MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een vraag. Ik heb deze al per mail gesteld maar mij is niet duidelijk of de persoon die mijn mail heeft beantwoord geen zin had om mijn mail te beantwoorden of dat het niet mogelijk is om een update te geven over mijn bestelling. Dus ik ga het hier nog een keer proberen.

Ik heb mijn fitness ruimte opgeknapt en afhankelijk van wanneer mijn bestelling geleverd word ga ik alles terugzetten of wacht ik hier nog even mee.

Het gaat om een atx power rack en een rubber vloer (rol). ORD16336 die ik 2 weken geleden besteld heb.

Is het voor jullie mogelijk om een iets exactere schatting te geven van wanneer mijn bestelling geleverd word of is dit niet mogelijk?
Ik heb dit even nagekeken maar voor zover ik kan zien is jouw e-mail netjes en duidelijk afgehandeld. Allebei je vragen zijn beantwoord en uitgebreid toegelicht. Ik vind het jammer dat je hier op dit forum een ander beeld schetst.

Je vroeg ons om een schatting wanneer je bestelling ongeveer geleverd zal worden. Mijn collega heeft je laten weten dat dit naar verwachting nog circa één tot twee weken zal duren. Je hebt een power rack besteld dat niet in voorraad is en voor het plaatsen van je bestelling hebben wij je laten weten dat de verwachte levertijd circa drie tot vier weken is. We zijn nu anderhalve week verder dus dan duurt het inderdaad nog zo'n één tot twee weken.

Wij kunnen helaas geen exactere schatting geven, daarom is het een verwachte levertijd. Als een product niet op voorraad is en de nieuwe levering nog onderweg is naar ons, zijn er veel factoren die voor vertraging kunnen zorgen. Wij kunnen enkel een nauwkeurige levertijd geven voor producten die direct uit voorraad leverbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Er waren een aantal dingen uit de mail van 2 weken terug gekopieerd. Mijn vraag was dus niet beantwoord. Vandaar dat ik het hier nog een keer vroeg.
 
Er waren een aantal dingen uit de mail van 2 weken terug gekopieerd. Vandaar mijn vraag.
Ik snap het. Er is gelukkig niets veranderd aan de verwachte levertijd van dit power rack. Dit rack had op 2 januari een verwachte levertijd van circa drie tot vier weken. Mijn collega heeft daaraan toegevoegd dat dit nu nog circa één tot twee weken zal duren.

Zodra het power rack is binnengekomen zal je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk door ons verzonden worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: p.b.
Welke raden jullie aan Powerblock of Ironmaster dumbbells? Dropsets niet noodzakelijk maar makkelijk wisselen van gewicht wel voorkeur. De powerblocks lijken me nogal vreemd omdat je hand er in gaat.
 
Welke raden jullie aan Powerblock of Ironmaster dumbbells? Dropsets niet noodzakelijk maar makkelijk wisselen van gewicht wel voorkeur. De powerblocks lijken me nogal vreemd omdat je hand er in gaat.
Ja ik vond de Powerblocks ook altijd vreemd maar het traint gewoon prima hoor. De Ironmaster Quick-Locks zijn wat meer een traditionele dumbbell en zijn compacter. De Powerblocks zijn dan weer wat sneller/gemakkelijker qua wisselen van gewicht.

Kwalitatief gezien zijn beide goede opties maar als je ermee wil smijten dan sowieso de Ironmaster Quick-Locks :)
 
  • Like
Waarderingen: gose
Fitness Seller ff een vraagje over 2 barbells.
Ik heb nu de ATX ram bar
De sleeves zijn slijtvast verchroomd en voorzien van een geribbelde anti-slip finish

Maar deze blinkt al ff in mijn oogjes
"De sleeves met anti-slip finish zijn geschikt voor olympische 50 mm halterschijven"

Vraagje over de sleeves. De ram bar geribbelde sleeves, nogal goed merkbaar. Is dit bij de competition powerlifting bar ook zo?
 
Waarom zijn bijna alle fitness banken van jullie niet op voorraad?
 
Omdat ze uitverkocht zijn gok ik
 
Ja dat snap ik ook wel maar hoe hebben ze geen voorraad weten aan te houden. Als je voorraad al wat op zit te raken, bestel je toch van te voren een nieuwe batch?
Ze zijn het hele gamma aan het vernieuwen. Dan ga je geen stock meer indoen van het oude materiaal he.
Beetje geduld en de nieuwe spullen zullen wel beschikbaar komen.
 
Ja dat snap ik ook wel maar hoe hebben ze geen voorraad weten aan te houden. Als je voorraad al wat op zit te raken, bestel je toch van te voren een nieuwe batch?
Werd er laatst niet gezegd dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen i.v.m. te weinig capaciteit in de fabriek?

Overigens wacht ik zelf ook tot de nieuwe flat benches op voorraad komen, nog even blijven wachten dus.
 
Fitness Seller ff een vraagje over 2 barbells.
Ik heb nu de ATX ram bar
De sleeves zijn slijtvast verchroomd en voorzien van een geribbelde anti-slip finish

Maar deze blinkt al ff in mijn oogjes
"De sleeves met anti-slip finish zijn geschikt voor olympische 50 mm halterschijven"

Vraagje over de sleeves. De ram bar geribbelde sleeves, nogal goed merkbaar. Is dit bij de competition powerlifting bar ook zo?
Ja alle bars hebben dezelfde ribbels. Er zijn wel verschillen met bars van een hele tijd geleden. Volgens mij was er laatst nog een member hier die om die reden een oude bar is komen ruilen.

Waarom zijn bijna alle fitness banken van jullie niet op voorraad?
Omdat alles razendsnel uitverkocht was en nieuwe leveringen ook al helemaal uitverkocht waren aan pre-orders. Hetzelfde geldt voor de nieuwe power racks. Het is momenteel lastig om aan de vraag te voldoen, dat zal over enkele maanden zijn rechtgetrokken.
 
Ja ik vond de Powerblocks ook altijd vreemd maar het traint gewoon prima hoor. De Ironmaster Quick-Locks zijn wat meer een traditionele dumbbell en zijn compacter. De Powerblocks zijn dan weer wat sneller/gemakkelijker qua wisselen van gewicht.

Kwalitatief gezien zijn beide goede opties maar als je ermee wil smijten dan sowieso de Ironmaster Quick-Locks :)
Bedankt! Ik wil zowiezo mijn spinlocks gaan vervangen en twijfel. train thuis met dumbbells niet zwaarder dan 20kg dus zou met de goedkopere sets al klaar zijn maar voor dat geld is een paar setjes hex dumbbells ook nog goed mogelijk.
 
Ja alle bars hebben dezelfde ribbels. Er zijn wel verschillen met bars van een hele tijd geleden. Volgens mij was er laatst nog een member hier die om die reden een oude bar is komen ruilen.


Omdat alles razendsnel uitverkocht was en nieuwe leveringen ook al helemaal uitverkocht waren aan pre-orders. Hetzelfde geldt voor de nieuwe power racks. Het is momenteel lastig om aan de vraag te voldoen, dat zal over enkele maanden zijn rechtgetrokken.

Moet ik dan een pre-order doen als ik binnenkort de ATX flat bench fbx-610 wil?
 
Moet ik dan een pre-order doen als ik binnenkort de ATX flat bench fbx-610 wil?
Voor de volgende levering valt het mee, tot nu toe pas 3 pre-orders voor de FBX-610 (met name de goedkopere FBX-510 is populair).

Maar een pre-order is altijd verstandig als je zeker wil zijn dat je niet weer de boot mist :) Voor een pre-order even mailen naar onze klantenservice.
 
Zijn de Hex dumbbells uit 1 stuk of kunnen ze los raken?
 
Wat zijn de verzend kosten voor de atx dip bars als ik een preorder wil doen? Ik wil nog een barbell bestellen ook, ff kijken of ik best wacht tot midden februari of niet
 
Wat zijn de verzend kosten voor de atx dip bars als ik een preorder wil doen? Ik wil nog een barbell bestellen ook, ff kijken of ik best wacht tot midden februari of niet
Voor de losse dip bars is dat € 5,90. Met een barbell erbij wordt het een ander tarief (even aanvragen bij de klantenservice, dat weet ik niet uit mijn hoofd nu).
 
Heeft het nog een voordeel dat de 50 mm rubberen grip schijven een binnenring hebben t.o.v. de gietijzeren?
Ik bedoel met op en afschuiven en met een mooie rechte boring?
 
Back
Naar boven