MuscleMeat

Fitness programma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leondrobicep

Novice
Lid geworden
11 apr 2019
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
66kg
Vetpercentage
18%
Hallo mijn naam is Leon, ik ben 15 jaar oud, 65kg. Ik ben nu al 3-5 maanden bezig met fitness, alleen ik verander elke keer mijn programma en kan ik niet kiezen welke ik moet gebruiken, want er zijn er heel veel. Nou mijn vraag is wat is het beste programma voor mij. Ik wil 4-6 keer per week trainen, mijn doel is vetverlies en spieropbouw.
 
5x5 starting strenght gaan volgen en gaan bulken :rolleyes: op 65kg valt er geen vet te verliezen en al helemaal niet op 15 jarige leeftijd.
 
Ik heb wel aardig wat spiermassa alleen rond mijn buik heb ik best wel wat vet en beetje mijn onderrug en benen
 
Dan ga je cutten hee, jou keuze. Of het een verstandige keuze is dat is wat anders.
Beter gewoon een hele tijd 5x5 doen en bulken. Maar het is jou feestje.
 
#in

-Nieuw op het forum
-66 kilo
-Traint 3 maanden
-Ik heb best wat spiermassa

Dit wordt waarschijnlijk weer zo'n betwetertje. Gewoon 3x per week fullbody 5x5 op Stronglifts/Starting Strength o.i.d. doen.

#out
 
Op 66 kg bij jouw lengte heb je nog geen massa. Dat vet wat je ziet, zie je nu omdat je verder te dun bent en geen massa hebt.
Dus simpelweg. Ga bulken en pak een gedegen fullbody schema 3x per week. Daar ga je voor nu t beste van start.
Je begint net. Als je een jaartje of 2 bezig bent ... dan ben je pas echt begonnen....

Dus lees je in:

Voeding op orde krijgen (gezien je stats zal dat verre van optimaal zijn... ) en ga bulken.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

En pak een fatsoenlijk trainingsschema.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
 
wat cutten, ga lekker lean bulken.

je zit nog volop in de groei, zo vet ben je ook weer niet.

met je newbee gains lukt het je ook wel om gedurende je bulk wat vet kwijt te raken.
 
Ik denk echt dat je veel veel minder dik bent dan je zelf denk. Er is helemaal niks mis met je figuur, een ideale basis om op te bulken en te beginnen trainen.
 
wat cutten, ga lekker lean bulken.

je zit nog volop in de groei, zo vet ben je ook weer niet.

met je newbee gains lukt het je ook wel om gedurende je bulk wat vet kwijt te raken.
Thanks man
 
Kan ik met de 5x5 ook cutten?

Ja dat kan, geef dat dan ook gelijk door aan je ouders, scheelt ze een pak zorgverzekering voor je want je hoeft geen top verzekering meer te hebben, voor een röntgenfoto kunnen ze voortaan tegen het TL licht houden ipv dure scans ..
 
Dan ga je cutten hee, jou keuze. Of het een verstandige keuze is dat is wat anders.
Beter gewoon een hele tijd 5x5 doen en bulken. Maar het is jou feestje.

Jouw feestje.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Alsook jouw keuze.
Sorry deed pijn aan m'n ogen. :)
 
Back
Naar boven