XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Oh persoonlijk ben ik niet teleurgesteld hoor.
En er is toch geen gedoe verder? 😜
Ben gewoon geïnteresseerd in de ontwikkelingen van nieuwe toestellen.

Trouwens, wanneer je die kabel aan een gewichtstapel vast gaat haken, zal dan de bank niet naar achteren verschuiven als je een bepaald gewicht selecteert?..

• Like
Waarderingen: Fitness Seller
We wachten nog in spanning af op de zittende variant op Instagram! 😅
De persoon die de video maakt is op vakantie en had de video niet meer af gekregen, dus dat zal nog twee weekjes duren :p

Hier een foto van het prototype om je even warm te houden:

1746780240408.png

• Like
Waarderingen: RiPo
De persoon die de video maakt is op vakantie en had de video niet meer af gekregen, dus dat zal nog twee weekjes duren :p

Hier een foto van het prototype om je even warm te houden:

1746780240408.png
Hmmm, dit is zo'n beetje hetzelfde ontwerp als alle andere.. Deze laat ik persoonlijk denk ik staan en ga dan toch een ander merk in m'n gym er bij zetten en ga voor een machine met gewichtstapel.

• Like
Waarderingen: Fitness Seller
Nice! Ik begrijp dat dit een prototype is, net zoals die van dinsdag. Maar is het een beetje bekend in welk kwartaal de nieuwe versie verwacht wordt?
Hopelijk binnen 3-4 maanden. Er zijn al wat wijzigingen gemaakt op basis van het prototype en ik denk dat deze nu snel in productie kan.

• Like
Waarderingen: Patricka
Wel jammer dat deze dan niet die voorste poten heeft met die deadlift afleggers..
Is een mooie en simpele toevoeging.

Wel jammer dat deze dan niet die voorste poten heeft met die deadlift afleggers..
Is een mooie en simpele toevoeging.
Haha echt typisch weer dit. Ik denk dat 9 van de 10 klanten de voorste poten wil weglaten omdat ze de extra diepte niet fijn vinden. Nu hebben we een tweede variant die wat dieper is en dus geen voorste poten nodig heeft, en dan is de eerste opmerking dat het jammer is dat er geen voorste poten bij zitten 😅

Maar gezien zoveel mensen het rack zonder de voorste poten willen gebruiken, kun je ze vast van iemand overnemen die ze niet nodig heeft :D

• Haha
Waarderingen: RiPo
Een hele andere vraag, gaan jullie ook eens die 30mm naar 50mm adapters upgraden?
Die plastic adapters gaan elke keer kapot aan het begin (waar je ze vast zet).
Een volledig metalen variant zou een stuk beter zijn...

Een hele andere vraag, gaan jullie ook eens die 30mm naar 50mm adapters upgraden?
Die plastic adapters gaan elke keer kapot aan het begin (waar je ze vast zet).
Een volledig metalen variant zou een stuk beter zijn...
Dat staat niet op de planning en ik zie dat eerlijk gezegd ook niet meer gebeuren aangezien we alle nieuwe toestellen alleen nog maar 50 mm maken. Dus dan is er steeds minder noodzaak voor adapters.

We hadden ooit een metalen variant maar die was stukken duurder en werd aanzienlijk minder gekocht dan de kunststof adapters, dus uiteindelijk is die uit het assortiment gegaan. De kunststof adapters dien je met beleid vast te zetten, deze hebben sinds enige tijd twee schroefjes en een metalen basis dus je hoeft die niet super vast aan te draaien (teveel spanning op het kunststof kan dit makkelijker doen scheuren of barsten). Maar als je liever volledig staal hebt, dan kun je die vast bij andere aanbieders nog wel vinden.

Dat staat niet op de planning en ik zie dat eerlijk gezegd ook niet meer gebeuren aangezien we alle nieuwe toestellen alleen nog maar 50 mm maken. Dus dan is er steeds minder noodzaak voor adapters.

We hadden ooit een metalen variant maar die was stukken duurder en werd aanzienlijk minder gekocht dan de kunststof adapters, dus uiteindelijk is die uit het assortiment gegaan. De kunststof adapters dien je met beleid vast te zetten, deze hebben sinds enige tijd twee schroefjes en een metalen basis dus je hoeft die niet super vast aan te draaien (teveel spanning op het kunststof kan dit makkelijker doen scheuren of barsten). Maar als je liever volledig staal hebt, dan kun je die vast bij andere aanbieders nog wel vinden.
Niet echt, ja te korte varianten..
Op m'n smith machine moeten 37cm, die kan ik nergens vinden op internet 😔
Maar als iemand een adres weet hoor ik het graag 😁

Komt er in de toekomst een andere smith machine uit? Een counter balanced?
Er zijn wel twee nieuwe smith machines in de maak maar die zullen beide niet counterbalanced zijn. Dat is voor het gros van onze doelgroep niet echt interessant en zou alleen maar (onnodige) kosten toevoegen.

• Like
Waarderingen: bodybuilderke
Terug
Naar boven