MuscleMeat

fitness chick als vriendin... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat prima alleen trainen we niet samen. Dat wekt alleen maar irritatie op.
 
Dat is geen vraag maar realiteit. Mijn vriendin traint 6x per week.
 
Nee, even naar de sportschool gaan is ook een ontsnapping uit de dagelijkse relationele sleur.
Als je vriendin dan daar ook mee naar toegaat heb je helemaal je eigen dingen niet meer.
Zul je zien dat dezelfde zeurdiscussies worden voortgezet in de Gym.
Onder het bankdrukken of je de vuilnis wel hebt buitengezet of iets dergelijks, en kijken naar een ander poppetje in de sportschool levert meteen weer het gezeik op.
'Je vindt haar leuker he? ik zie het wel je geeft niet meer om me':mad:
 
Nee, even naar de sportschool gaan is ook een ontsnapping uit de dagelijkse relationele sleur.
Als je vriendin dan daar ook mee naar toegaat heb je helemaal je eigen dingen niet meer.
Zul je zien dat dezelfde zeurdiscussies worden voortgezet in de Gym.
Onder het bankdrukken of je de vuilnis wel hebt buitengezet of iets dergelijks, en kijken naar een ander poppetje in de sportschool levert meteen weer het gezeik op.
'Je vindt haar leuker he? ik zie het wel je geeft niet meer om me':mad:

Als de sportschool het enige moment is waarop jij uit je 'sleur' ontsnapt dan zit er iets niet goed. Ten eerste de sleur en ten tweede het feit dat je de rest van de tijd blijkbaar constant samen bent.

Dan zijn er de 'zeurdiscussies'. Ik heb die nooit en al zeker niet in de sportschool. Dan wordt er zo min mogelijk gepraat en zo hard mogelijk getrained.

Ik denk dat je gewoon nog nooit het juiste meisje bent tegengekomen.
 
zolang het een fitness chick is wel.
 
nee, lijkt me niks.

Als er gesquat word kan ik me toch niet inhouden.Foute boel !
 
helemaal geen problemen mee als ze er zo uitzien :



:D
 
Tuurlijk why not . Maar ze mag niet te buff zijn . Daar hou ik niet zo van .
 
Geen verkeerde luxe. Alleen die opgepompte hershe's iellggg, nee dat hoeft voor mij niet.
 
@kareltje27

We hebben ieder zo onze eigen bezigheden + beiden een baan.
Iedergeval zou ik er toch geen trek in hebben, sowieso train ik het liefst alleen.
Samen met iemand trainen vind ik storend, ik heb geen trek om me aan te passen aan iemands tempo.Dan daarbij moeten er bv met bankdrukken weer de schijfen erop, en dan weer eraf als iemand minder sterk is.
 
Heb ik, mijn vriendin gaat vaak mee als ik ga trainen. Ze is gek van squatten en bankdrukken, wat wil je nog meer :D
 
no probs, hoeft niet eens perse deze sport te zijn... een dame die serieus met sport bezig is kan ik sowieso sneller waarderen dan 1 die der avonden slijt op de bank met een zak chips
 
waarom niet he :rolleyes:
lekker vaker samen zijn ... :o
 
Ik m'n eigen ding en zij haar eigen ding. Zou het leuk vinden als ze 1 of 2 keer in de week mee zou gaan maar elke dag? Dat zo niet goedkomen vrees ik.
 
Kijk... zo hoort het :D
 
lijkt me wel wat. Ik had een fanatieke met goede genen maar kreeg haar net niet het podium op.
Een meisje heoft niet perse in de gym te hangen, als ze maar een sport doet. Ik kan niet tegen dat luie gedoe.
 
Zou ideaal zijn naar mijn mening.
 
lijkt me mooi, zolang ze neit bij dezelfde sportschool traint. ze zien dr goed uit, maar ik zou er niet samen mee willen trainen
 
Geef mijn porsie maar aan Fickie...
 
Back
Naar boven