Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Kan deze naar binnen roteren?
Nee, de versie die hier is afgebeeld niet, maar er komt ook nog een convergerende versie. Heel fijn traint dat overigens totaal niet, maar ook dat is weer een hype die iedereen klakkeloos volgt :o Dus we brengen beide versies op de markt en dan zien we na een half jaar of een jaar wel welke erin blijft.

Die taalfouten zijn geen goede reclame.

poe hé: brandnew, sneak peak, guesses, strenght, meeths...
tijd voor een nieuwe stagiair, ditmaal eentje die de basisschool afgemaakt heeft
Oeps, niet zo netjes inderdaad. Ik zal het aankaarten. Engels is nu eenmaal niet het sterkste punt van de Duitsers, al zijn de taalnazi’s blijkbaar hier in Nederland te vinden ;)

• Like
  • Heart
Waarderingen: bodybuilderke en zikkant
Nee, de versie die hier is afgebeeld niet, maar er komt ook nog een convergerende versie. Heel fijn traint dat overigens totaal niet, maar ook dat is weer een hype die iedereen klakkeloos volgt :o Dus we brengen beide versies op de markt en dan zien we na een half jaar of een jaar wel welke erin blijft.
Ach, die hypes is toch waar de producenten het deels van moeten hebben.
En waarschijnlijk kun je de convergerende versie wel vast locken in een bepaalde hoek?..

Ach, die hypes is toch waar de producenten het deels van moeten hebben.
En waarschijnlijk kun je de convergerende versie wel vast locken in een bepaalde hoek?..
Hypes zijn meestal maar een klein deel van de verkopen hoor. Het gros van de klanten zit ook zeker niet op forums of Facebook/Reddit groepen en volgt geen equipment influencers. Hooguit de mensen die wat dieper onderzoek doen komen daar wellicht mee in aanraking. Maar de kleine groep die wel actief is in die home gym community is natuurlijk ook de groep die je het meeste/hardste hoort, dus dat geeft al snel een vertekend beeld.

Jazeker, de convergerende armen kunnen in verschillende hoeken worden vastgezet.

De huidige zittende variant waarvan het ontwerp al afgerond is, heeft een verstelbare hefarm met een contragewicht. We denken dat dit de beste oplossing zal zijn om voor elke beweging (en elke gebruiker) het beste startpunt te vinden met een goede weerstand en krachtcurve.

Maar de ingenieur is nu ook bezig met een zittende variant met kabel. We willen alle drie de toestellen (één liggende variant en twee zittende varianten) aanbieden en dan bekijken waar het meeste vraag naar is. We begrijpen dat er momenteel een influencer hype is vanwege de kabelversie maar we denken dat ons ontwerp met verstelbare hefarm en contragewicht beter zal zijn :)
Al een idee wanneer deze toestellen ongeveer uitgebracht gaan worden?

Via een bekende kreeg ik deze door gestuurd!

1000028471.jpg

Enig idee wanneer deze ergens wordt uitgebracht? Die moet ik gewoon erbij hebben! 🤣

• Like
Waarderingen: Patricka en Nielsmas30
Via een bekende kreeg ik deze door gestuurd!

Enig idee wanneer deze ergens wordt uitgebracht? Die moet ik gewoon erbij hebben! 🤣
Dit is een prototype. Het uiteindelijke product waarschijnlijk ergens tegen het einde van de zomer of na de zomer.

@Fitness Seller enig idee wanneer die Bulgarian Split squat stand er weer zal zijn?
Zoals het nu uitziet nog ongeveer 4 weken (midden/eind april).

• Like
Waarderingen: RiPo
Terug
Naar boven