Fitness Seller

"Fitness model" kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ideale k*tjestrekkers stats is je lengte in cm -100 als je gewicht, met een vp van 8-10%.

Vp niet lager dan dat of chicks vinden het viesss...

Bvb bij TS 80kg @ 9%.
 
Uh ja, jij vindt hem skinny fat ofwa?

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 08:32 ----------



:d

hij staat niet speciaal droog en zijn armen zijn gewoon. hij is niet vet, hij is niet skinny. hij is gewoon iemand waarvan je weet dat hij een sport beoefend of wat met gewichten traint. verder niks speciaal.
 
Ideale k*tjestrekkers stats is je lengte in cm -100 als je gewicht, met een vp van 8-10%.

Vp niet lager dan dat of chicks vinden het viesss...

Bvb bij TS 80kg @ 9%.

Zou ik nog kunnen behalen. Op die 9% blijven is al wat moeilijker denk ik;)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 13:55 ----------

hij staat niet speciaal droog en zijn armen zijn gewoon. hij is niet vet, hij is niet skinny. hij is gewoon iemand waarvan je weet dat hij een sport beoefend of wat met gewichten traint. verder niks speciaal.

Hmz dan heb ik toch nog wel wat werk:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Hier een beter/buffer voorbeeld, greg sampaio die lang op dbb actief was.

Daar is toch ook een kuurtje of 6 ingegaan geloof ik...

Orals, test, tren, mast, eca, T3,...

Dit is toch ook goed haalbaar met een goed dieet + maybe beetje clen?
Ik begrijp dat een beetje anavar/winny het maybe wat makkelijk maakt, maar als ik zo kijk zou ik zeggen dat test,tren etc echt niet nodig is toch? (evenmin T3...)
 
Jongens, ofwel zit het hier vol met genetisch superieure mensen maar er wordt licht gedaan over de fysieken die hier getoond worden.

De massa en droogte van Greg bereik je niet zomaar!
 
Hij heeft sowieso een heel net lichaam, en ik zou het absoluut als een doel kunnen zien.
Dit zal iemand idd niet zo 123 even bereiken.

Ik moet wel zeggen dat die droogte behoorlijk goed te halen is met een goed dieet en clen/ECA.

Wat zouden de stats zijn (bovenstaande foto?)
 
Precies het soort fysieken waar ik zelf voor ga. Ben inmiddels 183 @ 78/79kg 11% en merk dat ik net nog wat massa mis voor mijn doel.
Chicks is met dit fysiek wel egt makkelijk heb genoeg aandacht. Ik ga me toch maar eens deftig inlezen dit jaar over AAS en dan vooral de middelen om droog te worden om dan over een jaartje eens iets te proberen.
183 @ 83kg @ 8% lijkt me een mooi haalbaar doel voor over 1,5 jaar.
 
Precies het soort fysieken waar ik zelf voor ga. Ben inmiddels 183 @ 78/79kg 11% en merk dat ik net nog wat massa mis voor mijn doel.
Chicks is met dit fysiek wel egt makkelijk heb genoeg aandacht. Ik ga me toch maar eens deftig inlezen dit jaar over AAS en dan vooral de middelen om droog te worden om dan over een jaartje eens iets te proberen.
183 @ 83kg @ 8% lijkt me een mooi haalbaar doel voor over 1,5 jaar.

Jij denkt dat je fysiek daar aan bijdraagt? Weet bijna zeker van niet..
 
Chicks krijg je door flauwe zever over van alles te vertellen, ben ik niet sterk in :-p
Maar er verzorgd uitzien helpt zeker ;-)

Alles AAS ed buiten beschouwing gelaten, hoe trainen die mannen? Als bodybuilder en dan een shitload cardio erbij of hebben ze echt speciale programma's?
 
Chicks krijg je door flauwe zever over van alles te vertellen, ben ik niet sterk in :-p
Maar er verzorgd uitzien helpt zeker ;-)

Alles AAS ed buiten beschouwing gelaten, hoe trainen die mannen? Als bodybuilder en dan een shitload cardio erbij of hebben ze echt speciale programma's?

Gewoon hetzelfde als ieder ander hier op het forum. Cutten is cardio + goed onder onderhoud eten en evt ondersteuning van AAS.

Als je zo'n fitness model fysiek wilt en je bent niet vies van een kuurtje zou ik eerst nog een lange tijd spiermassa bouwen(gewoon 4x pw trainen, goed eten, niet te veel boven onderhoud eten zodat je niet vet wordt, je kent het wel) en daarna een vrij lange tijd cutten(genoeg eten onder onderhoud). Icm met AAS moet je dan binnen een jaar echt wel zo'n fysiek kunnen hebben.
 
Jij denkt dat je fysiek daar aan bijdraagt? Weet bijna zeker van niet..

Als ik droog ben is mijn gezicht veel scherper en de kaaklijnen worden wat scherper. Ook als ik droog ben voel ik me goed en dat straal je dan ook weer uit, En als je uit gaat en meisjes komen naar je toe met vragen als hoe kom je aan al die spieren etc. werkt me ook niet tegen dus mijn fysiek helpt me toch wel daarmee. Grotendeels misschien indirect maar toch.
 
meeste modellen zijn ecto dus......

verder zou ik denken aan middelen die droge massa aanzetten zoals mast,tren, winny ,anavar en dergelijke middelen
 
Als ik droog ben is mijn gezicht veel scherper en de kaaklijnen worden wat scherper. Ook als ik droog ben voel ik me goed en dat straal je dan ook weer uit, En als je uit gaat en meisjes komen naar je toe met vragen als hoe kom je aan al die spieren etc. werkt me ook niet tegen dus mijn fysiek helpt me toch wel daarmee. Grotendeels misschien indirect maar toch.

Ja oke, maar dat zou als je niet zou trainen ook hebben, tenzij je vroeger een vet varken was. Daarbij hadden we het over het fysiek zelf.

Dik gedrukt klopt wel idd.
 
Dit is toch ook goed haalbaar met een goed dieet + maybe beetje clen?
Ik begrijp dat een beetje anavar/winny het maybe wat makkelijk maakt, maar als ik zo kijk zou ik zeggen dat test,tren etc echt niet nodig is toch? (evenmin T3...)


Hahaha,

die kerel heeft echt meer massa dan je denkt hoor. Ik raad het je aan om hetzelfde resultaat proberen te behalen. Met een goed dieet en dedicatie is praktisch alles haalbaar. Echter doe je er 5 jaar langer over. De keuze is dan snel gemaakt ...

Ik gebruik ook insuline en andere middelen, terwijl het ook zonder zou kunnen, maar met gaat 10x beter. Dus waarom inferieure middelen of technieken gebruiken als er iets beter gaat ?
 
Hahaha,

die kerel heeft echt meer massa dan je denkt hoor. Ik raad het je aan om hetzelfde resultaat proberen te behalen. Met een goed dieet en dedicatie is praktisch alles haalbaar. Echter doe je er 5 jaar langer over. De keuze is dan snel gemaakt ...

Ik gebruik ook insuline en andere middelen, terwijl het ook zonder zou kunnen, maar met gaat 10x beter. Dus waarom inferieure middelen of technieken gebruiken als er iets beter gaat ?

Dat is wel heel kortzichtig.
 
Ja oke, maar dat zou als je niet zou trainen ook hebben, tenzij je vroeger een vet varken was. Daarbij hadden we het over het fysiek zelf.

Dik gedrukt klopt wel idd.

Ik denk toch persoonlijk dat een mooi gevormd fysiek ook voor meisjes aantrekkelijk is.
Het is inderdaad niet zo als bij mannen bij ons is het 90% fysieke aantrekkingskracht en 10% karakter. Bij meisjes is dit denk ik meer 60% karakter en 40% fysiek. Of ik moet me opeens heel anders zijn gaan gedragen maar ik begon toch egt merkbaar meer aandacht te krijgen na een jaar flink trainen.
 
Hij heeft in een principe een prima fysiek om chicks mee te versieren. De spiermassa is het probleem niet, wat mij nooit lukt is om die onderste abs goed zichtbaar te maken, dat geeft toch net een beetje die droge look. En ook moeilijk om heel het jaar zo droog te blijven staan als je ook nog spiermassa wilt winnen.

Dat ligt gewoon aan je bouw en metabolisme. Niet iedereen kan zo'n fysiek year-round hanteren, me included :rolleyes:
 
Ik denk toch persoonlijk dat een mooi gevormd fysiek ook voor meisjes aantrekkelijk is.
Het is inderdaad niet zo als bij mannen bij ons is het 90% fysieke aantrekkingskracht en 10% karakter. Bij meisjes is dit denk ik meer 60% karakter en 40% fysiek. Of ik moet me opeens heel anders zijn gaan gedragen maar ik begon toch egt merkbaar meer aandacht te krijgen na een jaar flink trainen.

Sowieso zit je met die percentages al helemaal fout, het moet gewoon beiden goed zijn. Maar mocht het voor een meisje 40% uiterlijk zijn, dan is een goed lichaam daar in de meeste gevallen 0/5% voor.
 
Sowieso zit je met die percentages al helemaal fout, het moet gewoon beiden goed zijn. Maar mocht het voor een meisje 40% uiterlijk zijn, dan is een goed lichaam daar in de meeste gevallen 0/5% voor.

Ik denk dat we er niet uitkomen is natuurlijk allemaal speculeren nu weer effe on topic zodat het geen hijack wordt.
 
Sowieso zit je met die percentages al helemaal fout, het moet gewoon beiden goed zijn. Maar mocht het voor een meisje 40% uiterlijk zijn, dan is een goed lichaam daar in de meeste gevallen 0/5% voor.

Komaan je kan toch niet ontkennen dat veel chicks houden van een 'gevormd' lichaam. Dan bedoel ik niet het bodybuilding type maar de 'fitness' types. (laten we zeggen na 1 tot 2jaar trainen, mits alles in orde is natuurlijk)...
 
Back
Naar boven