XXL Nutrition

Fitness en studentenleven

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Goedenavond allemaal

Ik weet dat deze vraag al meerdere keren is verschenen hier maar ik werd uit de oude topics niet veel wijzer. Het zit dus zo bij mij ik ben 18 jaar en zit sinds vorige week op kot, ben sinds dit jaar begonnen met fitnessen en zou dus ook graag hiermee verder gaan. Ik ga gemiddeld door de week nog zo'n 2 keer uit ( waar ik dus alcohol drink) ik weet dat alcohol slecht is maar ik zit nu in m'n studenttijd (de tijd van m'n leven :) ) en ik wil dus ook wel 'n sociaal leven op m'n kot opbouwen. Velen beweren dat als je naar de gym gaat en daarna alcohol drinkt je zelfs spieren verliest... Dus wat zou ik nu het beste kunnen doen? 3 keer per week fitnessen zonder alcohol te drinken die dag of 5 keer per week fitnessen waarbij ik daar gemiddeld 2 dagen alcohol van drink.

Dankjewel!

Van 2 dagen per week met mate alcohol drinken gaat er niks gebeuren. Zorg dat je gewoon goed eet, traint en rust.

doe ik normaal wel maar alcohol drinken op trainingsdag is ook niet zo erg dan? of beter niet trainen als je alcohol drinkt?

Ik drink elke dag 6 tot 8 biertjes, tevens train ik ook bijna elke dag. Het valt goed te combineren met elkaar vind ik zelf zolang je maar goed en voldoende blijft eten.

Iets met sarcasme...

Probeer minder te zuipen, alcohol is eigenlijk sowieso niet goed voor je...

Ik vind het altijd zo jammer dat mensen hun studententijd als excuus opgeven om te drinken..
Er zijn wel meerdere dingen die bekend staat voor studenten of welke de meeste studenten doen(of niet doen).
Leidt je eigen leven, als je weet dat het slecht is, doe het dan niet..

Mja, dat is waarschijnlijk een mening die je niet wilt horen/lezen ;)

lekker zuupen brother..

alcohol = colorie, calorie= calorie, overschot=overschot, overschot= gains

Alleen maar goede dingen

mijn vraag hier was gewoon wat kan ik het beste doen

A; 3 keer per week fitnessen (alleen op dagen dat ik niet drink)
B: 5 keer per week fitnessen (waarvan 2 dagen waar ik die dag ga drinken)

je kunt beter iets minder gaan drinken

Hoe vaak jij wilt trainen moet je zelf weten en hoe vaak je wilt gaan drinken moet je ook zelf weten.

We zijn je ouders tenslotte niet he. ;)

of iets minder gaan trainen

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

of gewoon wat OT zegt

A-or-B-business-plan-structure-business-plan-layout.jpg

Goedenavond allemaal

Ik weet dat deze vraag al meerdere keren is verschenen hier maar ik werd uit de oude topics niet veel wijzer. Het zit dus zo bij mij ik ben 18 jaar en zit sinds vorige week op kot, ben sinds dit jaar begonnen met fitnessen en zou dus ook graag hiermee verder gaan. Ik ga gemiddeld door de week nog zo'n 2 keer uit ( waar ik dus alcohol drink) ik weet dat alcohol slecht is maar ik zit nu in m'n studenttijd (de tijd van m'n leven :) ) en ik wil dus ook wel 'n sociaal leven op m'n kot opbouwen. Velen beweren dat als je naar de gym gaat en daarna alcohol drinkt je zelfs spieren verliest... Dus wat zou ik nu het beste kunnen doen? 3 keer per week fitnessen zonder alcohol te drinken die dag of 5 keer per week fitnessen waarbij ik daar gemiddeld 2 dagen alcohol van drink.

Dankjewel!
Beters GHB doen en af en toe MDMA voor die gainz.

Je kan toch gewoon drinken en trainen ? Ik zeg B.
Misschien moet je "drinken" even definiren?
Als het bvb 5 biertjes zijn ga je dat de volgende dag serieus niet merken, echter als het 2x in de week #alleskapot is, dan ja ....

Je kan toch gewoon drinken en trainen ? Ik zeg B.
Misschien moet je "drinken" even definiren?
Als het bvb 5 biertjes zijn ga je dat de volgende dag serieus niet merken, echter als het 2x in de week #alleskapot is, dan ja ....

1 keer dat eerste 1 keer dat 2de denk ik. Maar ga er zoveel mogelijk op letten

Terug
Naar boven