XXL Nutrition

Fitness Noob op RAD 140 log

Bezoekers in dit topic

Goeie zelfkennis weet je meteen dat je nooit aan de echte anabolen hoeft te gaan.
Goed dat je eerst RAD-140 heb gedaan, succes met je herstel
 
Vind de vragen van Crash wel legitiem.
Misschien ligt het niet aan de rad maar komt het door vermoeidheid, van hard trainen wordt je best moe. Doe je dat een aantal weken, kan die vermoeidheid óók teveel worden.
Misschien train je nu ook nog wel harder omdat je ondersteunt.
Waarom niet even gas terug, lichter trainen en bijkomen en dan weer verder.
 
Goeie zelfkennis weet je meteen dat je nooit aan de echte anabolen hoeft te gaan.
Goed dat je eerst RAD-140 heb gedaan, succes met je herstel
Waarop baseer je deze aannames?
Hij traint waarschijnlijk harder dan voor de rad.
Hij zit in een calorieën tekort.
En hij geeft aan een fitness noob te zijn die nu zo'n 9 maanden traint.

Met nog eens 3 jaar ervaring opdoen met voeding en gestructureerd trainen kan hij een betere begin situatie creëren waarna alles nog mogelijk.
 
Ik heb met rad140 - cycle van 10 weken goede resultaten en ik had ook meer agressie maar onder controle te houden. Ik heb toch wel 6 kg spier gewonnen in deze cycle. Combinatie van lgd4033 en rad140 of rad150 is echt een fijne sarm kuur.
 
Waarop baseer je deze aannames?
Hij traint waarschijnlijk harder dan voor de rad.
Hij zit in een calorieën tekort.
En hij geeft aan een fitness noob te zijn die nu zo'n 9 maanden traint.

Met nog eens 3 jaar ervaring opdoen met voeding en gestructureerd trainen kan hij een betere begin situatie creëren waarna alles nog mogelijk.
Heb niet alles gelezen behalve de post waarin hij aangeeft dat hij agressie ervaart van RAD-140.
Ik ben van mening dat als je dat al op een RAD-140 kuurtje zo erg ervaart je echte anabolen geeneens hoeft te proberen.
 
Heb niet alles gelezen behalve de post waarin hij aangeeft dat hij agressie ervaart van RAD-140.
Ik ben van mening dat als je dat al op een RAD-140 kuurtje zo erg ervaart je echte anabolen geeneens hoeft te proberen.
Ik ben oprecht benieuwd of hij dezelfde problemen zal ervaren met 250mg Test. (Of een andere dosis AS)
 
Verstandige keuze dat je stopt, wel zonde dat je deze bijwerkingen zo ervaart.
Ik las altijd dat PED's je eigen karakteristieke eigenschappen juist verergerde.
Ja ik denk dat dat ook wel klopt. Ik voel me gewoon heel prima door de dag. Ik heb geen extra stress. Maar als ik dan een aanvaring krijg met iemand merk ik gewoon dan mijn emotie op dat moment veel harder word getriggert. Tis ook niet dat ik iemand op zijn smoel zal slaan ofzo
 
Vind de vragen van Crash wel legitiem.
Misschien ligt het niet aan de rad maar komt het door vermoeidheid, van hard trainen wordt je best moe. Doe je dat een aantal weken, kan die vermoeidheid óók teveel worden.
Misschien train je nu ook nog wel harder omdat je ondersteunt.
Waarom niet even gas terug, lichter trainen en bijkomen en dan weer verder.
Ik train inderdaad veel harder dan normaal. Echter neem ik nou wel 2 dagen rust in de week wat ik voorheen niet deed. Voorheen trainde ik elke dag en dan op een vet ongezond dieet van 1800kcal en toen was ik echt niet zo snel geprikkeld als nu. Nu eet ik 3400 - 3700 kcal per dag. Voeding heb ik denk ik best goed onder controle nu. Hou mijn macro's op 50% koolhydraten 20% vet en 30% eiwitten.
 
