Fitness Seller

fitness en 0% testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmm daar ligt t dus niet aan dan:huilen:
 
Misschien kun je het document hier delen ?
onderwaarde is onder de 8nmol/L
 
waarde1.png
 

Bijlagen

  • waarde2.png
    waarde2.png
    39,7 KB · Weergaven: 75
  • waarde3.png
    waarde3.png
    34,1 KB · Weergaven: 73
  • waarde4.png
    waarde4.png
    28,5 KB · Weergaven: 78
t lukte me niet om er 1 bestand van te maken:P
 
Je hebt 35 en boven de 52 gehaald. Terwijl de referentiewaarde 8-29 is.

Je zit eerder (veel) te hoog dan te laag :p
 
HAHAHAHA, en alsnog voelt t trainen meer als mezelf pijn doen dan erop vooruit gaan. T is echt een raadsel. Doe nu sinds kort PPL, maar zelfs dat maakt niks uit, en ben ook meer uitgeput dan dat ik energie heb, zelfs met 8 uur slaap. Ik mag bijvoorbeeld al blij zijn als ik 10kg aan elke kant met bankdrukken haal.
 
Post je fitness en voeding (macros) schema's eens?
Ik heb geen specifiek schema of macro`s. Probeer zoveel mogelijk spierbehoud te houden door veel eiwitten naar binnen te krijgen. Ik heb met personal training een calorietekort gehouden voor bijna een jaar, waardoor ik nu niet meer weet wat ik wel of niet zou moeten eten.
 
Geen problemen qua techniek of voeding? PPL, vooral in de vorm dat je 6 dagen per week gaat, is voor veel mensen ook snel te veel om goed van te herstellen.
 
Ik heb geen specifiek schema of macro`s. Probeer zoveel mogelijk spierbehoud te houden door veel eiwitten naar binnen te krijgen. Ik heb met personal training een calorietekort gehouden voor bijna een jaar, waardoor ik nu niet meer weet wat ik wel of niet zou moete
Geen problemen qua techniek of voeding? PPL, vooral in de vorm dat je 6 dagen per week gaat, is voor veel mensen ook snel te veel om goed van te herstellen.
Jah ik ben t ook aan t forceren denk ik,, maar dit is pas sinds een week ongeveer. IK trainde eerst om de dag, dus iedere spiergroep 1x.
 
Jah ik ben t ook aan t forceren denk ik,, maar dit is pas sinds een week ongeveer. IK trainde eerst om de dag, dus iedere spiergroep 1x.
En dit is al 4-5 jaar tzelfde , zelfs met personal training hulp. Ik zak ook door me schouders heen, dus die zijn ook niet bepaald sterk. En ik heb een schouder blessure paar jaar geleden opgelopen omdat ik de chest fly machine liet klappen omdat die pin te ver naar achter stond, dacht dat ie verder naar voren stond.:S
 
Voel me echt een beginner nu ook al train ik al zo lang. En vaak train ik ook op contractie , niet op kracht. Omdat ik weet dat ik geen vooruitgang boek. Niet door mezelf. Enige aanraders voor schema?
 
Ik heb geen specifiek schema of macro`s. Probeer zoveel mogelijk spierbehoud te houden door veel eiwitten naar binnen te krijgen. Ik heb met personal training een calorietekort gehouden voor bijna een jaar, waardoor ik nu niet meer weet wat ik wel of niet zou moeten eten.
In een calorietekort is het enorm veel moeilijker om vooruitgang te maken, met het niet (meer) precies weten en meten en dus op toeval hopen zal het nagenoeg onmogelijk zijn. Een jaar lang in een calorietekort zitten zul je ook energie etc door missen, kan veel klachten verklaren die je anders aan een testosterontekort doen denken.

En in je training moet je een progressiemethode toepassen.

Als je hier allemaal geen specifieke invulling voor hebt zal het daar aan liggen.
 
In een calorietekort is het enorm veel moeilijker om vooruitgang te maken, met het niet (meer) precies weten en meten en dus op toeval hopen zal het nagenoeg onmogelijk zijn. Een jaar lang in een calorietekort zitten zul je ook energie etc door missen, kan veel klachten verklaren die je anders aan een testosterontekort doen denken.

En in je training moet je een progressiemethode toepassen.

Als je hier allemaal geen specifieke invulling voor hebt zal het daar aan liggen.
Jah ik moet er serieus beter op gaan letten, ook al weet ik niet waar ik moet beginnen op t moment.
 
En dit is al 4-5 jaar tzelfde , zelfs met personal training hulp. Ik zak ook door me schouders heen, dus die zijn ook niet bepaald sterk. En ik heb een schouder blessure paar jaar geleden opgelopen omdat ik de chest fly machine liet klappen omdat die pin te ver naar achter stond, dacht dat ie verder naar voren stond.:S
Personal trainers heb je vaak helaas niet veel aan voorbij zeggen dat je om af te vallen minder moet eten en iets in de sportschool moet doen.

Jah ik moet er serieus beter op gaan letten, ook al weet ik niet waar ik moet beginnen op t moment.
Kijk hoeveel dagen per week je wilt en kunt en zult trainen. Zoek daar een indeling voor in de stickies hier met beginnerschema's of elders op internet, bijvoorbeeld push pull legs 2x, of upper lower 2x, of fullbody 3x.

Let op dat elke trainingssessie begint met een compound oefening en per beoogde spiergroep eventueel 1 compound bijoefening en een lichte isolatie oefening. Aantal sets en reps zullen de meningen wat verdeeld over zijn maar iets in de volgende richting omslaat het meeste dat werkt en is tenminste een goed begin: Doe 4-6 sets per oefening. Sets van 5 tot 10 reps op de zwaardere compounds, 8 tot 12 reps op de bij-compounds, en meer dan dat (zeg tot 20-30 reps) op isolatie oefeningen.

Probeer als progressiemethode per week een rep en/of kg zwaarder te tillen, als dat niet meer lukt begin je weer bij het minimum aantal reps en eventueel een paar stappen in gewicht omlaag. Dan weer per week een stapje vooruit tot je na een periode hopelijk op nieuwe PRs uitkomt.

Eten in een calorie overschot van 250-500 kcal. Als je enkele weken niets aankomt 5-10% calorieën verhogen, als je te veel aankomt 5-10% verlagen. Omgekeerd om af te vallen. Per dag 2-3x je lichaamsgewicht in gram aan proteine, tussen 0.5 en 1x je lichaamsgewicht in gram aan vetten, en de rest voornamelijk aanvullen met koolhydraten.

Kunt wat je vind/plant hier plaatsen als je er nog 100 verschillende meningen over wilt horen.
 
Oke ik ga kijken in de andere topics.
 
Je voeding en training is slecht.
 
Jah ik moet er serieus beter op gaan letten, ook al weet ik niet waar ik moet beginnen op t moment.
Ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik ook echt niet zou weten waar ik moet beginnen bij jou.
Je zegt dat het allemaal niet uitmaakt wat je doet, want het werkt toch niet.
Lekker statische mindset.
Je voeding en training is slecht.
Moeilijker dan dit hoeven we het ook gewoon echt niet te maken.
 
Je testosteronwaardes zijn te hoog, dit is geen duurzame manier van TRT. Dat zou aangepast moeten worden.

Ik vind je hemoglobine consequent best laag, zeker bij dat soort testosteronconcentraties. Is daar ooit verder naar gekeken bij je?
 
Back
Naar boven