AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Jullie website doe het op dit moment niet.


1573628648139.png
 
Doen jullie ook black Friday of cyber Monday deal's?
 
Hebben jullie een idee wanneer de safety straps etc. op voorraad komen voor het ATX 720 rack? Ik denk eraan om dat rack aan te schaffen, maar wil gelijk attachments meebestellen.
 
Hebben jullie een idee wanneer de safety straps etc. op voorraad komen voor het ATX 720 rack? Ik denk eraan om dat rack aan te schaffen, maar wil gelijk attachments meebestellen.
De accessoires die nu nog niet verkrijgbaar zijn worden begin volgend jaar verwacht.
 
Bedankt voor de snelle reactie! Het heeft geen haast, dus dan wacht ik nog even het nieuwe jaar af met de aanschaf!
 
Ik heb twee maanden geleden een barbarian halfrack gekocht zonder pulley. Is het mogelijke deze apart nog te bestellen? Tenzij ik erover keek, kan ik geen losse pulley die in dit rek gemonteerd kan worden terugvinden op jullie website.
 
Zijn de rubber-tegel-verbinders voor de 100x100 matten dezelfde als die voor de 50x50 matten?
 
Zijn de rubber-tegel-verbinders voor de 100x100 matten dezelfde als die voor de 50x50 matten?
Ja, wij hebben slechts één soort tegelverbinders:

Controleer wel of de tegels geschikt zijn voor de verbinders, dit staat vermeld in de productbeschrijving. Niet alle tegels zijn hier namelijk geschikt voor.
 
Ja, wij hebben slechts één soort tegelverbinders:

Controleer wel of de tegels geschikt zijn voor de verbinders, dit staat vermeld in de productbeschrijving. Niet alle tegels zijn hier namelijk geschikt voor.
Yep, de tegels die ik op het oog heb zijn geschikt voor de verbinders. Maar ik ga evengoed de dubbelzijdige tape ook gebruiken.
 
Yep, de tegels die ik op het oog heb zijn geschikt voor de verbinders. Maar ik ga evengoed de dubbelzijdige tape ook gebruiken.
Met dubbelzijdige tape heb je eigenlijk geen tegelverbinders meer nodig. Overkill :D
 
Met dubbelzijdige tape heb je eigenlijk geen tegelverbinders meer nodig. Overkill :D
Ik heb nu enkel verbinders en merk toch dat ik bij Sumo DL de tegels wat uit elkaar trek. Vandaar de idee om ook de dubbelzijdige tape te gebruiken.
Dus enkel de tape zou genoeg moeten zijn?
 
Back
Naar boven