Heb niet alles gelezen behalve de post waarin hij aangeeft dat hij agressie ervaart van RAD-140.
Ik ben van mening dat als je dat al op een RAD-140 kuurtje zo erg ervaart je echte anabolen geeneens hoeft te proberen.
Ik ben wel een vrij emotioneel iemand. Ik denk ook dat iemand die een stuk stabieler is hier veel minder last van heeft. Alleen zou ik mezelf echt niet als agressief omschrijven. Ik kan wel eens kwaad worden over dingen maar die hou ik meestal binnen. Dat was nu iets moeilijker.
 
Update 28-11-2020 (5 weken)

Na mijn vorige post heb ik besloten eerst een lagere dosering te pakken om te kijken hoe me dit af gaat. Ik ben terug gegaan van 20mg naar 15mg. Ik merk dat ik een stuk rustigere ben geworden. Ik heb dit eerst een tijdje aan willen houden voor ik een beslissing maakte toch door te gaan. Inmiddels kan ik wel zeggen dat ik gewoon door ga met de kuur. Nu de laatste 2 dagen merk ik wel dat ik minder zin en uithoudingsvermogen heb ik de sportschool en ben aan het overwegen toch weer naad 20mg te gaan. Eerst maar eens een paar dagen rust pakken en kijken hoe het dan gaat. Zoals ik de vorige keer al dacht klopten de resultaten niet. Ik had al het gevoel dat ik in vetpercentage was toegenomen en de toename in spiermassa was wel erg hoor. Ik heb een beetje zitten speuren op de interwebs en zie best veel berichten dat na een dikke cheat day een weegschaal best wel andere resultaten kan laten zien. Ik heb me nou weer gemeten, echter vertrouw ik die hele weegschaal niet meer. Nou geeft die weer heel andere waardes aan. Ik zou nou vanaf het begin van mijn kuur maar 0.6 kilo spiermassa bij gekomen zijn. Ik weet niet hoe 0.6 kilo er uit ziet maar dit lijkt me erg weinig. Maar goed dat ik een inbody scan heb laten maken 2 weken geleden. Dan doe ik er volgende week weer een en ga ik daar de verschillen eens op bekijken. Ik plaats hieronder nog foto' van begin en nu. Laat me trouwens weten wat jullie denken dat mijn vetpercentage is op basis van deze foto's. Inbody geeft 12.7% aan (kan nooit) en die goedkope 17.8%.
 

Bijlagen

IMG_20201128_115117.jpg IMG_20201128_194247.jpg
Tbh zie ik wel wat maar weinig progressie, Weegschalen van de sportschool of waar dan ook hoef je geen eens de moeite te nemen voor spiermassa/vet percentage. ik zou eerder voorstellen dat je een goede vet percentage tang haalt en 3x in de week een 7 puntsmeting doet onder dezelfde omstandigheden en daar de gemiddeldes van neemt. (Btw als dat een fitbit of dergelijke om je pols is, dan kan je ook alleen de stappen die die aangeeft voor lief neemt, rest is meestal bullshit. als is het een smartwatch of dergelijke, nvm.)
Zou ipv rad140 eerder aanraden gewoon naturel te blijven ipv het wat al verlaagde test wat je heb te supressen/platgooien met rad140.
Dat geld van dat spul kan je beter investeren in een goede coach die weet wat die doet en goede voeding en slaap.

Blijf alsnog even meelezen want ik vind het wel intressant, en al zat ik verkeerd op sommige punten of oordelen, mag iemand me altijd corrigeren.

Deze foto hieronder is een 6/7 weken progress pic van mezelf onder een goede online coach in een cut. gewoon naturel, maar strict zijn met voeding en trainingen.
 

Bijlagen

Screenshot_20201130-183907_Gallery.jpg
Deze foto hieronder is een 6/7 weken progress pic van mezelf onder een goede online coach in een cut. gewoon naturel, maar strict zijn met voeding en trainingen.
Als je progress wilt laten zien, zet dan wel even gelijkaardige foto’s langs elkaar...
 
Duidelijk verschil op de definitie van lats en overall volume van de delts imho.
 
