AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

• Bestaan er opties om aan een wat ouder Barbarian line power rack uit ik schat 2012 een lat pully optie te koppelen?
    Of kom je dan al snel uit bij een losse lat pully?

Al vele jaren spijt dat ik die niet direct erbij afgenomen heb.. :)
    Nee helaas, voor zulke oude racks hebben we geen compatibele lat pulley. De huidige ATX pulley options zijn enkel compatibel met de Barbarian Power Cage vanaf 2015.

Nee helaas, voor zulke oude racks hebben we geen compatibele lat pulley. De huidige ATX pulley options zijn enkel compatibel met de Barbarian Power Cage vanaf 2015.
    Helaas.. In ieder geval dank voor de duidelijkheid!

Misschien is dit een optie voor je?
    Zou kiezen voor een aluminium pulley, kabel op maat laten maken bij Fitness Seller en een goede loading pin. Voeten tegen het rack bij pulldowns.

Shackle gebruiken iov die strap, is robuuster.

Bijlagen

• 1RM-shackle_b50d9618-2815-40c9-b46d-53a26f1d3a8b_1080x.jpg
      1RM-shackle_b50d9618-2815-40c9-b46d-53a26f1d3a8b_1080x.jpg
      10,6 KB · Weergaven: 19
    • ptessentials-op-is-op-portable-pulley-system-diy-c.png
      ptessentials-op-is-op-portable-pulley-system-diy-c.png
      380,7 KB · Weergaven: 22
    Enige idee wanneer de verstelbare dumbells weer op voorraad zijn? Als deze nog steeds gemaakt worden?

Is jullie showroom al eens open?
    Op de site staat nog gesloten tot eind januari namelijk.

Is jullie showroom al eens open?
    Op de site staat nog gesloten tot eind januari namelijk.
    Die is nog altijd in opbouw. Er staat al wat maar we kunnen pas weer meer opbouwen als er ook weer producten binnenkomen.

Daarnaast staat de showroom nu weer vol met van onze kantoor verhuizing :o Je kunt wel mailen naar onze klantenservice om op afspraak langs te komen als je dat al zou willen.

Die is nog altijd in opbouw. Er staat al wat maar we kunnen pas weer meer opbouwen als er ook weer producten binnenkomen.

Daarnaast staat de showroom nu weer vol met van onze kantoor verhuizing :o Je kunt wel mailen naar onze klantenservice om op afspraak langs te komen als je dat al zou willen.
    Nja, gaat me er meer even om dat ik evt a.s. vrijdag lang zou willen komen om evt de cable belt squat te proberen als die er staat en te kopen ter plaatse ipv via de webshop. Maar dan bestel ik m vrijdag wel en hoop ik m maandag er op deze op te kunnen halen.

Nja, gaat me er meer even om dat ik evt a.s. vrijdag lang zou willen komen om evt de cable belt squat te proberen als die er staat en te kopen ter plaatse ipv via de webshop. Maar dan bestel ik m vrijdag wel en hoop ik m maandag er op deze op te kunnen halen.
    Die staat er inderdaad al dus dat moet wel kunnen hoor, maar dan mag je dat van tevoren even kortsluiten met onze klantenservice. Want als je vanuit de showroom bestelt moeten we dan ook tijd hebben om de bestelling direct te kunnen klaarmaken. Als het alleen dat ene toestel is dan is dat geen probleem, dan moet je misschien hooguit even een kwartiertje wachten. Maar als het een hele bestelling wordt met allerlei producten dan is dat wat lastiger afhankelijk van de drukte op dat moment.

(heb je toch nog snel plaats weten te maken voor dit toestel haha ;))

Die staat er inderdaad al dus dat moet wel kunnen hoor, maar dan mag je dat van tevoren even kortsluiten met onze klantenservice. Want als je vanuit de showroom bestelt moeten we dan ook tijd hebben om de bestelling direct te kunnen klaarmaken. Als het alleen dat ene toestel is dan is dat geen probleem, dan moet je misschien hooguit even een kwartiertje wachten. Maar als het een hele bestelling wordt met allerlei producten dan is dat wat lastiger afhankelijk van de drukte op dat moment.

(heb je toch nog snel plaats weten te maken voor dit toestel haha ;))
    Ja gaat idd alleen om dat toestel 😀
    En ja heb een beetje zitten schuiven en meten en is wat krap op elkaar voorlopig totdat die vakantie aanhanger er uit is..
    Maar goed, dat komt met de tijd wel goed 😜

Is wel fijn dat ik hem wel ff kan proberen.
    Heb in de commerciële gyms nog nooit zo'n apparaat gezien, denk dat die niet eens bestond voor de corona tijd..
    Ik ga gelijk vast een mailtje sturen naar de klantenservice, alvast bedankt!

Edit.. Ik kan a.s. vrijdag helemaal niet 🤦🏻
    Nou ja, maakt niet uit.. Ik bestel m wel gewoon via de webshop hoor, hopelijk kan ik m dan maandag 26e komen ophalen.

Want ik zie dat de showroom op maandag pas om 14 uur geopend is, of kan ik daar ook wel op afspraak (26-2) om 10 a 10:30 dat toestel proberen en evt kopen?

Edit.. Ik kan a.s. vrijdag helemaal niet 🤦🏻
    Nou ja, maakt niet uit.. Ik bestel m wel gewoon via de webshop hoor, hopelijk kan ik m dan maandag 26e komen ophalen.

Want ik zie dat de showroom op maandag pas om 14 uur geopend is, of kan ik daar ook wel op afspraak (26-2) om 10 a 10:30 dat toestel proberen en evt kopen?
    Ja dat is geen probleem, we zijn er ‘s ochtends gewoon (telefoon/showroom is dan gesloten omdat het maandagochtend altijd wat drukker is na het weekend).

Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: RiPo
    Misschien is dit een optie voor je?
    Zou kiezen voor een aluminium pulley, kabel op maat laten maken bij Fitness Seller en een goede loading pin. Voeten tegen het rack bij pulldowns.

Shackle gebruiken iov die strap, is robuuster.

Thx! Dat zou inderdaad een alternatief kunnen zijn. Wel iets minder mogelijkheden dan een echte pully maar biedt zeker extra opties in de homegym qua oefeningen.

Zijn de bumper plates zo gewild of juist slecht leverbaar? Nagenoeg alle 10 kg bumper plates van ATX zijn uitverkocht.

Zijn de bumper plates zo gewild of juist slecht leverbaar? Nagenoeg alle 10 kg bumper plates van ATX zijn uitverkocht.
    Combinatie van beide. Die komen vaak allemaal samen binnen en dan zijn ze een paar weken op voorraad, waarna ze weer uitverkocht raken. Met alle uitbreidingen van ATX wereldwijd blijft de aanlevering van materiaal en verdelen over alle landen helaas wat lastiger :(

Ik heb zelf thuis de ATX LAT MACHINE LPL-⁠700 staan.

Nu heeft deze 2 katrollen, ga ik verschil merken wanneer ik de gewone katrol door een aluminium katrol vervang?

Zijn er nog plannen om de grote extra brede katrol ook in aluminium te voorzien?

Back
    Naar boven