Fitness Seller

"Fitness model" kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die tonijn en zalm zijn misschien zelf nog meer vervuild. zitten vol zware metalen, enz.. en da's vind ik erger dan hormonen.

Als je er een jaar elke dag 400gr van eet .. en dan erachter komt dat dit de vuilste vis van de hele wereld is..
Dan draait je maag geloof me.

En ookal worde deze in vietnam gekweekt .. het properste water daar is het vuilste hier. So no argue..
 
Ik eet 600gr panga per dag en loop nog vrolijk rond.
 
Mijn opa is 92 jaar en rookt al 70 jaar. Your point being?
 
En ookal worde deze in vietnam gekweekt .. het properste water daar is het vuilste hier. So no argue..

Heb je me post over pangasius gelezen op vorige pagina?
Ze worden gekweekt in een van de smerigste rivieren te wereld. Gaat het ook nooit meer eten.

Net als Tilapia. Die vis eet 6 keer zoveel uitwerpselen dan dat hij zelf eet. pure strontvreters.

Beter lekkere zalm die bij noorwegen is gevangen.

ff hier opnieuw geplakt:
De Mekong is één van de zwaarst vervuilde rivieren ter wereld. De hoeveelheid arseen in de stroom ligt tot acht keer hoger dan wat de Wereldgezonheidsorganisatie als veilig acht. In het grondwater is de concentratie zelfs twintig keer hoger dan veilig. Het gif komt onder meer van een quasi ongecontroleerd gebruik van pesticiden. De impact is nog niet duidelijk: de effecten van chronische arseenvergiftiging zijn vaak pas na tien jaar te zien. Daarnaast munt de Mekong uit door de prominente aanwezigheid van kankerverwekkende PCB's, DDT's, CHL's, HCH's en HCB's.


Tilapia wordt ook wel "strontmond" genoemd door z'n kwekers. De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert

Zie net dat ik op vorige pagina bij Tilapia verkeerde stuk heb gequote, extra testoron is alleen maar beter voor ons :D

http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economi...rantwoorde-vis-als-het-lijkt.dhtml?redirected

http://www.demorgen.be/dm/nl/5381/B...heid-over-de-wondervis-uit-het-vriesvak.dhtml
 
Laatst bewerkt:
Heb je me post over pangasius gelezen op vorige pagina?
Ze worden gekweekt in een van de smerigste rivieren te wereld. Gaat het ook nooit meer eten.

Net als Tilapia. Die vis eet 6 keer zoveel uitwerpselen dan dat hij zelf eet. pure strontvreters.

Beter lekkere zalm die bij noorwegen is gevangen.
Als je zo naar alles gaat kijken kan je beter maar niets meer eten.
 
panga is wel lekker goedkoop he.
 
Je hebt eerst meer massa nodig om te gaan cutten. Ook deze jongens hebben test gebruikt om daarna over te schakelen naar droge middelen zoals anavar, mast, tren, enz. Evt gecombineerd met een milde dosis prop.

Weet niet of Greg Sampio nog actief is op dit forum maar zoek anders een oude log van hem.
 
guys,, effe iets buiten de box....

Voor n presentatie heb ik wat info nodig maar zijn de meningen en feiten gemengd dus hoop ik dat er iemand hier meer verstand van heeft,,

Als iemand 2 ml testo + 1.5 ml tren neemt...
Moet die dat 1x per week doen of 1 ml ma en 1 ml do nemen of moet die alleen testo nemen...?
en wat is het beste voor nakuur...?
Nolvadex/HCG/Clomid..?
 
Laatst bewerkt:
Haha voor een presentatie. Presentatie van een vriend zeker.

Afhankelijk van de Esther hoevaak je moet zetten. In NL zetten ze ethernaat vaak 1 keer per week. Onderzoek heeft wel aangetoond dat 2x per week. Dus maandag donderdag beter is voor de bloedwaarden. Zo wordt dit vaak in je US gedaan. Heb je test prop of tren ace dan moet je ED of Eod zetten. Nakuur mag je jezelf lekker in gaan verdiepen. Helemaal als je ook tren gaat gebruiken. Standaard nolva en/of clomid is niet altijd genoeg.
 
ThanQ Caesar..

nog 1 vraagje,
Als iemand tren en of testo gebruikt voor 1 x (niet 1 kuurtje maar echt 1x) en daarna wilt stoppen is het mogelijk om meteen te stoppen of moet die dan nog doorgaan met de nakuur of is die hooked (alsin 8 tot 10 weken)...?
 
Waarom zou je het 1x gebruiken? :roflol:

Woeps, ik viel op een naald vol test en die is per ongeluk helemaal leeg gegaan.
 
Het zal wss het volgende worden volgend jaar:

Wk 1-12 250mg Test E EW
Wk 1-12 400mg Primo EW
Wk 1-6 50mg Var ED

Wk 14-17 20mg Nolva ED

Grtz
 
Waarom zou je het 1x gebruiken? :roflol:

Woeps, ik viel op een naald vol test en die is per ongeluk helemaal leeg gegaan.

Die snap ik ook niet helemaal. 1x een spuit nemen en dan stoppen.
 
@ Mickey. Ziet er goed uit. Hou rekening met wat extra haarverlies door de prima mits je daar gevoelig voor bent. Ga je 1 keer per week injecteren of 2 keer.

@ amido. Ga eerst lezen dude want het lijkt of dit je eerste kuur wordt. Alleen test is het beste om te pakken in het begin om te kijken hoe je lichaam reageert. Tren is een heftig goedje. Weet jij nu bijvoorbeeld wat te doen als je gyno krijgt? Al dan niet door aromatisatie of prolactine gerelateerde gyno.

Ga lezen dude. Je lichaam zal je dankbaar zijn.
 
Thanks, wss gewoon 1 x per week 5ml, is gewoon meer praktisch ;-)
 
Het zal wss het volgende worden volgend jaar:

Wk 1-12 250mg Test E EW
Wk 1-12 400mg Primo EW
Wk 1-6 50mg Var ED

Wk 14-17 20mg Nolva ED

Grtz


Hmm..

Verdubbel de primo en ik zeg mmmmmmmmmmmmmmmmm......
 
Dan zit ik de eerste 6 weken bijna aan 1,5g AAS, best wel veel voor mijn stats denk ik dan...vullen Primo en Test mekaar ook niet aan...?

Grtz
 
..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven