MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook goed dat jullie de opdruk gefixed hebben t.o.v. die van de chrome plates. :)
 
Enige idee wanneer de Barbarian Glue Ham Developer terug beschikbaar zal zijn? Ik heb deze blijkbaar net gemist...
 
Enige idee wanneer de Barbarian Glue Ham Developer terug beschikbaar zal zijn? Ik heb deze blijkbaar net gemist...
Volgens mij zou deze morgen moeten binnenkomen. Zal dan waarschijnlijk na het weekend weer beschikbaar zijn.
 
vraagje ivm het fortex half rack + storage ext. en het barbarian half rack, hoe ver moeten deze racks van de muur staan als je er bumper plates aanhangt?

Thx
 
Waren die chrome plates van ATX dan niet gecalibreerd? blijven die in circulatie of is dit ter vervanging?
 
vraagje ivm het fortex half rack + storage ext. en het barbarian half rack, hoe ver moeten deze racks van de muur staan als je er bumper plates aanhangt?
Bij het Fortex Half Rack steken de halterschijven slechts een paar centimeter voorbij de voet. Bij het Barbarian Half Rack is er alleen overlapping bij de bovenste pin, dat is ook slechts een paar centimeter.

Met circa 10-15 cm wandafstand heb je bij beide racks voldoende ruimte.

Waren die chrome plates van ATX dan niet gecalibreerd? blijven die in circulatie of is dit ter vervanging?
Nee die zijn enkel erg nauwkeurig geproduceerd maar niet achteraf gekalibreerd (zoals vermeld in de productbeschrijving). De nieuwe plates worden na productie gekalibreerd. Dat wil zeggen dat wanneer een halterschijf X gram afwijkt, dat er in de achterzijde gewichtjes worden geplaatst van exact X gram:

20kg-plate.jpg


De chromen uitvoering zal voorlopig ook nog in het assortiment blijven.
 
vraagje ivm het fortex half rack + storage ext. en het barbarian half rack, hoe ver moeten deze racks van de muur staan als je er bumper plates aanhangt?

Thx
Heb het even voor je opgemeten voor het Fortex half rack ;) en om precies te zijn 7 cm van de muur en dan heb je 2cm speelruimte tussen de muur en bumperplate zie ook foto
20180810_214904.jpg
 
Laatst bewerkt:
NIEUW

De eerste professionele 30 mm halterstang ter wereld!

lh-30-200-ht-c.jpg

Barbarian Professional Bar 30 mm
  • Geschikt voor de zwaarste squats en deadlifts
  • 30 mm in diameter en 198 cm lang
  • Hoge kwaliteit staal van 190.000 psi
  • Belastbaar tot maximaal 600 kg
  • Met center knurl
  • Urethaan bumpers op de uiteinden
fitness seller maakt het moeilijk het geld in je zak te houden!
Toch maar eens beter naar deze bar kijken heb namelijk hele stapels 30 mm platen maar de bar die ik heb is ...zit er veel whip in deze bar ?
 
fitness seller maakt het moeilijk het geld in je zak te houden!
Toch maar eens beter naar deze bar kijken heb namelijk hele stapels 30 mm platen maar de bar die ik heb is ...zit er veel whip in deze bar ?
Door de dikte van 30 mm, de kortere lengte van 198 cm en een hoge psi/hardheid combo is deze bar niet heel erg whippy in verhouding tot bijvoorbeeld de olympische ATX bars.

Heb jullie toevallig al een prijs indicatie?

Want als training plates zou dit een interesante optie kunnen zijn ipv Challenge.
Dan kunnen we Rogue / Eleiko als "echte" IPF cert. comp plates houden,mits de prijs een stuk lager is uiteraard.
Helaas, de ATX uitvoering zal waarschijnlijk een stuk duurder zijn dan die van Rogue. De tolerantie die wij hanteren is nog een stuk kleiner.

Prijzen staan waarschijnlijk volgende week online.
 
Helaas, de ATX uitvoering zal waarschijnlijk een stuk duurder zijn dan die van Rogue. De tolerantie die wij hanteren is nog een stuk kleiner.

Prijzen staan waarschijnlijk volgende week online.

Duurder als Rogue,maar niet IPF gekeurd,dat is behoorlijk jammer,want waarom zou ik deze kopen?
Tolerantie is niet van belang,aangezien rogue / Eleiko allemaal binnen de waardes moeten vallen van de IPF.
 
Laatst bewerkt:
vraagje ivm het fortex half rack + storage ext. en het barbarian half rack, hoe ver moeten deze racks van de muur staan als je er bumper plates aanhangt?

Thx
Ik heb mijn Barbarian half-rack tegen de muur staan en kan 45cm plates op de bovenste/achterste pinnen laden. Je hebt dan een cm of zo over.
 
Ik heb mijn Barbarian half-rack tegen de muur staan en kan 45cm plates op de bovenste/achterste pinnen laden. Je hebt dan een cm of zo over.

Ok super, denk dat ik dan toch ff doorspaar voor de barbarian :D
 
Helaas, de ATX uitvoering zal waarschijnlijk een stuk duurder zijn dan die van Rogue. De tolerantie die wij hanteren is nog een stuk kleiner.

Prijzen staan waarschijnlijk volgende week online.

Waarom zou iemand calibrated plates kopen die een kleinere tolerantie hebben dan wat alle grote Europese federaties (IPF, Wrpf, GPC, WPC) vereisen, en hier door meer kosten, terwijl je bij rogue dat bekend staat op kwaliteit minder betaald?

Ik compete bij het GPC en heb in men homegym 12 van die rode gummy plates van jullie. Omdat dat destijds nodig was voor het budget. Ik wil die vervangen door calibrated reds. Bij rogue heb je prijs kwaliteit en bij eleiko erg dure kwaliteit.

Waarom zou ik extra betalen voor plates van ATX?
 
Back
Naar boven