AndroidHealthClinic

Fitness Noob op RAD 140 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal eens iemand vragen foto's te maken. Want zelf met gsm foto maken is enorm lastig. Ik zit trouwens sinds gister weer op 20mg. Ik blijf tot vrijdag bulken en en dan ga ik cutten. Anders moet ik nieuwe kleren gaan kopen door mijn vetpens. Vrijdag heb ik 6 weken er op zitten. De laatste 6 weken ga ik dus cutten . Ook ga ik vanaf vrijdag cardarine (beginnen met 10mg) toevoegen. Ik ga vanaf vrijdag push/pull/legs split doen en dus 2 keer per week mijn lichaam trainen. Nu doe ik dat 1 keer per week borst/rug/schouders/armen/benen.

Je zit aan de sarms en je trainde 1x per week ?
 
Je zit aan de sarms en je trainde 1x per week ?
5 dagen in de week. Uurtje per dag. Borst/rug/schouders/rust/armen/benen/rust. 1 keer per week mijn hele lichaam dus.
 
5 dagen in de week. Uurtje per dag. Borst/rug/schouders/rust/armen/benen/rust. 1 keer per week mijn hele lichaam dus.
Dan had ik het verkeerd begrepen. Dacht dat ik 1x per week zag staan vandaar de vraag 😁.
 
Als je progress wilt laten zien, zet dan wel even gelijkaardige foto’s langs elkaar...
Foto's zijn van ongeveer een jaar terug toen ik serieus bezig ging en onder een coach begon, Zijn 2 verschillende foto's qua belichting en pose, Desondanks kan je wel het verschil zien ofcourse wat je kan bereiken. Maar ik snap je punt van dat zelfde pose,spiegel etc beter is. Hier nog een van zelfde spiegel en zelfde tijd er tussen (Alleen een zonnebankje en deels andere pose)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201201-192101_Gallery.jpg
    Screenshot_20201201-192101_Gallery.jpg
    49,4 KB · Weergaven: 714
Foto's zijn van ongeveer een jaar terug toen ik serieus bezig ging en onder een coach begon, Zijn 2 verschillende foto's qua belichting en pose, Desondanks kan je wel het verschil zien ofcourse wat je kan bereiken. Maar ik snap je punt van dat zelfde pose,spiegel etc beter is. Hier nog een van zelfde spiegel en zelfde tijd er tussen (Alleen een zonnebankje en deels andere pose)
Die vind ik al stukken beter en duidelijker om langs elkaar te zetten om een progressie te tonen.
 
Update 7,5 weken

Ik moet eerlijk zeggen dat het beter was geweest wat langer te trainen en mijn voeding onder controle te hebben. Ik ben namelijk na 4 weken gezakt in spiermassa over een periode van 2 weken. Dit bleek allemaal verloren te zijn gegaan in mijn benen. Bovenlichaam was ik wel wat bij gekomen. Ik had inderdaad mijn benen wat minder hard getraind omdat ik niet zoveel zin had nog een paar setjes er uit te knallen. Erg teleurgesteld ben ik mijn trainingsschema gaan omgooien naar 2 keer per week mijn hele lichaam te trainen (push/pull/leg). Ik ben nu in 1,5 week weer terug aangekomen wat ik toen verloren ben. Ook ben ik nou aan het zakken in mijn vetpercentage. Ben ik tot nu toe tevreden over mijn spiergroei? Ja. Echter had ik eerst eens moeten ervaren hoe het is consistent te zijn in mijn trainen en eten. Wat langer uitvinden wat werkt en niet. Ik kan totaal niet inschatten hoeveel van mijn gains nu toe te wijden zijn aan de SARMS of dat het ligt aan de ervaring die ik opgedaan heb. Ook ben ik tegelijk met de kuur voor het eerst gaan bulken. Dus zeker zijn niet alle gains toe te wijden aan de SARMS. Ook kan ik slecht inschatten hoeveel daadwerkelijke spiermassa ik aan gekomen ben. Ik ben zeer tevreden met het resultaat dat ik geboekt heb (gebaseerd op uiterlijk in de spiegel). Maar misschien had ik dit naturel ook kunnen evenaren en is het het helemaal niet waard geweest hiervoor mijn hormoon levels te verneuken. Spijt heb ik zeker (nog) niet maar het is door gebrek aan ervaring ontzettend lastig in te schatten allemaal. Anyway. Ik heb nog voor bijna 4 weken liggen en ga het wel op maken. Ik heb de dosis wat verhoogd (naar 25MG). Wederom merk ik lichte toename in agressie. Ben het wel beter gaan herkennen en heb mezelf daardoor beter onder controle. Ook ben ik 20 mg cardarine gaan toevoegen sinds 3 dagen geleden. Ik eet nou 1,5 week in een cut (2600kcal) en merk sinds ik de cardarine ben gaan gebruiken dat ik enorm snel mijn vet kwijt raak. Natuurlijk is dit ook de reden waarom ik het ben gaan gebruiken, maar holy shit wat gaat dit snel. Lijkt net alsof ik een dikke 500 kcal extra verbrand per dag. Ik heb wel veel ervaring met afvallen (25 kg kwijt en heel veel in de spiegel kijken dagelijks) en zie gewoon het vet er af smelten. Ik moet wel opletten dat het niet te snel gaat in ik mijn gains weer allemaal kwijt ga raken en moet misschien mijn calorieen wel gaan verhogen. Ben ook 5 km gaan rennen gister. Ik ren iets betere tijden dan normaal. Echter had ik na die 5 km het gevoel dat ik er makkelijk nog 5 had kunnen rennen. Best bizar spul dus. Ook merk ik dat ik met gemak wat extra setjes kan maken. Ik zal morgen wat foto's maken zodat ik het eindresultaat van het cutten kan vergelijken. Sorry dat ik geen duidelijke stats voor jullie heb. Mijn gewicht kan ik wel delen en dat is nu 89,5 kilo. Volgens de inbody scan ben ik afgelopen 1,5 week in spiermassa het zelfde gebleven en een kilo vet kwijt geraakt. Ik denk in de spiegel dat ook wel terug te zien.
 
Update:

Ben gestopt met de kuur aangezien de sportschool dicht is nu. Doe wel wat oefeningen thuis maar de motivatie ligt veel lager. Ben nou 5 dagen gestopt met de RAD 140. Merk nu wel wat minder uithoudingsvermogen met sporten. Voel me verder erg lekker. Ben wat rustiger geworden. Libido is een klein beetje minder. Merk ook wel dat mij ochtend erecties wat minder hard zijn dan op de RAD 140. Maar niks om zorgen over te maken. Als PCT pak ik geen Nolva of Clomid maar een PCT van het merk Swiss. Lijkt meer een testo booster te zijn https://www.swiss-pharmaceuticals.com/products/ultimate-pct/ (kan je niet kopen op deze site is alleen informatie). Blijf op een laag pitje nu trainen. Als sportschool weer open gaat ga ik waarschijnlijk nog een paar weken cutten met de resterende voorraad.
 
Ik ben oprecht benieuwd of hij dezelfde problemen zal ervaren met 250mg Test. (Of een andere dosis AS)
Hey man. Moest nog aan deze post denken. Zit inmiddels 5,5 weken op 400 mg test e per 6 dagen. Ik ben nog nooit zo rustig en stabiel geweest als nu. Minder druk, minder stemmingswisselingen (had ik best vaak last van) en betere concentratie. Van agressie merk ik totaal niks. Mijn lichte depressieklachten zijn ook ineens weg. Die RAD 140 werd ik echt een beetje gek van op 25mg. Super emotioneel waaronder ook agressie. Misschien dat mijn lage testosteron (12 nmol/l) daar een rol in heeft gespeeld. Rad 140 onderdrukt dan mijn testosteron nog meer en stemmingswisselingen en agressiviteit worden vaak ook gelinkt aan juist een te lage T.
 
Hey man. Moest nog aan deze post denken. Zit inmiddels 5,5 weken op 400 mg test e per 6 dagen. Ik ben nog nooit zo rustig en stabiel geweest als nu. Minder druk, minder stemmingswisselingen (had ik best vaak last van) en betere concentratie. Van agressie merk ik totaal niks. Mijn lichte depressieklachten zijn ook ineens weg. Die RAD 140 werd ik echt een beetje gek van op 25mg. Super emotioneel waaronder ook agressie. Misschien dat mijn lage testosteron (12 nmol/l) daar een rol in heeft gespeeld. Rad 140 onderdrukt dan mijn testosteron nog meer en stemmingswisselingen en agressiviteit worden vaak ook gelinkt aan juist een te lage T.
En hoe bevalt de 400 test e? qua spieropbouw en fysiek.
 
En hoe bevalt de 400 test e? qua spieropbouw en fysiek.
Is wel echt next level. 1e foto hieronder is na 1 week (al vol met vocht) 2e is afgelopen vrijdag. Moet alleen nog een hoop spek af. Volgende cycle toch eerst naar laag vetpercentage en dan lekker bulken. Schijnbaar begint het feest pas echt na 4 weken, dus ben benieuwd.
 

Bijlagen

  • IMG-20210409-WA0008.jpg
    IMG-20210409-WA0008.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 395
  • IMG-20210507-WA0014.jpg
    IMG-20210507-WA0014.jpg
    117,7 KB · Weergaven: 403
1e 18 april, 2e 7 mei.
 

Bijlagen

  • IMG_20210418_124656.jpg
    IMG_20210418_124656.jpg
    124,3 KB · Weergaven: 401
  • IMG_20210507_182625.jpg
    IMG_20210507_182625.jpg
    125,7 KB · Weergaven: 404
Is wel echt next level. 1e foto hieronder is na 1 week (al vol met vocht) 2e is afgelopen vrijdag. Moet alleen nog een hoop spek af. Volgende cycle toch eerst naar laag vetpercentage en dan lekker bulken. Schijnbaar begint het feest pas echt na 4 weken, dus ben benieuwd.
Vind het top hoe uitgebreid je alles logt
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden
 
Vind het top hoe uitgebreid je alles logt
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden
Vind het zelf ook interessant. Hoop dat iemand er ook nog wat aan heeft. Ik ga ooit ook nog een post maken over mijn "transformatie" van papzak naar fitnessboy.
 
Ga ook zeker volgen! ben benieuwd, en schetst een beeld voor mijn 1e kuur ooit. heb je nog vervelende bijwerkingen? en hoe is het qua kracht erop vooruit gegaan
 
Ga ook zeker volgen! ben benieuwd, en schetst een beeld voor mijn 1e kuur ooit. heb je nog vervelende bijwerkingen? en hoe is het qua kracht erop vooruit gegaan
Van de test zelf heb ik geen vervelende bijwerkingen gehad. Heb het wel een stuk warmer als normaal, maar dat went. Het is meer in het begin de paranoia wat wel heerst. Krijg ik gyno? Zit ik elk uur aan mijn tepels te voelen😁. Wel heftige post injection pain gehad (kon er niet op zitten of liggen en liep hartstikke mank voor 4 dagen) en als je niet weet wat dit is ga je denken dat je misschien een ontsteking hebt. En ben elke keer wel erg nerveus als mijn zusje de spuit in mijn bil zet. Heb best wel naaldenfobie. En mijn kop is een klein beetje ronder geworden, maar had verwacht dat het erger zou zijn. Ook al eens gehad toen de spuit er uit kwam er een straal bloed door de kamer schoot. Maar het went allemaal. Elke injectie is wel weer een verrassing. Soms valt het mee, en soms tegen.. dat laatste heb ik wel zwaar onderschat. Maar ook deze pijn went snel en word steeds minder heb ik het idee.
 
Wat kracht betreft, ik ben zeker sterker dan ooit tevoren. Maar ik train niet echt met lage reps. Meestal 12-15 reps per set. Veel drop/supersets. Ook heb ik niet echt een volgorde van oefeningen of vaste oefeningen. Ik weet niet of het ook echt een ding is maar in mijn hoofd denk ik dat als ik elke keer de zelfde volgorde doe, zelfde oefeningen en zelfde reps dat mijn spieren daar aan wennen ofzo. Ik doe ook zoveel mogelijk op gevoel. Doel is om op het eind van de training met zoveel mogelijk pomp in de spiergroep die ik die dag train naar buiten te lopen.
 
Back
Naar boven