XXL Nutrition

Fitness gecombineerd met zwemmen. Wat voor kuur kun je dat het best nemen?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
18 jul 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Hoi

Over een week zou ik graag terug een kuur willen nemen. (3de maal, altijd laag gedoseerde testosterone genomen met tren. Max 1ml + 1ml per week)

Het probleem is nu dat ik ook hard moet trainen voor een zwemwedstrijd die eind augustus zal plaatsvinden. Mijn vraag is nu: Wat voor kuur kan ik het best nemen om voor beide(zwemmen + fitness) een goed resultaat behaal. Dit betekent dan vooral veel massa, maar ook conditioneel stijg.

Ik ben 1m80 groot en 22 jaar.

Graag wat informatie aub.

Met vriendelijle groeten,



The Situation
 
Tren doet bij mij iig niet veel goed voor m'n conditie.
 
Als iets je conditie zou bevorderen of iig niet zou tegenwerken is het Bold. Maar blijkbaar gaat die vlieger niet voor iedereen op. Mikie merkt er blijkbaar niks van. Ikzelf merkte minimaal verschil. Maar als je een keuze moet maken zou ik test/bold zetten. Misch wat ephi voor het zwemmen. Ik heb ook heel even gezwommen en ging flink harder op ephi.
 
Hehe same here. Bold overigens ook niet, loop nog steeds regelmatig te hijgen als een paard

Clen daarentegen. Al hijgend cardio, volgende dag clen en cardio was geen probleem meer. :thumbup:
 
Tren = killer voor je conditie en alles gerelateerd met waar je moeite voor moet doen.

Ik zou zelf richting de test + win pakken.
Mocht je daarna nog meer shit willen: Clen = god (Als je geen hartproblemen hebt)
 
Je zal hier alleen uit de duim gezogen advies krijgen.
Je kunt het beste advies vragen aan iemand die thuis is in zwem wedstrijden en anabolen.
 
Je zal hier alleen uit de duim gezogen advies krijgen.
Je kunt het beste advies vragen aan iemand die thuis is in zwem wedstrijden en anabolen.


Hier ben ik het uiteraard mee eens, echter geven wij ook gewoon onze gedachten.
 
Hoi

Over een week zou ik graag terug een kuur willen nemen. (3de maal, altijd laag gedoseerde testosterone genomen met tren. Max 1ml + 1ml per week)

Het probleem is nu dat ik ook hard moet trainen voor een zwemwedstrijd die eind augustus zal plaatsvinden. Mijn vraag is nu: Wat voor kuur kan ik het best nemen om voor beide(zwemmen + fitness) een goed resultaat behaal. Dit betekent dan vooral veel massa, maar ook conditioneel stijg.

Ik ben 1m80 groot en 22 jaar.

Graag wat informatie aub.

Met vriendelijle groeten,



The Situation

Zijn dat je stats na 2 kuurtjes? Ik vraag mij trouwens af waarom je zou willen kuren voor een zwemwedstrijd. Veel massa en goed zwemmen, gaan niet samen. Meer massa is trager zwemmen. Heb je dan zo weinig karakter? Maar als je dan toch wat wil nemen, zal een lichte dosis testosteron enanthaat (250mg per week) je wat meer kracht moeten geven en je hematocriet goed verhogen. Ik zit met die dosis met een hematocriet van 54,1. Massa bepaal je dan in combinatie met je voeding.
 
Zijn dat je stats na 2 kuurtjes? Ik vraag mij trouwens af waarom je zou willen kuren voor een zwemwedstrijd. Veel massa en goed zwemmen, gaan niet samen. Meer massa is trager zwemmen. Heb je dan zo weinig karakter? Maar als je dan toch wat wil nemen, zal een lichte dosis testosteron enanthaat (250mg per week) je wat meer kracht moeten geven en je hematocriet goed verhogen. Ik zit met die dosis met een hematocriet van 54,1. Massa bepaal je dan in combinatie met je voeding.

Aardige kerel ben jij
 
Epo 4 the win! How bad do You want it :roflol:
 
Toch voor dat type. 22 jaar, 1m80, 72kg. Een beetje fitness naast het zwemmen en derde kuur. Waarschijnlijk nooit echt met gewichten getraind zoals het moet.


Hoevaak heeft Armstrongs gekuurd?
Wat had hij allemaal bereikt? Oh 7 keer oke..

Rare vogel, iedereen heeft andere doelen niet iedereen wilt gainen als een beest.
Naïeve kakkerlak!
 
Hoevaak heeft Armstrongs gekuurd?
Wat had hij allemaal bereikt? Oh 7 keer oke..

Rare vogel, iedereen heeft andere doelen niet iedereen wilt gainen als een beest.
Naïeve kakkerlak!

Armstrong da's een ander niveau.
 
Hoevaak heeft Armstrongs gekuurd?
Wat had hij allemaal bereikt? Oh 7 keer oke..

Rare vogel, iedereen heeft andere doelen niet iedereen wilt gainen als een beest.
Naïeve kakkerlak!

Als TS ook maar iets in de buurt van Armstrong zou gaan bereiken zou ie nu niet typen maar wel meerijden met de Tour. Het is niet raar dat je op een Bodybuilding forum verwacht dat iemand AAS gebruikt met bodybuilding als doeleinde. Als ie wil kuren om sneller te zwemmen moet ie naar een zwemforum gaan en vragen wat de top daar gebruikt, grote kans dat ze hem daar meer kunnen vertellen dan hier.
 
Als TS ook maar iets in de buurt van Armstrong zou gaan bereiken zou ie nu niet typen maar wel meerijden met de Tour. Het is niet raar dat je op een Bodybuilding forum verwacht dat iemand AAS gebruikt met bodybuilding als doeleinde. Als ie wil kuren om sneller te zwemmen moet ie naar een zwemforum gaan en vragen wat de top daar gebruikt, grote kans dat ze hem daar meer kunnen vertellen dan hier.

Grotendeels mee eens inderdaad, maar can't really blame him. In bodybildert kringen is drugsgebruik minder taboe dan in andere sporten en het zou me niks verbazen als mede daardoor de kennis over doping matig is/niet verspreid wordt op andere fora.
 
Grotendeels mee eens inderdaad, maar can't really blame him. In bodybildert kringen is drugsgebruik minder taboe dan in andere sporten en het zou me niks verbazen als mede daardoor de kennis over doping matig is/niet verspreid wordt op andere fora.

Ik snap TS zijn gedachtegang ook wel idd en eigenlijk zouden degene die 't niet weten ook gewoon niet moeten reageren maar oke :P
 
Dan wordt het heel stil op DBB denk ik:roflol:
 
Je zal hier alleen uit de duim gezogen advies krijgen.
Je kunt het beste advies vragen aan iemand die thuis is in zwem wedstrijden en anabolen.
Min of meer. Weet alleen dat clen (bij mij) het goed doet voor m'n uithoudingsvermogen. Verder niks gemerkt bij andere gear, neem het ook niet met het doel voor een beter cardiovasculairsysteem.
 
Back
Naar boven