XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Nee er zijn geen plannen voor een nieuw model. Er was vrij weinig vraag naar dit model, omdat vrijwel iedereen de versie met gewichtstapel of de CPS-600 koos.
Zie je nou wel, vrijwel iedereen wil met gewichtstapels! 🤣
Mensen willen niet meer omklooien met losse schijven met kabel machine's 😆

• Like
Waarderingen: Patricka
Zie je nou wel, vrijwel iedereen wil met gewichtstapels! 🤣
Mensen willen niet meer omklooien met losse schijven met kabel machine's 😆
Hahaha, het ligt aan de toestellen ;) Bij zo'n specifieke bodybuilding apparaten als een leg extension/leg curl met slechts één of twee oefeningen, is er veel meer vraag naar de plate loaded varianten omdat die nu eenmaal stukken goedkoper zijn. Dat is heel wat anders dan een kabeltoestel waarbij tal van oefeningen mogelijk zijn en waar je constant gewichten aanpast, daar biedt een gewichtstapel ook veel meer voordeel. Maar bij de lat pulley options van power racks is er weer meer vraag naar plate loaded varianten. Het is echt afhankelijk van het toestel.

Ivm met vloerbelasting. Tuurlijk als je er schijven op doet is de machine even zwaar, maar die zitten er dan niet constant op.
Klopt, maar zo'n plate loaded neemt wel weer veel meer ruimte in beslag.

@Fitness Seller wordt t wel iets met een kabel waarbij de schijfopname verticaal op een neer gaat? Of dat ook niet?

• Like
Waarderingen: Nielsmas30
Klopt, maar zo'n plate loaded neemt wel weer veel meer ruimte in beslag.

@Fitness Seller wordt t wel iets met een kabel waarbij de schijfopname verticaal op een neer gaat? Of dat ook niet?
Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Er zijn momenteel drie ontwerpen. Eén met kabel en een ander met een tweede hefarm waar je ook een gewicht aan kunt hangen zodat je over vrijwel de hele beweging gelijke weerstand voelt. Zodra het definitieve ontwerp gedeeld kan worden zal ik het hier delen ;)

• Like
Waarderingen: RiPo
Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Er zijn momenteel drie ontwerpen. Eén met kabel en een ander met een tweede hefarm waar je ook een gewicht aan kunt hangen zodat je over vrijwel de hele beweging gelijke weerstand voelt. Zodra het definitieve ontwerp gedeeld kan worden zal ik het hier delen ;)
Een tweede hefarm... Klinkt als nog meer schijven laden en wisselen...
Dan hou ik het huidige model liever, of toch maar een ander merk er tussen in m'n gym...

• Like
  • Tear
Waarderingen: Niels_1992 en Fitness Seller
IMG_8432.jpeg

• Like
Waarderingen: Chase, Patricka, bodybuilding.nl en 1 andere persoon
Er staan nog diverse toestellen op de planning voor de ATX 800 (studio) serie, waaronder een leg extension/curl hoog op het lijstje. Maar die gaat niet ontworpen of geprijsd zijn voor homegyms ben ik bang.

Een uitvoering met gewichtstapel komt wellicht nog in de toekomst.

Dit is eerder idd wel aangegeven door je zag ik trouwens. Als dat zo is wacht ik daar met alle liefde nog langer op.

Laatst bewerkt:
Dit is eerder idd wel aangegeven door je zag ik trouwens. Als dat zo is wacht ik daar met alle liefde nog langer op.
De twee toestellen die we nu maken zijn gericht op thuisgebruik/semi-professioneel.

Een commercieel toestel met gewichtstapel (in de ATX 800 serie) komt later nog, maar ik kan nu nog niet zeggen hoe lang dat nog gaat duren.

De twee toestellen die we nu maken zijn gericht op thuisgebruik/semi-professioneel.

Een commercieel toestel met gewichtstapel (in de ATX 800 serie) komt later nog, maar ik kan nu nog niet zeggen hoe lang dat nog gaat duren.
Als jij met zekerheid kunt zeggen dat die er wel komt, dan wacht ik daar graag op 💪🙂

Waarom redirect alles mij naar de 640? De 660, 670, 810 etc. gaan allemaal naar de 640. Zijn deze niet meer beschikbaar? Kan ze ook niet handmatig vinden.

Waarom redirect alles mij naar de 640? De 660, 670, 810 etc. gaan allemaal naar de 640. Zijn deze niet meer beschikbaar? Kan ze ook niet handmatig vinden.
Ja die wall racks zijn inmiddels allemaal uit het assortiment. We moeten de vergelijkingstabel binnenkort eens updaten.

• Like
Waarderingen: ijzer
Hey @Fitness Seller kunnen jullie de

ATX 45 Degree Hyperextension​

bestellen voor mij of iets meer over mogelijke levertijden vertellen? Is er iets met ATX aan de hand ofzo kwa catalogus zie veel niet leverbaar spul staan....

Mvg
Ijzer

Hey @Fitness Seller kunnen jullie de

ATX 45 Degree Hyperextension​

bestellen voor mij of iets meer over mogelijke levertijden vertellen? Is er iets met ATX aan de hand ofzo kwa catalogus zie veel niet leverbaar spul staan....

Mvg
Ijzer
Alle producten in het assortiment staan standaard in bestelling dus we hoeven deze niet voor jou te bestellen. Onze bestellingen in de fabriek zijn al circa 6-12 maanden vooruitgepland. Van dit toestel zijn er dus ook al meerdere leveringen de zullen binnenkomen het komende half jaar. Voor een indicatie van de levertijd kun je mailen naar onze klantenservice. Voor meer info over de voorraadtekorten kun je de melding bovenaan onze website checken.

Alle producten in het assortiment staan standaard in bestelling dus we hoeven deze niet voor jou te bestellen. Onze bestellingen in de fabriek zijn al circa 6-12 maanden vooruitgepland. Van dit toestel zijn er dus ook al meerdere leveringen de zullen binnenkomen het komende half jaar. Voor een indicatie van de levertijd kun je mailen naar onze klantenservice. Voor meer info over de voorraadtekorten kun je de melding bovenaan onze website checken.
Bedankt voor je reactie. Melding gezien, ik zat vorig jaar met hetzelfde hoop dat het snel opgelost wordt. Meer firepower op de rode zee.

• Bicep
Waarderingen: Fitness Seller
Terug
Naar boven