor mij.

Zat ik bij een kleinere gym, dan had ik het zonder twijfel laten doorlopen.
Moet ook wel zeggen dat ik er de eerste lockdown geen moment over getwijfeld heb, kon me toen ook niet voorstellen dat ik dat zou gaan doen maar helaas ben toch gierig. Zit bij een kleinere gym en bij een grote keten.
 
Hier laten we alles doorlopen , zit bij premium sportschool ,
Wordt een online home platform aangeboden met live lessen , maar ook een food Channel voor recepten , bij heropening na COVID periode 1 les PT , sporttas , handdoek , bidon en 10 euro bar tegoed
Kijk dat is netjes dan zou ik ook blijven!
 
Moet ook wel zeggen dat ik er de eerste lockdown geen moment over getwijfeld heb, kon me toen ook niet voorstellen dat ik dat zou gaan doen maar helaas ben toch gierig. Zit bij een kleinere gym en bij een grote keten.
Ik weet niet bij welke keten je zit, maar de meeste ketens bieden de mogelijkheid om het te bevriezen. Misschien hebben ze wel iets gemaild wat je net gemist hebt, of in je spam terrecht gekomen is?
Met Basic fit ging het tussen beide lockdown's in zelfs uitzonderlijk goed.

Best kans dat je voor die kleine sportschool net het verschil kan maken. Ik had zelf in ieder geval eerder de keten opgezegd/bevroren, dan de kleinere sportschool.
 
Ik heb zelf ook 2 abonnementen momenteel, 1 bij basic fit en 1 in Duitsland bij een kleine sportschool maar beide zijn automatisch bevroren. Maar nu ben ik het met het bovenstaande wel eens, basic fit is groot genoeg zich staande te houden. maar voor zo'n kleine sportschool kan het de kop kosten.
 
In de eerste lockdown gewoon laten doorlopen. Toen eenmaal buiten mochten trainen waren de voorzieningen waardeloos. ( lees deadliften op een grindpad met gaten) daarna lange periode waar je geluk moest hebben om überhaupt te reserveren. En nu niks meer vernomen dat ze nog een poging doen om buiten te trainen.
Voor mij was dit de aanleiding om mijn abonnement op te schorten tot 1 mei.

Aanschaf van eigen materiaal is duur genoeg. Dus helaas voor hun einde sponsoring
 
Ik laat het doorlopen. De gym waar ik train heeft ondertussen weer geïnvesteerd in fantastische nieuwe apparatuur. Het was al de beste gym voor mij en op deze manier wordt het alleen maar beter. Nu nog openen.
 
Ik had net weer voor een jaar afgesloten, sportschool laat amper wat horen dus had het liever geannuleerd deze keer.
 
Back
Naar boven