MuscleMeat

"Fitness model" kuren

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hi,

Ik vraag me af (puur uit interesse) wat de fitness modellen nemen als kuur?
Ze kunnen duidelijk geen waterhoofd permitteren, dus nemen ze überhaupt wel Test in hun kuren?
Weet er iemand met wat en hoelang ze kuren?
Primo, Var, Winny,...?

Dan heb ik het over kerels zoals Zyzz of kleiner, geen MD bodybuilders...

Grtz
 
Normaal trainen kun je wel een fitness fysiek krijgen. Clen schijnt een populair middel te zijn voor droogheid
 
Klopt, je kan het naturel bereiken maar toch zie ik vaak hardheid en droogte die meestal enkel met wat ondersteuning bereikt is..

Clen was ik idd vergeten als fatburner..ECA(Y) zal ook wel gebruikt worden.
 
alle aas met korte esters en clen,ecay,t3
 
prop/tren ace/winny/clen zoiets
 
Waar heb je die tanktop gehaalt in je avi ?

OT Genoeg massa pakken voor fitness model is vrij easy. Gewoon clen er achter aan.
 
Tanktop haha dude! Dat is een Avril Lavigne vrouwentopje ;-), het was foute avond voor ons in cherso :-p (€4, koopje dus :D)

Ja, ik weet niet goed wat ik moet doen..ff wat massa pakken en dan iets droger zetten of nu droog zetten...bedoeling is niet een bodybuilder fitness type maar een categorie lager, mede ook omdat ik nog deftig willen kunnen lopen ivm mij beroep :-)

grtz
 
Ja chicks hebben altijd de mooie kleertjes :eek: no homo

Post anders een pic, dan kunnen we beoordelen wat je het beste kan doen.
 
Gozah lees anders ff me logje ik heb anavar gebruikt voor 6 weken is echt een aanrader ben paar kilotjes aan gekomen en wat gezakt in me vet%.
Je word er harder,strakker en sterker van.

Just my 2 cents
suc7
 
Voila, avatar in het groot. Maar ik denk dat ik weet wat de meeste zullen zeggen ;)

289200_258309864199899_100000626626524_849271_1520758079_o.jpg
 
Pic tastes like homo.
 
Voila, avatar in het groot. Maar ik denk dat ik weet wat de meeste zullen zeggen ;)

toppunt is is dat ik kan confirmeren dat je het echt bent :roflol:
 
kijk jongens... kijk zeker niet neer op die beachboys / modellen... op de foto's enzo ziet er dat allemaal minder groot uit.. maar ik kan je verzekeren als je die gozers in de werkelijkheid ziet zou je nog achterover kunnen vallen ;-)

Wat ik wil zeggen is laat je niet blind maken door die pix enzo... natuurlijk moet je weten wat fysiek een model heeft... want Arie boomsma is ook een "fitnessmodel" en rob sager ook (was is dood nu)

Maar ik denk wel dat die test gebruiken... uiteindelijk cliché maar met een nette voeding kun je cutten op 5OOmg test en shit..

en met shit heeft GPRO volsterkt gelijk !!

greetz
 
Laatst bewerkt:
Ik zou Arie Boomsma nou niet echt een fitness model willen noemen lol

ter vergelijking, deze gast heeft in bijna alle Meanshealth bladen over de wereld gestaan :

images?q=tbn:ANd9GcQePeg14T6CtCBu2wkH9MaU7S5WqSkgfwW_iylD4N-y0ANcYpvBzRbod1x3.jpg


MH.jpg


Dat is een fitness model, niet Arie.
 
Ik zou Arie Boomsma nou niet echt een fitness model willen noemen lol

ter vergelijking, deze gast heeft in bijna alle Meanshealth bladen over de wereld gestaan :

images?q=tbn:ANd9GcQePeg14T6CtCBu2wkH9MaU7S5WqSkgfwW_iylD4N-y0ANcYpvBzRbod1x3.jpg


MH.jpg


Dat is een fitness model, niet Arie.

Dat is wel een mooi streefdoel ja
 
ja ik heb hem zo niet genoemd hoor het zijn de mensen, maatschapij en redactie van MH die hem zo noemen...

ja nu ook die fitness model van MH geloof me vrij dat hij groot oogt in de realiteit ;-)
 
Op de cover oogt hij al groot vind ik..zijn armen vooral!

Wat zijn de stats van die kerel?
 
ja tegenwoordig Mickey kunnen we niet weten hoe ze eruit zien...er worden daar jammer genoeg zoveel dingen aan veranderder/geprutst... ****ING PHOTOSHOP :-)

vb in die m en f fotos... eens gezein dat bepaalde atleten echt vol staan van uitslag op hun rug en in paar seconden hebben ze een mooie egale huid weer...

door zo dingen worden mensen gelijk ons een beetje gek en gaan we juicen en klote crempjes van biotherm en shit gebruiken :p :p
 
Back
Naar boven