AndroidHealthClinic

Fitness Bench

Bezoekers in dit topic

Jason Bourne

Novice
Lid geworden
9 jan 2018
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,
Kan iemand mij een goede fitness bench aanraden? En is het balangrijk om een duurdere te nemen of maakt de prijs/kwaliteit bij fitness benches niet zo veel uit?
 
Hier vind je al onze trainingsbanken: Professionele trainingsbanken koop je bij Fitness Seller - Fitness Seller

Wij bieden zeer goedkope Marbo bankjes aan tot dure Barbarian bankjes (en nog duurdere ATX banken maar dat is overkill voor thuisgebruik).

Als je een verstelbaar bankje zoekt kun je met de Barbarian bankjes niet misgaan. Deze zijn sterk en stabiel maar ook hoogwaardig afgewerkt met veel verstelmogelijkheden:
Barbarian Multi Bench
Barbarian Multi Bench 2
Barbarian Warrior Multi Bench

Als je wat budget wat lager is dan zijn de Marbo Semi-Pro bankjes een goede optie. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed voor zo'n goedkope modellen (deze zijn ook gemaakt in Polen, niet in China):
Marbo Trainingsbank MS-L101
Marbo Trainingsbank MS-L102

Er is ook een nóg goedkopere serie van Marbo als je nog minder budget hebt. Maar die zijn vanzelfsprekend wat lichter en dunner uitgevoerd. Leuk voor beginners maar als je serieus wil gaan trainen kun je beter meteen een wat zwaarder bankje aanschaffen.
 
verstelbare bank of vast bankje? Ik heb een vast bankje van Fortex. Zeer tevreden over.

Het vast bankje van HD voor 69 euro lijkt me ook goed.

En als verstelbaar bankje heb ik eentje vergelijkbaar met de Marbo bankjes. Dus die Marbo bankjes lijken me ook nog goed.

Als geld geen rol speelt dan zou ik wel een barbarian bankje nemen.
 
Is het al zeker dat de heavy duty flat bench in februari geleverd zal worden?
 
wat is het nut van een vast bankje? een verstelbare kan je toch ook gewoon plat zetten.
 
Een niet verstelbare bank is stabieler, zeker als je niet al te veel geld uit wilt geven.
 
Back
Naar boven