Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Zie thread voor review/discussie.
Volgens mij wel gewoon positief. Die topicstarter komt een beetje zeikerig over.
Beetje insmeren en 't loopt goed dus. De 'betere' versie is 3 keer duurder, dat geld stop ik liever in bumper plates.
 
Het blijft een budgetproduct, verwacht er niet teveel van voor zo weinig geld. Hou er ook rekening mee dat je dit toestel aan de grond dient te verankeren, dat is ook niet ideaal voor elke trainingsruimte.
 
Hallo, ik zag bij de MegaTec Squat-Calf Machine staan dat 50mm schijfopname optioneel is. Bij de meeste toestellen staat dit aan te duiden als keuze maar bij deze niet. Zit deze er standaard bij?
 
Hallo, ik zag bij de MegaTec Squat-Calf Machine staan dat 50mm schijfopname optioneel is. Bij de meeste toestellen staat dit aan te duiden als keuze maar bij deze niet. Zit deze er standaard bij?
Die optie is optioneel, dus niet standaard inbegrepen.

Je dient dan de 50 mm adapters erbij te bestellen (2x 27 cm en eventueel nog 4x voor de opbergpinnen).
 
Bestaat de mogelijkheid ATX racks te laten inkorten bij bestelling zonder verlies van garantie ? (eventueel tegen meerprijs)
Was al eens bij rogue gaan horen maar daar bieden ze die service enkel aan in de US.

Ik ga binnenkort verhuizen maar garage gaat maar 2m20 hoog zijn.
 
Bestaat de mogelijkheid ATX racks te laten inkorten bij bestelling zonder verlies van garantie ? (eventueel tegen meerprijs)
Was al eens bij rogue gaan horen maar daar bieden ze die service enkel aan in de US.

Ik ga binnenkort verhuizen maar garage gaat maar 2m20 hoog zijn.
Op dit moment bieden we enkel mogelijkheden aan voor het inkorten van de rigs, niet voor de racks. Je kunt dit echter wel zelf (laten) doen, je verliest dan geen garantie zolang je niet meer doet dan simpelweg de bovenkant van de staanders inkorten. Let wel even op welk rack je precies wil inkorten, de 230-M racks kun je inkorten tot onder 220 cm maar voor de 240-F racks wordt dat zeer krap (die zijn niet oneindig in te korten).

Of wacht even twee tot drie weekjes, misschien introduceren we dan wel wat nieuwe racks in verschillende uitvoeringen en hoogtes, die tevens oneindig in te korten zijn :rolleyes: :cool:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe barbell. Ik doe aan powerliften en heb geen interesse in olympische lifts. Mijn krachtstats op SQ/BP/DL zijn 167,5/137,5/200. Nu ben ik 3 potentiële kanshebbers tegengekomen op jullie website :

https://www.fitness-seller.nl/atx-competition-powerlifting-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-powerlifting-training-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-ram-bar/

Ik vroeg mij af wat hier de grootste verschillen tussen zijn. De comp. barbell heeft het minste whip en de ram bar is een halve mm dunner als ik het goed begrepen heb. Voor de rest lijken mij deze qua specs redelijk vergelijkbaar. Verder vroeg ik mij af waarmee de knurling te vergelijken is. Ik heb zelf ervaring met een rogue ohio power bar , een eleiko competitie barbell en een texas power bar. Is de knurling op deze baren te vergelijken met die van jullie?
 
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe barbell. Ik doe aan powerliften en heb geen interesse in olympische lifts. Mijn krachtstats op SQ/BP/DL zijn 167,5/137,5/200. Nu ben ik 3 potentiële kanshebbers tegengekomen op jullie website :

https://www.fitness-seller.nl/atx-competition-powerlifting-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-powerlifting-training-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-ram-bar/

Ik vroeg mij af wat hier de grootste verschillen tussen zijn. De comp. barbell heeft het minste whip en de ram bar is een halve mm dunner als ik het goed begrepen heb. Voor de rest lijken mij deze qua specs redelijk vergelijkbaar. Verder vroeg ik mij af waarmee de knurling te vergelijken is. Ik heb zelf ervaring met een rogue ohio power bar , een eleiko competitie barbell en een texas power bar. Is de knurling op deze baren te vergelijken met die van jullie?

