AndroidHealthClinic

fitness chick als vriendin... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Geregistreerd: mrt 2006
Locatie: België
Leeftijd: 23
Geslacht: M
Posts: 1.540
Karma Power: 9
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik snap het , go tiger! :D
 
Denk dat ik er voor bedank, heb zelf al weinig tijd en als we dat ook nog eens goed zouden moeten combineren. Samen trainen lijkt me ook niks, juist ff lekker in eigen wereldje knallen en verstand op nul.
 
vind ik best, maar geen zin om samen te trainen
 
no probs, hoeft niet eens perse deze sport te zijn... Een dame die serieus met sport bezig is kan ik sowieso sneller waarderen dan 1 die der avonden slijt op de bank met een zak chips

+1
 
Ik zou het zelf leuk vinden om een vriend te hebben die sportief is.
Samen trainen lijkt me ook leuk, maar ik wil ook gewoon alleen trainen en niet altijd samen.
 
dat lijkt me wel wat maar dan wel een fitness chick en geen BB (zoals hierboven :r :r) maar een flink gespierde kont en flinke benen mogen natuurlijk wel :P
 
ik een warm gevoel van binnen....
Een maagzweer :D
 
lijkt me wel leuk, zolang ze maar geen bodybuilding doet, maar gewoon fitness.
dan houd ze tenminste een mooi strak lichaam+ ik vind het heerlijk om naar mooie vrouwen te kijken die zichzelf in het zweet werken:d
 
Ja is wel gezellig hoor :)
 
Ben zelf fitness instructeur, dus eigenlijk is m'n vriendin vanzelf ook gaan fitnessen,

maar samen trainen wordt het niet, compleet ander schema..
Maar het is wel leuk samen heen & weer terug na huis gaan ;)
 
Zou wel leuk zijn...maar dat is niks voor mn vriendin. Gelukkig heeft ze het ook niet nodig en steunt ze me wel in wat ik doe dus vind het wel goed zo.
 
Ja lijkt me leuk, maar als ze bodybuilding alleen al niet verschrikkelijk vindt vind ik het ook al een hele vooruitgang :roflol:
 
Back
Naar boven