MuscleMeat

fitness handschoenen

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen advies m.b.t je vraag over handschoenen. Wel had ik in het verleden ook last van eelt en dergelijke. Ben toen minder gaan knijpen met mijn handen.
Probeer het eens, scheelt eelt en werkt beter.

Ik doe bankdrukken met dubbels en in elke hand 48 kilo. Shrugs met stang doe ik met 150 kilo. Zorg dat mijn vingers er losjes omheen zitten, en ik alleen met mijn handen de dumbbell/ stang begeleid in plaats van hard knijpen.

Hoe ga je dan een sterkere grip trainen? ben jij zo iemand die z'n duim niet rond de barbell doet bij het benchen?
 
Ik gebruik wel handschoenen. Vind het fijner bij sommige oefeningen voor grip enzo. Ik heb ze al meer dan een jaar en nog steeds niet versleten ofzo Van het merk 'harbinger'. Ik weet niet of het goed merk is ofzo, deze verkochten ze op de sportschool. Moet wel zeggen dat die dingen wel echt ontzettend gaan stinken als je ze niet vaak wast :P
 
gebruik gewoon dezelfde die je gebruikt als je aan het tuinieren bent :cool:
 
Ik gebruik voor de zware losse dumbbells vaak twee grote huishoud sponzen :P Klinkt misschien een beetje stom, maar werkt wel goed hoor.
 
Nooit last van eelt.. Daar train je toch door heen lijkt me? ???
Ik heb zo vaak me eelt tijdens het trainen deraf gescheurd en gelift met een barbell die onder het bloed zit, big deal.
 
Proper voor de volgende, potentieel ziekteverspreidend.
 
Nooit last van eelt.. Daar train je toch door heen lijkt me? ???
Ik heb zo vaak me eelt tijdens het trainen deraf gescheurd en gelift met een barbell die onder het bloed zit, big deal.
jij bent echt stoer!
 
Train ook met handschoenen, vind het gewoon prettiger niks meer niks minder.!
 
Back
Naar boven