Duidelijk verschil op de definitie van lats en overall volume van de delts imho.
Blijft nog steeds super makkelijk 2 gelijkaardige foto’s langs elkaar te zetten als je een punt wilt maken. Deze foto zegt juist niets

niet dat er iets mis is met Osrsstrenght zijn fysiek of advies voor de rest. Foto’s zijn gewoon niet vergelijkbaar
 
Tbh zie ik wel wat maar weinig progressie, Weegschalen van de sportschool of waar dan ook hoef je geen eens de moeite te nemen voor spiermassa/vet percentage. ik zou eerder voorstellen dat je een goede vet percentage tang haalt en 3x in de week een 7 puntsmeting doet onder dezelfde omstandigheden en daar de gemiddeldes van neemt. (Btw als dat een fitbit of dergelijke om je pols is, dan kan je ook alleen de stappen die die aangeeft voor lief neemt, rest is meestal bullshit. als is het een smartwatch of dergelijke, nvm.)
Zou ipv rad140 eerder aanraden gewoon naturel te blijven ipv het wat al verlaagde test wat je heb te supressen/platgooien met rad140.
Dat geld van dat spul kan je beter investeren in een goede coach die weet wat die doet en goede voeding en slaap.

Blijf alsnog even meelezen want ik vind het wel intressant, en al zat ik verkeerd op sommige punten of oordelen, mag iemand me altijd corrigeren.

Deze foto hieronder is een 6/7 weken progress pic van mezelf onder een goede online coach in een cut. gewoon naturel, maar strict zijn met voeding en trainingen.
Die foto's zeggen inderdaad niet veel. Wat ik wel vergeten was is dat ik op de eerste foto al zeker een half uur rug heb getraind. De foto van nu is zonder pomp. En ik maak heel veel foto's maar het is ontzettend lastig 2 gelijke foto's te maken. Als ik mijn lichaam net 5 graden draai ziet het er al heel anders uit
 
Die foto's zeggen inderdaad niet veel. Wat ik wel vergeten was is dat ik op de eerste foto al zeker een half uur rug heb getraind. De foto van nu is zonder pomp. En ik maak heel veel foto's maar het is ontzettend lastig 2 gelijke foto's te maken. Als ik mijn lichaam net 5 graden draai ziet het er al heel anders uit
Een vaste spiegel kiezen voor je progressie foto’s, 1tje met kunstmatige verlichting boven je vind ik persoonlijk het mooiste uitkomen en dan proberen vanuit ongeveer dezelfde hoek met dezelfde pose de foto’s te trekken
 
Zal eens iemand vragen foto's te maken. Want zelf met gsm foto maken is enorm lastig. Ik zit trouwens sinds gister weer op 20mg. Ik blijf tot vrijdag bulken en en dan ga ik cutten. Anders moet ik nieuwe kleren gaan kopen door mijn vetpens. Vrijdag heb ik 6 weken er op zitten. De laatste 6 weken ga ik dus cutten . Ook ga ik vanaf vrijdag cardarine (beginnen met 10mg) toevoegen. Ik ga vanaf vrijdag push/pull/legs split doen en dus 2 keer per week mijn lichaam trainen. Nu doe ik dat 1 keer per week borst/rug/schouders/armen/benen.
 
Zal eens iemand vragen foto's te maken. Want zelf met gsm foto maken is enorm lastig. Ik zit trouwens sinds gister weer op 20mg. Ik blijf tot vrijdag bulken en en dan ga ik cutten. Anders moet ik nieuwe kleren gaan kopen door mijn vetpens. Vrijdag heb ik 6 weken er op zitten. De laatste 6 weken ga ik dus cutten . Ook ga ik vanaf vrijdag cardarine (beginnen met 10mg) toevoegen. Ik ga vanaf vrijdag push/pull/legs split doen en dus 2 keer per week mijn lichaam trainen. Nu doe ik dat 1 keer per week borst/rug/schouders/armen/benen.
Je kan gewoon camera op timer zetten en dan je camera tegen de muur van bijv je badkamer aan zetten.
 
Eerste foto 2 november. 2e foto van vandaag. Allebei gemaakt op het einde van een bicep/tricep training (volle pomp) lijkt misschien niet veel op de foto voor sommigen. Maar ik vind het behoorlijk wat voor nog geen 4 weken
 

Bijlagen

Screenshot_20201130_200543_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20201130_200343_com.android.gallery3d.jpg
Back
Naar boven