XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

De weerstand van de banden staat vermeld in de specificaties, dan kun je misschien zelf inschatten wat je nodig hebt. Ik weet alleen niet of je de Shorty Bands ver genoeg kunt uitrekken voor de beweging. Kun je je lange elastiek niet gewoon dubbelvouwen?

Utility Straps hebben we niet meer laten maken dus die komen voorlopig niet terug in voorraad. De 30 mm halterstangen pas weer in juli.

Bedankt voor de reactie!

De banden zijn inderdaad wat kort zie ik, 30 cm. Wilde deze ook gebruiken voor unilaterale hip thrusts. Ik weet niet hoeveel de banden nog uitrekken, maar zal het lukken om de banden te plaatsen zoals op onderstaande foto?

1590677111825.jpeg
 
Bedankt voor de reactie!

De banden zijn inderdaad wat kort zie ik, 30 cm. Wilde deze ook gebruiken voor unilaterale hip thrusts. Ik weet niet hoeveel de banden nog uitrekken, maar zal het lukken om de banden te plaatsen zoals op onderstaande foto?
Dat lijkt me erg krap met de 30 cm Shorty Bands. Deze rekken in ieder geval tot 150% en misschien tot 200% als je goed je best doet :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
et zoveel pre-orders die we verwachten...

Zet me maar op het lijstje voor een:

PRX-710+Lat Pulley
700 Spotter arms
FBX-610 bankje
Competition Powerlifting Bar
Setje Powerlifting plates van een 250/300 kg
Een rubber vloertje
En die GHD-610

Voor de rest vind ik mezelf totaal geen debiel dat ik 4 maanden geleden mijn gehele homegym van de hand deed tijdens een verhuis. Helemaal niet.
 
Zet me maar op het lijstje voor een:

PRX-710+Lat Pulley
700 Spotter arms
FBX-610 bankje
Competition Powerlifting Bar
Setje Powerlifting plates van een 250/300 kg
Een rubber vloertje
En die GHD-610

Voor de rest vind ik mezelf totaal geen debiel dat ik 4 maanden geleden mijn gehele homegym van de hand deed tijdens een verhuis. Helemaal niet.

Ik voel je pijn, paar maanden geleden hetzelfde gedaan tijdens een renovatie met het plan om maar naar de sportschool te gaan. Ik hoef niet te vertellen hoe dat is afgelopen haha. Nu gelukkig weer bijna alles nieuw gekocht op wat kleine dingen na.
 
1 a 2 weken extra levertijd? Gisteravond de compact monolift besteld en vanochtend al verzonden😂😂. Helemaal toppie
 
1 a 2 weken extra levertijd? Gisteravond de compact monolift besteld en vanochtend al verzonden😂😂. Helemaal toppie
Pakketzendingen liggen inderdaad goed op schema :) Transportzendingen duren wel wat langer momenteel, daar is het erg druk met alle racks en bankjes die deze week zijn besteld door klanten.
 
Pakketzendingen liggen inderdaad goed op schema :) Transportzendingen duren wel wat langer momenteel, daar is het erg druk met alle racks en bankjes die deze week zijn besteld door klanten.
Bedoel je daarmee vanaf het moment van bestellen tot de verzendbevestiging?

Zojuist namelijk verzendbevestigingen gekregen van m'n order(s) :flexgrin:
 
Bedoel je daarmee vanaf het moment van bestellen tot de verzendbevestiging?
Ja ik heb het over onze verwerkingstijd, niet over de levertijd van de transporteur. Dat is meestal gewoon één werkdag binnen Nederland en één tot twee dagen naar België. Er zijn niet veel vertragingen nu bij de transporteur (DPD Pakketdienst heeft wel in sommige gevallen een kleine vertraging).
 
Dit rack is gloednieuw dus daar ga je geen ervaringen voor vinden, het eerste exemplaar moet nog verkocht worden. Het rack is natuurlijk gewoon stabiel en veilig. We hebben uiteraard ook zwaardere half racks, bijvoorbeeld de HRX-750:

Deze half racks hebben inderdaad geen J-hooks of Spotters inbegrepen, die die je zelf erbij te kopen. De HRX-620 heeft geen gaten aan de zijkant van de staanders, de HRX-750 wel.


Ja dat klopt, dit is namelijk een ander type rubber. De ene is gevulkaniseerd, gegoten rubber en de ander is geperst gerecycleerd rubbergranulaat. Die eerste is hoogwaardiger maar ruikt meestal wel iets sterker naar rubber dan de rubbergranulaat variant. We hebben ook nog brandveilige rubbertegels met een 5 mm dikke toplaag van EPDM, dat ruikt minder dan SBR (rubbergranulaat).


Kijk nog eens goed naar de tabel want de PRX-650 staat daar gewoon in. Naast de vergelijkingstabel kun je ook nog de productbeschrijving en specificaties van de racks raadplegen.
Pakketzendingen liggen inderdaad goed op schema :) Transportzendingen duren wel wat langer momenteel, daar is het erg druk met alle racks en bankjes die deze week zijn besteld door klanten.

Krijg zojuist ook mijn verzend bevestiging binnen van mijn rack etc 😁😁
Thanks!
 
Wat is de levertijd van het deadliftplatform ongeveer? Zie dat deze op bestelling gaat en dat de levertijd op aanvraag is.
 
Kan je laten weten hoe die bevalt? Ben ook wel in de markt voor die
Monolift. Vind het nog lastig in te schatten wat de meerwaarde gaat zijn.

Ik kan door een blessure niet benchen, maar ik laat het je weten. Ik heb ze zelf vooral gekocht omdat ik door m'n schouderblessure m'n handen tegen de schijven aan moet duwen (a la Brian Shaw) om te kunnen backsquatten zonder pijn. De standaard J-cups zijn een stuk breder dan de monolift waardoor soms het vel van m'n vingers tussen de jcup en de stang komen😅 (en voor bench wanneer ik het weer kan uiteraard gezien ik nooit een spotter heb). Ik gok dat je met de Squat alsnog uit moet lopen, maar wie weet!
 
Oké dan is het sowieso wel een toegevoegde waarde.

Ben benieuwd hoe het je verder bevalt!
 
Kan ik allerlei losse bestellingen plaatsen met "afhalen" en ze vervolgens allen tegelijk een keer komen afhalen? Ik heb best veel losse producten die ik wil, maar mogelijk komen ze op aparte momenten online, en raakt de ene uitverkocht als ik nog wacht op de andere.
 
Back
Naar boven