XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Ik zag zopas deze passeren. Lijkt me een heel interessant model. Zijn de voorste stijlen in dan geschikt om als uprights te gebruiken, waar je spotters en j hooks kan aan bevestigen om bv te squatten?

Doen jullie ook aan een black friday of einde jaars sale? Want dan wacht ik nog even ;p
Misschien dat we dit jaar wel weer iets kleins doen met BF maar we hebben op dit moment nog niets concreet gepland. We zullen daar de komende twee weken mee bezig zijn. Maar dat zullen dan waarschijnlijk gewoon kortingen op een aantal specifieke producten zijn, geen korting voor de hele website of iets dergelijks.

Verder hebben wij in principe nooit sales, behalve dit jaar de OUTLET op onze website waar je veel geschrapte producten kunt vinden. Al is het grootste gedeelte daarvan inmiddels alweer weg.

Ik zag zopas deze passeren. Lijkt me een heel interessant model. Zijn de voorste stijlen in dan geschikt om als uprights te gebruiken, waar je spotters en j hooks kan aan bevestigen om bv te squatten?
Ja en nee. De voorste staanders zijn geschikt voor accessoires uit de 500 serie (als ik mij niet vergis). In dat geval zou je inderdaad J-hooks en een aantal andere accessoires bevestigen, zolang die compatibel zijn met de 500 serie. Er bestaan echter geen spotters voor de 500 serie.

Maar zoals vermeld op de productpagina volgt de volledige beschrijving nog, wacht die dus even af a.u.b. voor het geval ik nu iets verkeerds zeg ;)

Er staan inmiddels al wat toestellen maar het zal nog wel even duren voordat deze volledig gevuld is. We zijn helaas zelf ook afhankelijk van wanneer we iets binnenkrijgen, zolang iets niet op voorraad is kunnen we het zelf ook nog niet opbouwen.
Weten jullie ongeveer al welke apparaten in de showroom komen? Ik ben namelijk op zoek naar een cross over/dual pulley maar wil deze eerst in real life proberen voordat ik er een aanschaf. En het liefst koop ik deze bij jullie.

Weten jullie ongeveer al welke apparaten in de showroom komen? Ik ben namelijk op zoek naar een cross over/dual pulley maar wil deze eerst in real life proberen voordat ik er een aanschaf. En het liefst koop ik deze bij jullie.
De FTX-9001 staat al opgesteld in de showroom en we zullen ook de CCO-800 opbouwen. Ik denk dat dat de enige van hun soort zullen zijn die we zullen opbouwen, we kunnen helaas niet elke functional trainer of elke cable cross opbouwen. Misschien nog de CCO-600 of de CPS-600 maar dat is nog niet zeker.

Wanneer komen deze weer op voorraad?

Daar hebben we het de afgelopen twee jaar al vaker concreet over gehad maar daar is de ingenieur nog altijd niet aan toegekomen 😅 Er zal voor dit toestel dus zeker weten nog een update komen maar wanneer durf ik nog niet te zeggen. De kans dat dit in de loop van volgend jaar zal zijn acht ik wel groot, tenzij er weer andere grote projecten tussen komen. Misschien tegen de zomer.
Een zittende leg curl/ leg extention zou denk ik beste zijn waarbij je dus de lever arm kunt verstellen zoals sommige merken al hebben.
Bijkomend voordeel is dat de rugleuning ook eenvoudig verstelbaar gemaakt kan worden voor verschillende gebruikers.
Nog mooier zou zijn als dat isolateral is, dus rechts en links afzonderlijk van elkaar bewegen.
En misschien mogelijkheid Om weerstandsbanden te kunnen gebruiken.
Kwam toevallig net dit tegen op een van de Facebook pagina's, eigenlijk exact wat ik laatst bedoelde.

CC-8_Main_10-12-23_2000x.jpg

@Fitness Seller de nieuwe PU rollen die op jullie nieuw pagina staan, passen die ook op de leg extension/curl attachment? Wellicht dat dit een goeie oplossing is om de ROM aan de onderkant wat te vergroten.

En wanneer verwachten jullie ze ongeveer op voorraad te hebben?

@Fitness Seller de nieuwe PU rollen die op jullie nieuw pagina staan, passen die ook op de leg extension/curl attachment? Wellicht dat dit een goeie oplossing is om de ROM aan de onderkant wat te vergroten.

En wanneer verwachten jullie ze ongeveer op voorraad te hebben?
Lees even de productbeschrijving door, daarin staan alle specificaties vermeld inclusief de vereisten voor compatibiliteit. Je kunt dan je eigen toestel opmeten om te zien of dit past (25-26 mm pin vereist).

Het is op dit moment nog niet duidelijk wanneer we deze voor het eerst gaan binnenkrijgen. Dat kan in de loop van december zijn of pas na de feestdagen in januari.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven