XXL Nutrition

Fitness-instructeur ; specifiekere vragen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Ik wil graag fitness-instructeur A en B gaan doen.

Wat ik eigelijk wil is gewoon een goed iets maar;

- Eerlijk gezegd geen stage ( of heeeel weinig )
- Liefst opleiding regio; Eindhoven/Helmond


Ook vraag ik mezelf af of iets op lange termijn, dus bijv;

- 1 dagdeel per week en dan voor bijv. 20-40 weken of zo... ( mogelijk bij het nieuwe CIOS te Eindhoven ? )

beter is dan bijv.

- 4 tot 8 weekenden of zo ...

Ik zou wel eens de verschillen willen weten in stof die je krijgt bij beidde opties En of de kosten hetzelfde zijn ?

Dus een beetje het; lange ( 1 dagdeel bijv. gedurende 20 weken ) VS. Korte ( 2 a 4 weekenden of zo ) discussie mag het best worden. Qua financien, gaat dit wat uitmaken ?

Wie weet er al meer over de mogelijkheid om Fitness Instructeur A/B te doen bij CIOS ( EINDHOVEN ) ? Wie kan er mij iets vertellen over de indeling van de lestijden/weken ed...

Bedankt alvast.
 
ga naar google en toets in: Fitvak opleidingen
 
Iemand al specifieker iets over Eindhoven opleidingen ?

En iemand iets over voors en tegens voor korte opleiding en lange opleiding ?

Is de kennis gelijk, alleen bij lange opleiding meer uitegesmeerd ?
 
ik ga volgend jaar voor fitvak fitness a halen 14 zaterdagen
 
die heb ik ook gehaald, doe er verder niets mee maar het is altijd handig om te hebbe,
 
LennyMclean,

1.Kun je daar gewoon een bijv. 15 tot 30 uren in een sportschool werken ?

2.Wat heb je A of B ?

3.En waarom heb je voor Fitvak gekozen ?

4.Waarom niet voor AAlo ( schijnt HBO niveau te zijn ? )

Iemand iets over Eindhoven en hara mogelijkheden ?
 
LennyMclean,

1.Kun je daar gewoon een bijv. 15 tot 30 uren in een sportschool werken ?

2.Wat heb je A of B ?

3.En waarom heb je voor Fitvak gekozen ?

4.Waarom niet voor AAlo ( schijnt HBO niveau te zijn ? )

Iemand iets over Eindhoven en hara mogelijkheden ?

vragenuurtje?:D Ik heb A gehaald, dan ben je gediplomeerd fitnessintructeur. als jij daarna 15 tot 30 uur in een sportschool wil werken hangt van jou af, met dat diploma kom je iniedergeval een eind, ik had Fittvak gekozen omdat het in mijn stad, sittard-geleen gegeven werd. het examen bestond uit een schriftelijk theorie examen, waar je toch wel redelijk voor moet blokken, haal je daar een voldoende voor dan mag je op praktijkexamen, die bestond uit een opdracht, die bij iedereen verschilt, bijv, 3 wat oudere 40jr. dames komen bij jou om gezellig te fitnessen gezond bezig te zijn en wat af te vallen. of je krijgt 2 basketballers die dmv krachttraining meer uit hun sport (basketballen) willen halen, en dan moet jij die begeleiden en voor hun een trainingsprogramma opstellen. er zat ook nog een cursusje EHBO bij, daarna kun je idd B halen, die is weer vereist als je zelf een sportschool wilt openen. dus.
 
is er zoiets in de omgeving amsterdam te volgen?
 
Iemand iets waar je geen praktijk opdracht/examen/stage hoeft af te leggen ?
 
Iemand iets waar je geen praktijk opdracht/examen/stage hoeft af te leggen ?

Je wilt het wel heel makkelijk en snel :D
Maar zou zelf niet weten of dat er is, heb het zelf allemaal wel moeten doen en vond het nog leuk ook nog
 
Ik begin volgende week met fitnessinstructeur A... ik wil daarna personal trainer gaan doen en b.. En misschien nog Manager Sport, Fitness en Leisure.. Je moet a hebben om je verder te kunne verdiepen in iets...
 
Ik begin volgende week met fitnessinstructeur A... ik wil daarna personal trainer gaan doen en b.. En misschien nog Manager Sport, Fitness en Leisure.. Je moet a hebben om je verder te kunne verdiepen in iets...


Heb het ook gedaan je kunt het beste wel al een baan hebben voor je B en de rest doet.
wel leuk is dat je van je hobby je werk kunt maken.
 
-Ik wil gewoon iets dichtbij huis ( ivm. vervoer ) en heb ook andere bezigheden/verplichtingen. Vandaar dat ik liever geen a heel weinig stage wil.

Dat deel A halen iets van 8 tot 20 weken duurt, maakt me niet zo heel veel uit.


LennyMclean,

Hoe kwamen die vrouwen/ baskeballers dan bij jouw terecht ? Waar moest je hen een programma laten doen ? ( hoe kwam je bij die sportschool terecht/ waren het klanten van die sportschool ? )

En hoeveel tijd kosten het ?

Vertel er eens wat meer over.
 
ff op hun site kijken staat er vast wel op de site

peace bro:cool:
 
In eindhoven zit geen CIOS. Het is sport en bewegen ofzoiets is een veel makkelijkere opleiding, maar ze maken wel gebruik van de naam CIOS.
 
En als je geen examen wil kan je het vergeten. Ooit een opleiding gezien waar je geen examen hoeft te doen?
 
Back
Naar boven