Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik had een van de laatste bankjes dus je hebt mijn adres :D

Je mag helaas niet binnen komen, dus geef maar een belletje, dan zet ik hem op de stoep (sorry, ik hou me aan de voorschriften). :emo:

Verbaasd me wel dat juist de eerste alinea niet klopt, je ziet overal tekort, dus je verwacht dat de bottleneck China hierin sleutel is .

Ik lees niet goed, na de eerste Alinea gaat het mis. Nog steeds interessant, ik begreep dat het moederbedrijf van ATX alles in China liet maken? Of hebben ze daar exclusief een fabriek? Dat is extreem verrassend.... zelfs giganten als Accell en Derby hebben geen eigen fabrieken in China. Maar goed, mijn interesse hoef je niet te bevredigen, zijn verder mijn zaken totaal niet :o
 
Ik had een van de laatste bankjes dus je hebt mijn adres :D

Verbaasd me wel dat juist de eerste alinea niet klopt, je ziet overal tekort, dus je verwacht dat de bottleneck China hierin sleutel is .
NA de eerste alinea klopt het niet meer. Alleen de eerste alinea klopt dus wel.

Maar dit is sowieso off-topic, ik heb in mijn vorige post aangegeven waarom leveringen momenteel zo lang duren en dat komt omdat de fabriek simpelweg niet meer kan produceren.
 
Fitness Seller Bedankt voor de reactie. Ik wacht het rustig af. Succes met de drukte. Dat de zaken goed gaan is heel fijn, maar dit is weer het andere uiterste kan ik me voorstellen
 
Mijn spullen komen ook vandaag al binnen en dat terwijl ik in alle haast 3 bestellingen nodig had om alles compleet te krijgen. Tnx!
 
Ik heb nog niks gehoord van mijn MBX-620, in ik dacht dat ik er toch vrij snel bij was :D
 
Mijn bestelling is ook al verstuurd gister, ging echt heel snel, had een rack, bank en gewichten besteld. Super service!
 
Er is pas een dag voorbij, geduld a.u.b. :p
Jaja, wachten al weken op voorraad en dan nu nog meer wachten :scold:

Uiteraard grapje, alle begrip! Het komt wanneer het komt. 👍





En dan opeens:

Je bestelling bij Fitness-Seller.nl met ordernummer xxxxxx is vandaag verzonden naar het volgende adres:

Poehpoeh... eindelijk :D :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Mijn MBX620 is aangekomen, zometeen even uitpakken in installeren :cool:
 
Nog een vraagje voor Fitness seller. Als de halterschijven terug in voorraad zijn, is dit dan in grote hoeveelheden of ook beperkt? Ik wil ongeveer 250 kg kopen aan platen. Liefst die van ATX
 
En nog een schijvenvraagje, welke gietijzeren van ATX pak je het makkelijkst van de grond? Ik wil ze op een loading pin voor mijn pulley gebruiken namelijk.
 
Nog een vraagje voor Fitness seller. Als de halterschijven terug in voorraad zijn, is dit dan in grote hoeveelheden of ook beperkt? Ik wil ongeveer 250 kg kopen aan platen. Liefst die van ATX
Er zullen grote aantallen binnenkomen maar het probleem is dat niet alle gewichten tegelijk binnenkomen, dus voordat de 25 kg halterschijven binnenkomen zijn 10 kg halterschijven en 15 kg halterschijven misschien al binnengekomen en weer op. Voor midden mei komt er echter niet veel binnen.

En nog een schijvenvraagje, welke gietijzeren van ATX pak je het makkelijkst van de grond? Ik wil ze op een loading pin voor mijn pulley gebruiken namelijk.
De uitvoeringen met handgrepen erin :)
 
Fitness Seller, vraagje over de J-cups, en safety spotters van Atx voor de 600 series.
Ik heb gisteren het HRX-660 rack in elkaar gezet, en ben zeer tevreden over het resultaat, voornamelijk hoe stabiel die is, ziet er ook prachtig uit
De J-Hooks en spotter arms zitten wel erg losjes in het rack, het lijkt alsof ze te breed zijn voor de 6cm staanders (6.1cm). Nou was ik toch al van plan om de langere spotters te kopen als die weer op voorraad komen.
Maar mijn vraag is, zitten de J-hooks van atx die je los kan kopen beter/strakker in het rack dan die standaard bij geleverd worden?

Ik zal later een goede review schrijven op de productpagina. De afmetingen zijn echt ideaal voor de mini ruimte die ik heb.
Bedankt voor de snelle levering!
 
Fitness Seller, vraagje over de J-cups, en safety spotters van Atx voor de 600 series.
Ik heb gisteren het HRX-660 rack in elkaar gezet, en ben zeer tevreden over het resultaat, voornamelijk hoe stabiel die is, ziet er ook prachtig uit
De J-Hooks en spotter arms zitten wel erg losjes in het rack, het lijkt alsof ze te breed zijn voor de 6cm staanders (6.1cm). Nou was ik toch al van plan om de langere spotters te kopen als die weer op voorraad komen.
Maar mijn vraag is, zitten de J-hooks van atx die je los kan kopen beter/strakker in het rack dan die standaard bij geleverd worden?

Ik zal later een goede review schrijven op de productpagina. De afmetingen zijn echt ideaal voor de mini ruimte die ik heb.
Bedankt voor de snelle levering!
J-Hooks en Spotters zonder kunststof aan de binnenzijde zullen altijd een klein beetje los zitten, die speling is nodig anders schuren ze de lak van je rack eraf. Maar zelfs met kunststof aan de binnenzijde is er meestal nog een klein beetje speling, deze zullen dus nooit super strak tegen de staanders aan zitten.

Je zou eventueel wat vilt aan de binnenzijde kunnen plakken zodat ze beter aansluiten.
 
Oke goed om te weten dat het zo hoort.
 
De ATX Soft Drop Blocks:
- Waarvoor dient de 'flap' aan de uiteindes (onder de handvaten)?
- Hoe groot is de vraag hiernaar? Wil er niet naastgrijpen als ze terug binnen komen :p
 
De MBX-620 staat, wat een stevig bankje. Stuk sterker dan de meuk in mijn hippe sportschool :D Kan niet wachten tot ik ook de rest kan bestellen want ik ben enthousiast over ATX :D
 
J-Hooks en Spotters zonder kunststof aan de binnenzijde zullen altijd een klein beetje los zitten, die speling is nodig anders schuren ze de lak van je rack eraf. Maar zelfs met kunststof aan de binnenzijde is er meestal nog een klein beetje speling, deze zullen dus nooit super strak tegen de staanders aan zitten.

Je zou eventueel wat vilt aan de binnenzijde kunnen plakken zodat ze beter aansluiten.

En als vilt het te strak maakt eventueel wat ducttape
 
Back
Naar boven