AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Never mind.
Voor een andere keer misschien. ;)
 
Laatst bewerkt:
Die ligt niet in de showroom maar is wel voorradig op dit moment dus indien gewenst kun je daar gewoon naar vragen om te bekijken :)
 
Die ligt niet in de showroom maar is wel voorradig op dit moment dus indien gewenst kun je daar gewoon naar vragen om te bekijken :)
Ik had ze willen testen om de knurling te vergelijken met een Ram Bar (vooral tijdens DL/hook-grip).
Maar er is iets tussen gekomen dus het had sowieso niet gelukt om op tijd bij jullie te geraken.
 
Ik had ze willen testen om de knurling te vergelijken met een Ram Bar (vooral tijdens DL/hook-grip).
Maar er is iets tussen gekomen dus het had sowieso niet gelukt om op tijd bij jullie te geraken.
Andere keer dan! :)
 
Ben eigenlijk een beetje aan het wachten op een barbell in een segmentje hoger: stainless steel comp powerlifting barbell met hard chrome sleeves of zo? ;)
Voorlopig nog geen plannen voor zo'n combinatie dus dan zul je nog even moeten wachten of verder moeten zoeken :)
 
Voorlopig nog geen plannen voor zo'n combinatie dus dan zul je nog even moeten wachten of verder moeten zoeken :)
Ik heb een goeie barbell dus dringend is het niet. :)
Er is keuze in Europa, maar die is een heel stuk beperkter dan in b.v. Noord-Amerika.
 
Zojuist wilde ik wat gaan bestellen, maar ik heb pech: zowel het bankje dat ik wil, als de ATX fat bar zijn niet op voorraad. Enig idee wanneer de voorraad weer aangevuld gaat worden? Of komt er een nieuw model bankje aan en kan ik beter even wachten?

EDIT: het alternatieve bankje is ook niet op voorraad, vandaar de vraag.
 
Voor voorraadvragen even mailen naar onze klantenservice, ik heb die info nu helaas niet bij de hand.

Dit budgetbankje zal in ieder geval zo blijven, daar komt geen nieuwe uitvoering van.
 
Hebben jullie ook een ophang attachment voor ophangen van een bokszak aan het Barbarian power rack?
 
Hebben jullie ook een ophang attachment voor ophangen van een bokszak aan het Barbarian power rack?
Nee helaas, dan zou je al uitkomen bij de ATX Jib Arm of een normale muurbeugel.

Als je het niet erg vindt om de bokzak telkens eraf te halen kun je die ook gewoon met een grote karabijnhaak aan de chin-up bar van het rack ophangen.
 
Nee helaas, dan zou je al uitkomen bij de ATX Jib Arm of een normale muurbeugel.

Als je het niet erg vindt om de bokzak telkens eraf te halen kun je die ook gewoon met een grote karabijnhaak aan de chin-up bar van het rack ophangen.

Dat is inderdaad ook nog een idee ja om het direct daar aan te hangen.
 
Wanneer is de Heavy Duty Multi Bench 102 weer te bestellen en wat is het verschil qua afwerking en kwaliteit t.o.v. de Marbo MH-L114? Alvast bedankt!
 
Wanneer is de Heavy Duty Multi Bench 102 weer te bestellen en wat is het verschil qua afwerking en kwaliteit t.o.v. de Marbo MH-L114? Alvast bedankt!
Dat duurt nog wel even, circa 5 tot 6 weken.

Qua kwaliteit en afwerking zou ik niet voor de allergoedkoopste bankjes gaan. Je kunt in dat geval beter kijken naar de Marbo MS-L101 / MS-L102 of de Heavy Duty 1100 / T12.
 
Bedankt voor de eerlijke opinie! Is het eventueel ook mogelijk om de Heavy Duty 1000 via jullie te bestellen?
 
Bedankt voor de eerlijke opinie! Is het eventueel ook mogelijk om de Heavy Duty 1000 via jullie te bestellen?
Nee die gaat volledig uit het assortiment. Die wil je ook niet denk ik, het verstelsysteem is niet echt handig vind ik. Vandaar dat ik vier andere opties noem in mijn vorige bericht ;)
 
Zijn er toevallig plannen om de barbarian 30mm barbell in een zwarte uitvoering te verkopen?

Staat nog steeds op mijn verlanglijstje :)
 
beste fitness seller,
de hex dumbbells complete set heeft mooie dumbbells in stappen van 2,5 kg. Zijn deze ook los te verkrijgen? Ik zie ze niet op de website nl.
 
beste fitness seller,
de hex dumbbells complete set heeft mooie dumbbells in stappen van 2,5 kg. Zijn deze ook los te verkrijgen? Ik zie ze niet op de website nl.
Via de webshop standaard niet mogelijk inderdaad, eventueel wel op aanvraag. Dan zul je even moeten mailen naar onze klantenservice voor een prijsopgave.
 
Back
Naar boven