Fitness Seller

"Fitness model" kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die Abrocime fitness model zat een paar jaar geleden in die show van janice Dickinson. Toen zaten al die vrouwlijke modellen te kwijlen op zijn lichaam.

hij dus :

 
Wat ook wel eens wil helpen, is veel geld en zekerheid kunnen bieden ;-)

On topic: We kunnen zeggen dat vooral DHT's gebruikt worden en de nodige burners..maar het is zeker niet zo makkelijk om year round droog te blijven, zoals sommigen beweren :-)
 
Als ik jou fisiek wat kan inschatten via die eene pic, dan heb je helemaal geen AAS nodig om je doel te bereiken.

Om te fitness-model look te krijgen moet je ook geen BB-middelen gaan gebruiken. :windup:

Bulk er naturel 10-12kg bij .. en neem dan gwn ephedrine of een legale fatburner. En 3x per week op de loopbank en een HIT schema ernaast en klaar is kees.

Maar wil je er ook massa bij ? Dan heb je een ander paar mouwen.
 
Wat ook wel eens wil helpen, is veel geld en zekerheid kunnen bieden ;-)

On topic: We kunnen zeggen dat vooral DHT's gebruikt worden en de nodige burners..maar het is zeker niet zo makkelijk om year round droog te blijven, zoals sommigen beweren :-)

Als je goed op je eten let is het wel vrij makkelijk en als je daarbij AAS gebruikt nog een stukje makkelijker.
 
Als ik jou fisiek wat kan inschatten via die eene pic, dan heb je helemaal geen AAS nodig om je doel te bereiken.

Om te fitness-model look te krijgen moet je ook geen BB-middelen gaan gebruiken. :windup:

Bulk er naturel 10-12kg bij .. en neem dan gwn ephedrine of een legale fatburner. En 3x per week op de loopbank en een HIT schema ernaast en klaar is kees.

Maar wil je er ook massa bij ? Dan heb je een ander paar mouwen.

Ietsje meer massa en ietsje droger is de bedoeling:p

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 17:13 ----------

waar heb je dat shirt gekocht/gevonden?

Haha dudes, echt ik wist niet dat een vrouwentopje het zo goed ging doen hier:D
 
Uh het lag toch bij de vrouwentopjes..ook de Avril Lavigne print doet je toch nadenken ;-) hehe maar bedankt voor het compliment jongens :D
 
Mickey86, als ik van jou was, zou ik eerst zorgen dat ik wat meer spieren aan mijn lijf had. Ga is een paar jaar serieus trainen want ik ben er zeker van dat jij het type bent dat steeds opnieuw begint en ook steeds opnieuw opgeeft. Daarna is cutten gewoon een kwestie van goed met gewichten blijven trainen en je voeding aanpassen. Cardio heb je dan helemaal niet nodig. Als jij nu al droog wil staan, ga je lichaam krijgen van een marathonloper. Een mager lijf zonder spieren. Op die avatar zie ik zelf niet dat je al met gewichten getraind hebt.
 
Dat is wel heel kortzichtig.

Waarom zou dat kortzichtig zijn ?
Wanneer men met verstand handelt, genoeg kennis ter zake heeft. Dus ook zich bewust is van de risico's en de opportuniteiten die met de middelen gepaard gaan. Dan is het louter een trade-off analyse...

Echter aan de reacties van vele te zien, zijn er weinigen die aan de voorwaarde van 'met verstand handelen' voldoen. Daarom is het enorm belangrijk dat je je eerst goed inleest. 10 artikels lezen is trouwens niet 'goed' inlezen. Ik heb enorm veel tijd gespendeerd aan het onderzoeken van verschillende producten. Zowel via gebruikerservaringen, wetenschappelijke artikels etc...

Onderweg kom je zoveel tegen dat je het lichaam beter en beter begrijpt. Vanaf DAN pas kan je beginnen met experimenteren.

Aldus als bepaalde zaken zoals bvb insuline een grotere opbrengst teweeg brengen dan het kosten veroorzaakt, is het helemaal logisch dat je het gaat gebruiken. De trade-off is natuurlijk enerzijds objectief bepaald adhv de real-time resulaten dat ze bezorgen.Anderzijds bevatten ze echter een sterk subjectief karakter, je risico-profiel.
Het klopt inderdaad dat er al heel wat mensen gestorven zijn van insuline, echter gebeurt dit niet wanneer je aan de eerste waarde voldoet, i.e. met verstand handelen ;)

Hij heeft sowieso een heel net lichaam, en ik zou het absoluut als een doel kunnen zien.
Dit zal iemand idd niet zo 123 even bereiken.

Ik moet wel zeggen dat die droogte behoorlijk goed te halen is met een goed dieet en clen/ECA.

Wat zouden de stats zijn (bovenstaande foto?)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f243/gregs-contest-log-209584/
 
Gsoros ik kijk te scheel uit mijn ogen om op je antwoord in te gaan, misschien een andere keer.

Een hele andere niet echt aan dit topic gerelateerde vraag, is het zo dat je met clenbuterol of bijvoorbeeld anavar ook 'oud vet' eerder kwijt raakt? Ik heb rond mijn lower abs veel vet zitten in verhouding tot andere delen van mijn lichaam en moet echt diep gaan wil ik dat kwijtraken(is me nog nooit gelukt).

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 21:13 ----------

Dat ligt gewoon aan je bouw en metabolisme. Niet iedereen kan zo'n fysiek year-round hanteren, me included :rolleyes:

Toch, als je zoiets eenmaal bereikt heb kan iedereen het hanteren. Dat betekent wel dat je super strict moet zijn met het berekenen van je kcals en nauwelijks/niet boven je onderhoud mag eten.
 
Mickey86, als ik van jou was, zou ik eerst zorgen dat ik wat meer spieren aan mijn lijf had. Ga is een paar jaar serieus trainen want ik ben er zeker van dat jij het type bent dat steeds opnieuw begint en ook steeds opnieuw opgeeft. Daarna is cutten gewoon een kwestie van goed met gewichten blijven trainen en je voeding aanpassen. Cardio heb je dan helemaal niet nodig. Als jij nu al droog wil staan, ga je lichaam krijgen van een marathonloper. Een mager lijf zonder spieren. Op die avatar zie ik zelf niet dat je al met gewichten getraind hebt.

Dat klopt maar ik heb ook nog vele andere sporten gedaan en lange opleidingen gevolgd voor mijn werk :-)
Ik ben ook niet het type dat snel veel spiermassa aanzet, ik zoek ook niet naar veel massa dat terzijde.
Maar over het algemeen heb je gelijk ja :)
 
ik was vroeger ook zo. 6 maanden alles op het lopen zetten, dan weer zes maanden met gewichten trainen, dan kreeg ik weer iets anders in mijn kop. en tenslotte moest ik altijd weer opnieuw van nul beginnen. ik ben dan maar ook serieus met gewichten begonnen rond mijn veertigste en niet meer gestopt. ik ben ook niet iemand die vlug massa krijgt maar als je een paar jaren goed traint, krijg je toch gemakkelijk een redelijk atletisch lijf waar je toch regelmatig complimenten over krijgt. en natuurlijk op mijn leeftijd met wat lichte, langere testosteron en korte winnykuurtjes kuurtjes als ondersteuning.
 
ik was vroeger ook zo. 6 maanden alles op het lopen zetten, dan weer zes maanden met gewichten trainen, dan kreeg ik weer iets anders in mijn kop. en tenslotte moest ik altijd weer opnieuw van nul beginnen. ik ben dan maar ook serieus met gewichten begonnen rond mijn veertigste en niet meer gestopt. ik ben ook niet iemand die vlug massa krijgt maar als je een paar jaren goed traint, krijg je toch gemakkelijk een redelijk atletisch lijf waar je toch regelmatig complimenten over krijgt. en natuurlijk op mijn leeftijd met wat lichte, langere testosteron en korte winnykuurtjes kuurtjes als ondersteuning.

Geloof het of niet, ik krijg soms complimenten ;-). Ja, ik moet me meer aan een doel houden. Probleem is dat ik vroeger gezet was en nu bang heb om tegen vet te worden. Ik moet sowieso het lopen onderhouden omdat ik moet slagen op testen
. Alez het nieuw doel wordt langzaam aan massa aan te zetten ;-)
 
als je goed met gewichten traint en ook gaat lopen, zou je toch niet moeten vervetten. of het moet zijn dat je echt niet goed eet.
 
Ideale k*tjestrekkers stats is je lengte in cm -100 als je gewicht, met een vp van 8-10%.

Vp niet lager dan dat of chicks vinden het viesss...

Bvb bij TS 80kg @ 9%.
:D wtf.

mooi gesproken!
 
Back
Naar boven