MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan een Megatec Half rack kopen. Deze is echter niet meer leverbaar, evenals het bankje, op de website. Is deze wel ook te combineren met de MBX 650 multi bench of andere bankjes? En uit te breiden met de spotter arms en dipsteunen van de ATX 600 lijn?
Staat in een paar pagina's hiervoor dat die inderdaad combineer is met de MBX-650. Die is speciaal gemaakt voor ondiepe racks. Ik vermoed toch dat het gaat over die half rack met pulley :P
 
Ik kan een Megatec Half rack kopen. Deze is echter niet meer leverbaar, evenals het bankje, op de website. Is deze wel ook te combineren met de MBX 650 multi bench of andere bankjes? En uit te breiden met de spotter arms en dipsteunen van de ATX 600 lijn?
Ja de MBX-650 is de oude MegaTec Bench dus die kun je prima gebruiken. De accessoires uit de ATX 600 serie zijn ook geschikt.
 
De nieuwe cable crossovers, zit hier ook een variant bij zoals de multi motion fuctional trainer?
 
Wanneer komt de ATX curl bar terug op voorraad aub?
 
Is het eigenlijk mogelijk om een bestelling te plaatsen ongeacht van leverdatum/ophaaldatum? Ik heb een vrij significante bestelling en wil niet elke twee weken terug moeten kijken of een deeltje van mijn bestelling nu binnenkomt of niet.
 
De nieuwe cable crossovers, zit hier ook een variant bij zoals de multi motion fuctional trainer?
Nee dat worden echte lange cable crossovers, geen functional trainers.

Wanneer komt de ATX curl bar terug op voorraad aub?
Naar verwachting circa 3-4 weken.

Is het eigenlijk mogelijk om een bestelling te plaatsen ongeacht van leverdatum/ophaaldatum? Ik heb een vrij significante bestelling en wil niet elke twee weken terug moeten kijken of een deeltje van mijn bestelling nu binnenkomt of niet.
Nee sorry dat gaat helaas niet, wij nemen op dit moment nog geen pre-orders of reserveringen aan.
 
Iets helemaal anders: Hoe gaat het ondertussen met het project omtrent de nieuwe barbells? Hebben ze daar bij ATX in deze tijd aan kunnen verder werken?
 
Iets helemaal anders: Hoe gaat het ondertussen met het project omtrent de nieuwe barbells? Hebben ze daar bij ATX in deze tijd aan kunnen verder werken?
Dat loopt gewoon door maar heeft wel vertraging. We wachten nu nog op de levering van een aantal machines.
 
Nee dat worden echte lange cable crossovers, geen functional trainers.


Naar verwachting circa 3-4 weken.


Nee sorry dat gaat helaas niet, wij nemen op dit moment nog geen pre-orders of reserveringen aan.

Geen probleem. Heel begrijpelijk. Ik hoop midden Juli mijn nieuwe complete homegym te kunnen bestellen en ophalen bij jullie! Altijd met tweedehands oud Panatta spul gewerkt en nu klaar voor een ATX-loadout ;)
 
Hoi FitnessSeller,

Enig idee wanneer de ATX Lat Pulley Option LTO-650 Plate Loaded weer binnenkomt? De site geeft half mei aan.
 
Toch jammer dat die halterbank van 200 leg optie heeft en die van 220 niet.
 
Toch jammer dat die halterbank van 200 leg optie heeft en die van 220 niet.
Er zijn nu drie bankjes waarop je de accessoires kunt gebruiken. We hebben de MBX-520 juist gemaakt zodat er ook een goedkoper bankje is waarop accessories gebruikt kunnen worden. Genoeg is genoeg ;)
 
Planning 660 bench nog steeds halverwege mei? Aankomende week dus? Hoe accuraat is die op-de-hoogte mail? Of moet ik ieder uur de product pagina refreshen?

En wanneer verwachten jullie de leglift option weer op voorraad, zou zo fijn zijn als ik die tegelijk kan bestellen.
 
Planning 660 bench nog steeds halverwege mei? Aankomende week dus? Hoe accuraat is die op-de-hoogte mail? Of moet ik ieder uur de product pagina refreshen?

En wanneer verwachten jullie de leglift option weer op voorraad, zou zo fijn zijn als ik die tegelijk kan bestellen.
Verwacht midden mei inderdaad. Het lijkt erop dat de levering volgende week zal binnenkomen maar dat blijft even afwachten. De Leg Lift Option wordt midden juni verwacht zoals het nu uitziet.

De notificatie e-mail zul je waarschijnlijk niet eens ontvangen... deze wordt éénmaal per dag verzonden en ik ben bang dat deze bench al binnen een half uur uitverkocht is, dus waarschijnlijk zullen die mails nooit de deur uitgaan. Je beste kans om een bankje te bemachten is de website regelmatig controleren. Daarnaast kun je dit topic in de gaten houden en ons volgen op Instagram, soms kondigen wij hier en op Instagram nieuwe voorraad aan (maar niet voor alle producten en niet altijd, het ligt er net aan hoe druk het is etc.)
 
Aantal weken terug het ATX comborack, Ram bar en plates besteld voor m'n homegym, top levering en materiaal. Nu wil ik graag uitbreiden met de LPL-720. Komt deze op korte termijn weer beschikbaar?
 
Aantal weken terug het ATX comborack, Ram bar en plates besteld voor m'n homegym, top levering en materiaal. Nu wil ik graag uitbreiden met de LPL-720. Komt deze op korte termijn weer beschikbaar?
Nee, levertijd nog onbekend. Niet voor midden/eind juni lijkt het.
 
wat is de dikte van de pin van de ATX 500 j-cups? Mijn rack heeft 28mm gaten maar ook een 5x5 buizenframe. het lijkt me dat dat dan toch ook moet passen?
Die j-cups lijken me handig omdat ze voorzien zijn van dik rubber, en geen ruimte aaan de bar lijken te laten om iets naar voor en achter te schuiven.
 
wat is de dikte van de pin van de ATX 500 j-cups? Mijn rack heeft 28mm gaten maar ook een 5x5 buizenframe. het lijkt me dat dat dan toch ook moet passen?
Die j-cups lijken me handig omdat ze voorzien zijn van dik rubber, en geen ruimte aaan de bar lijken te laten om iets naar voor en achter te schuiven.
Zie de productbeschrijving. Dit zijn 20 mm pinnen voor 21 mm gaten. In jouw rack gaat dit dus niet goed passen, de J-hooks zullen dan speling hebben en schuin kunnen hangen (en een minder goede lastverdeling op de staanders).
 
  • Like
Waarderingen: gose
Back
Naar boven