MuscleMeat

Fitness & Feesten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hyperog

Novice
Lid geworden
24 mrt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
90kg
Sommigen onder ons zullen waarschijnlijk nooit uitgaan en sommigen maandelijks/wekelijks.

Persoonlijk ben ik niet vies van een feessie:cool:
Ik hou het zeker beperkt. Voornamelijk ga ik eens in de twee / een maand naar de kloten. En hierbij bedoel ik drank,drugs + een lange dag. Ongeveer 24 uur wakker, veel vitamines en eiwitten naar binnen gewerkt voordat ik naar een festival ga.
Om eerlijk te zijn combineer ik verschillende soorten drugs : MDMA , coke , een blowtje om de scherpe randen weg te vagen en veel alcohol.

Veel vrienden van mij zeggen dat ze afvallen of veel massa kwijtraken.
Persoonlijk heb ik hier geen problemen mee... ja oke ik raak wat vocht kwijt maar de week erop ben ik hetzelfde 'gespierd en heb ik net zo veer kracht + zelfs meer doordat ik extra gemotiveerd en bang ben om iets te verliezen.

Ik vraag mijzelf dus af hoe dat bij jullie zit? ( de mensen onder ons die serieus fitnessen en wel eens een festival bezoeken en gebruik maken van drugs en alcohol)
En hoe slecht is 1 x per maand naar de kloten gaan voor je gains?

:) graag hoor ik jullie ervaringen + informatie wat betreft fitness en uitgaan
 
Je gaat er niet meer van gainen. Maar het kan niet zoveel kwaad als jij gewoon die calorieën oid compenseert.
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
drugs is verboden he dus hoezo zouden wij dat doen


alcohol daarentegen is goed voor de gains
 
fitness is voor homo's
 
lekker kuren

ripped op festivals

the belgisch fitness leef
 
Craig Titus is er ver mee gekomen.
 
Oppassen met combineren kerel. Weetniet of je van plan bent om ooit aas te gebruiken maar dan is het helemaal linke soep.
Verder als je genoeg eet zal je weinig verschil merken. Als ik jou was zou ik zelf even googlen in Engelse fora, er zijn namelijk ontelbaar meningen over het onderwerp bodybuilding en drugs.
 
Drugs are badd.
 
MDMA + dansen = cortisol x 800% (als ik het me goed herinner, of een ander absurd hoog percentage) = slecht.
 
Zolang je het niet te vaak doet kan het prima
of je moet die zyzz leef leven

ohnee die is dood
 
Geen plezier in leven = cortisol x 800%
 
Hyperog = zyzz? Of Hyperog eindigt net als zyzz..
 
Dit topic heeft kans om weer wat moois te worden.Wat meer posts over hoe slecht drugs zijn van members die zo'n 2 gram per week zetten year round en ik ga stuk.
 
Je bent 20, leven is maar kort en gek doen met trainen is beter dan gek doen zonder trainen moet je ook maar denken.
Bios3training heeft daar wat video's over maar okee die zegt met andere woorden dat je aan de AAS moet. :roflol:
http://www.youtube.com/watch?v=-zTny5EquIg

PS. Phew. Hele post kunnen typen zonder yolo te zeggen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zolang je het maar mooi hebt gehad;)

bodybuilsder-craig-titus-witness-stand.jpg
 
Zou mij er niet druk maken eens in de zoveel tijd moet kunnen. Je moet ook plezier hebben in het leven vind ik.
Alleen ben ik niet zo'n fan van allerlei drugs door elkaar heen. Ik houd het zelf altijd bij 1 soort tegelijk.
 
Back
Naar boven