Ik heb zelf een roque ohio powerbar. Zelf vond ik de knurling van de atx ram bar een beetje tegen vallen. Met de andere 2 heb ik geen ervaring.
 
De nieuwste ATX Competition Powerlifting Bar heeft de diepste knurling van de drie. Dit is ook de enige PL bar in ons assortiment met 29 mm diameter (naast de Training Powerlifting Bar maar dat is een goedkoper afgewerkte uitvoering, met een minder scherpe knurling).

Klanten geven aan dat de knurling vergelijkbaar is met de TPB en iets minder scherp dan de Eleiko, maar wel dieper en dus toch een goede grip.

Lees ook zeker de reviews op onze website van de Competition PL Bar en de Ram Bar even door.
 
De nieuwste ATX Competition Powerlifting Bar heeft de diepste knurling van de drie. Dit is ook de enige PL bar in ons assortiment met 29 mm diameter (naast de Training Powerlifting Bar maar dat is een goedkoper afgewerkte uitvoering, met een minder scherpe knurling).

Klanten geven aan dat de knurling vergelijkbaar is met de TPB en iets minder scherp dan de Eleiko, maar wel dieper en dus toch een goede grip.

Lees ook zeker de reviews op onze website van de Competition PL Bar en de Ram Bar even door.
De ATX competition bar ziet er idd goed uit, hoe is de duurzaamheid van de coating ?
 
De ATX competition bar ziet er idd goed uit, hoe is de duurzaamheid van de coating ?
Die heeft een nikkel-fosfor coating dus de duurzaamheid en corrosieweerstand is uitstekend. Als je niet met metalen hooks of spotters werkt zal de coating normaal gesproken niet snel beschadigen, en als je de barbell goed onderhoudt zal er niet snel roestvorming optreden.
 
Staan jullie dit jaar weer op de fitness en welness top in Houten?
 
Zoals aangegeven op de productpagina wordt dit rack begin september verwacht. Een exacte datum kunnen wij niet geven, waarschijnlijk zal dit week twee zijn.

Onze showroom is sinds mei gesloten op zaterdag, wij zijn enkel nog geopend van maandag t/m vrijdag.

Is er meer nieuws over de leverdatum van het Barbarian rack + lat pulley met 125kg gewichten?
Ik zie dat het basic rack opnieuw beschikbaar is maar voor het rack + pulley + weights zie ik nog geen levertermijn verschijnen.

Bijkomend bij bovenstaande vragen: is het mogelijk het rack apart te bestellen om later de lat pulley en 125k weights bij te monteren?
 
Is er meer nieuws over de leverdatum van het Barbarian rack + lat pulley met 125kg gewichten?
Ik zie dat het basic rack opnieuw beschikbaar is maar voor het rack + pulley + weights zie ik nog geen levertermijn verschijnen.

Bijkomend bij bovenstaande vragen: is het mogelijk het rack apart te bestellen om later de lat pulley en 125k weights bij te monteren?
De 125 kg gewichtstapels van Barbarian Line worden pas over circa 4 weken weer verwacht. Het is mogelijk om het rack nu al te bestellen en later de lat pulley, echter ben je dan wel een paar tientjes duurder uit. Dit is ook enkel mogelijk zolang er geen nieuw model lat pulley is dat niet meer op de oude racks past (dat zal over circa twee maanden namelijk wel het geval zijn).
 
Ik las ook dat er nieuwe modellen uitkomen om bv. de huidige racks van Megatec te vervangen.
Is er meer bekend over hoe deze zich verhouden tov bv. het Barbarian Rack?

Obv bovenstaande info krijg ik de indruk dat er heel wat nieuwe zaken uitkomen de komende maanden en dat het misschien beter is even te wachten ipv een 'outdated' model te kopen nu?
 
Ik kan op dit moment enkel aangeven om onze website (en dit topic) in de gaten te houden de komende weken :)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven