MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Nee alleen de PRX-720 en HRX-660. Bankjes FID-102, MBX-660, FBX-750.

Verder nog een hoop bars en hier en daar wat halterschijven. Dit zal vanaf nu tot het komende uur allemaal online verschijnen.
 
ook PRX 720 met lat pulley v2?
 
Ja maar die moet je los bestellen, we zetten geen setjes aan. Je hebt dan de ATX-LTO-750 nodig.
 
Ik heb er 1 besteld, ook al stond die "niet op voorraad" :P een mbx 620
 
Gekocht, thanx
714A8859-EACA-49EE-B8E5-75C4C318A110.png
 
Thanks!

Ik had trouwens op de webshop aangemeld voor automatische meldingen wanneer het weer op voorraad zou zijn. Maar niks ontvangen. Werkt dat niet?
Jawel maar dat gaat periodiek. Ik denk dus ook niet dat je die mail nog gaat krijgen want het rack is alweer uitverkocht en de bankjes zo meteen waarschijnlijk ook alweer.

Volgens mij is het grootste deel naar DBB member gegaan :p
 
Nu wachten tot mei tot er weer een groot aantal racks binnenkomt. Het liefst bestel je natuurlijk je homegym in 1x, maar het moet maar stapje voor stapje in deze tijd. Kost wel wat meer verzendkosten zo :(
 
Een rack + bankje kunnen bestellen :-) Nu nog een stang + gewichten, maar daar is niets meer van verkrijgbaar volgens mij?
 
Een rack + bankje kunnen bestellen :-) Nu nog een stang + gewichten, maar daar is niets meer van verkrijgbaar volgens mij?
Vandaag komen er nog een aantal barbells online, sowieso de ATX Ram Bar en enkele Training Bars. Over twee tot drie weken nog andere ATX bars. Alleen de ATX Competition Powerlifting Bar laat nog dik twee maanden op zich wachten helaas.

Halterschijven hier en daar wat gewichten maar geen volledige sets van 5 kg tot 25 kg. Van sommige types komt bijvoorbeeld 10 kg en 15 kg binnen, van een ander type 25 kg etc...
 
Nou, dat ging echt hard :) bedankt voor de melding hier
Bizar snel gegaan ja... volgens mij het grootste deel aan members hier. Tenzij er door heel NL nog maar klanten zaten te refreshen, want alles gaat razensnel. Het Power Rack PRX-720 en de Multi Bench MBX-750 zijn alweer uitverkocht. De MBX-620 en FID-102 bankjes zijn vanavond of later dit weekend vast ook alweer op.
 
Laatst bewerkt:
Beste Fitness-seller,

Wanneer verwachten jullie de ATX Dip Bars 700 weer op voorraad te hebben?

Het PRX-720 rack wordt veelvuldig misbruikt hier in m'n woonkamer :P Wat een top ding!
Ook de Black Mamba bar is een aanwinst, heerlijk barbell!:1e:
 
Back
Naar boven