MuscleMeat

Fitness instructeur

Bezoekers in dit topic

CIOS volgen, net als mij :P
je kan ook een cursus doen maar die is niet zo uitgebreid volgens mij.... ik ben nu al instucteurtje maar het stelt niet veel voor of je moet het full time willen gaan doen dan heb je veel kennis nodig maar dat raad ik je niet aan want dat word erg saai.

• Topic Starter Topic Starter
maar verdient het wel goed en is er wel genoeg werk, ik wou een cursys volgen via de nti.

NIETTTTTTTTT doen via NTI !!!!!!!!!!!!!!!!!

Duur en je hebt er nauwelijks iets aan !!!!!!!!!!!! En is voor 50-60 % arobics !!!!!!

Wees gewaarschuwd !!!!!!

Doe wat teh pwener zegt en kijk eens rond op het board ! Ik heb hier ook al een post over geplaatst !!

Nou, als ik de jongens en meisjes zie die vers komen van de opleiding, of bezig zijn met hun stage, leer je idd meer hier op het board dan op zo'n opleiding. Sjees, ze kunnen je nog net vertellen hoe je op een apparaat moet zitten, daarna houdt het op.

dus weet je wat je moet doen als je een baan wilt, je onderscheiden in kennis ;)

Laatst bewerkt:
Jongens dat ben ik niet helemaal met jullie eens. Ik heb de afgelopen 2jaar werkelijk alles gelezen wat los en vast zat. Forums, boeken, abbo op muscle and fitness, MdoubleYou, gesprekken met bodybuilders. Ik heb voldoende kennis om de 'fitnessinstructeurs' (die naam zijn ze niet waard) van de plaatselijke Fit-care centre les te geven. Maar ik kan daar niet komen werken omdat ik niet zo rotpapiertje heb met een handtekening. Diploma's en certificaten zijn de sleutel. Kzit er zelf ook over te denken om een cursus te gaan volgen naast mn studie als ik de tijd ervoor heb. Want het is zeker leuk werk.

fitvak is een goede cursus die je voor het hele belangrijke papiertje kan zorgen, dat jij fitnessinstructeur wordt. Je leert wat anatomie, les geven, verschillende soorten van trainingen, oefeningen, een beetje voeding enz.
Dan ben je iig fitnessinstructeur A. Wil je nog verder gaan door echt persoonlijk mensen begeleiden kan je daar ook terecht voor fitnessinstructeur B.
Je hebt maar 1x in de week een dag les.

't Is wel prijzig (tot. bijna 1500E)

ll cool j zei:
fitvak is een goede cursus die je voor het hele belangrijke papiertje kan zorgen, dat jij fitnessinstructeur wordt. Je leert wat anatomie, les geven, verschillende soorten van trainingen, oefeningen, een beetje voeding enz.
Dan ben je iig fitnessinstructeur A. Wil je nog verder gaan door echt persoonlijk mensen begeleiden kan je daar ook terecht voor fitnessinstructeur B.

yep, ik dr a.s. zaterdag mee beginnen :)

maar verdient wel goed?

zijlstra zei:

Ligt aan de afspraken die je maakt met de sportschooleigenaar. Ga er maar vanuit dat je er niet rijk van wordt.

Wanneer je het naast je werk gaat doen is het een leuke bijverdienste. Partime werk is fiscaal aantrekkelijker dan full-time en je houdt van je bruto uurloon meer over.

Gewoon lekker het CIOS doen....

Qua werkgelegenheid denk ik dat je wel goed zit.

ruim 1 miljard mensen op deze wereld, kampen met overgewicht !!!!!
de mensen worden vetter en vetter !!

Nederland moet bewegen !! Er zijn al massale kabinets-plannen voor om Nderland aan het bewgen te moeten krijgen !!

Wanneer mensen willen/moeten bewegen ,zijn er mensen nodig die daar in begeleiden,adviseren,helpen etc... voor nodig

Dus er is werk zat !! :meal:

inderdaad er is werk zat alleen meestal parttime en in de avonduren.

Ik heb niets tegen fitness-instructeurs zolang ze uit MIJN gym blijven en zich focussen op het step-aerobic minnende publiek. ;)

fitnessinstucteurs, ben een tweetal jaar geleden begonnen in een wat genoemd werd professionele gym, hyperduur en pas afgestudeerde studentjes waren de instructeurs, kine of iets in die zin, ze hadden schema's over bloedsuiker spiegels en andere maar op eenvoudige beginner vragen konden ze geen deftig antwoord geven. bvb. Ik vroeg, ik wil voor kracht gaan, moet ik dan 5 herhalingen doen met een zwaar gewicht, nee zegden ze, dat is bodybuilding. Ik ben daar gaan lopen, ben naar een echte hardcore gym gegaan en heb inmiddels ook veel boeken gelezen (uit Amerika), forums doorplozen en ik denk te mogen zeggen dat ik ondertussen meer weet dan zij.
Heel kundige en ervaren Fitness Instructeurs zijn naar mijn ervaring niet zo dik gezaaid.
Veel leer je door kampioenen aan te spreken, die al iets gepresteerd hebben, zij zeggen dikwijls heel zinnige dingen.

't Is wel prijzig (tot. bijna 1500E)fitvak is een goede cursus die je voor het hele belangrijke papiertje kan zorgen, dat jij fitnessinstructeur wordt. Je leert wat anatomie, les geven, verschillende soorten van trainingen, oefeningen, een beetje voeding enz.

KLOPT! heb zelf net de schriftelijke cursus eropzitten en moet zeggen dat ik wat betreft krachtsport/bodybuilding niet veel wijzer ben geworden dan dat ik al was, wel heb ik bijgeleerd over les/leiding geven en cirquit training. Ik moet de mensen gelijk geven als je zegt dat het voor het grote publiek is dus cardiop en ciquit training maarja dat papiertje is zo belangrijk he ;) cursus b gaat wel heel diep op de stof in.

waarom word nti afgeraden?

Terug
Naar boven