Fitness Seller

fitness handschoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bozkurt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2008
Berichten
80
Waardering
0
welke zijn het beste die er zijn.
kan namelijk begrijpen dat de een sneller stuk gaat dan de ander.
en hoe lang gaan ze mee.train al een tijdt en met meer gewicht.
heb last van eelt en doet erg pijn,met die zware gewichten.
vandaar dat ik handschoenen wil halen en gelijk goeie.
met pols ondersteuning.
 
magnesium + getrainde onderarmen > handschoentjes

anders losse straps of wristwraps.
 
welke oefeningen doel je op?
 
Ik heb geen advies m.b.t je vraag over handschoenen. Wel had ik in het verleden ook last van eelt en dergelijke. Ben toen minder gaan knijpen met mijn handen.
Probeer het eens, scheelt eelt en werkt beter.

Ik doe bankdrukken met dubbels en in elke hand 48 kilo. Shrugs met stang doe ik met 150 kilo. Zorg dat mijn vingers er losjes omheen zitten, en ik alleen met mijn handen de dumbbell/ stang begeleid in plaats van hard knijpen.
 
Ik heb geen advies m.b.t je vraag over handschoenen. Wel had ik in het verleden ook last van eelt en dergelijke. Ben toen minder gaan knijpen met mijn handen.
Probeer het eens, scheelt eelt en werkt beter.

Ik doe bankdrukken met dubbels en in elke hand 48 kilo. Shrugs met stang doe ik met 150 kilo. Zorg dat mijn vingers er losjes omheen zitten, en ik alleen met mijn handen de dumbbell/ stang begeleid in plaats van hard knijpen.
okey dank je voor het advies,ik zal het in de gaten houden.
 
eelt kun je ook gewoon wegknippen op zijn tijd.
 
ik denk dat de meeste handschoenen even snel verslijten,
hoe dikker hoe sterker,maar dan heb je minder gevoel!! :shrug:
 
jezus.. je hebt het tog niet over condooms. :p

@ on topic: je hebt handschoenen met van die kleine koordjes tussen je vingers, dat is makkelijk uitrekken.
 
:haha:

Zelfde principe alleen zonder de aardbeien smaak! :roflol:
 
Je kunt ook 2 sponsjes in je handpalmen leggen en dan de stang grijpen. Ken een paar lui die het zo doen.
 
ik bijt mn eelt dr gewoon af. niks geen handschoenen o.i.d.
 
These will do the job ;)

Geschikt voor dumbbells tot 150kg/stuk :cool:


sdivgloves.jpg


En deze fitnesshelm bied bescherming tegen de zware dumbbells moesten ze uit je handen vallen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
These will do the job ;)

Geschikt voor dumbbells tot 150kg/stuk :cool:


sdivgloves.jpg


En deze fitnesshelm bied bescherming tegen de zware dumbbells moesten ze uit je handen vallen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die gebruik ik ook :thumbs: :roflol:


OT: ik heb hier ook handschoentjes liggen, ooit bij een bestelling gekregen, heb ze al wel eens geprobeerd maar ik vind het echt niet lekker trainen ofzo, ondanks mn monstereelt
 
Ik heb vnl. last van eelt bij het trekken (ja kom maar met die opmerkingen), dus latpulls, deadlifts etc. dan gaat mijn eelt 'punten' en steekt het in mijn vingers. Ik knip het 1x in de twee weken af met een nagelknipper. Nergens last meer van. Soms schuur ik het eraf met water en zo'n vijl.
 
Back
Naar boven