MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

NIEUW

Nieuw model Roller J-Hooks voor vrijwel alle ATX racks (500, 600, 700 en 800 series)

En ATX vlaggen :cool:

 
Roller j hooks besteld! Heb ik ze nodig? Nee. Wil ik zie? Hell yeah😂

Ik neem aan dat ze gewoon compatibel zijn met de prx 720?
 
NIEUW

Nieuw model Roller J-Hooks voor vrijwel alle ATX racks (500, 600, 700 en 800 series)
Damn, die dingen zouden handig geweest zijn voor mijn Barbarian half-rack. Ik neem aan dat die voor de 700 of 800 reeks niet gaan passen. (?)
 
Damn, die dingen zouden handig geweest zijn voor mijn Barbarian half-rack. Ik neem aan dat die voor de 700 of 800 reeks niet gaan passen. (?)
De nieuwe ATX Roller J-Hooks zijn geschikt voor alle racks uit de 500, 600, 700 en 800 series. Dit is één product dat op alle series past.
 
De nieuwe ATX Roller J-Hooks zijn geschikt voor alle racks uit de 500, 600, 700 en 800 series. Dit is één product dat op alle series past.
Ah, OK. Dus er is geen aparte versie voor de aparte reeksen.
Maar past die dan ook op de oude Barbarian reeks? ;) Ik denk dat de gat-afstanden anders zijn en de diameter van de gaten ook. Klopt dat?
 
Ah, OK. Dus er is geen aparte versie voor de aparte reeksen.
Maar past die dan ook op de oude Barbarian reeks? ;) Ik denk dat de gat-afstanden anders zijn en de diameter van de gaten ook. Klopt dat?
Als jouw Barbarian Half Rack een gatenafstand van 50 mm heeft dan passen deze ATX Roller J-Hooks daar gewoon in. De diameter van de gaten is echter wel wat groter bij de Barbarian racks dus de ATX Roller J-Hooks zouden een klein beetje speling hebben. Je kunt de haken wel strak aandraaien op de palen maar als je halterstang op-en-neer beweegt weet ik niet zeker of de Roller J-Hooks alsnog een beetje zullen meebewegen omdat er speling in de gaten zit (maar dat zou dan hooguit een klein tikje zijn dat je voelt). Het is in ieder geval niet optimaal dus we kunnen het niet aanbevelen, maar je zou het kunnen uitproberen als je ze graag wil hebben.
 
Als jouw Barbarian Half Rack een gatenafstand van 50 mm heeft dan passen deze ATX Roller J-Hooks daar gewoon in. De diameter van de gaten is echter wel wat groter bij de Barbarian racks dus de ATX Roller J-Hooks zouden een klein beetje speling hebben. Je kunt de haken wel strak aandraaien op de palen maar als je halterstang op-en-neer beweegt weet ik niet zeker of de Roller J-Hooks alsnog een beetje zullen meebewegen omdat er speling in de gaten zit (maar dat zou dan hooguit een klein tikje zijn dat je voelt). Het is in ieder geval niet optimaal dus we kunnen het niet aanbevelen, maar je zou het kunnen uitproberen als je ze graag wil hebben.
Ik ga straks de gatenafstand eens meten.
Iig al bedankt voor de uitleg.
 
De nieuwe ATX Roller J-Hooks zijn geschikt voor alle racks uit de 500, 600, 700 en 800 series. Dit is één product dat op alle series past.

In de beschrijving staat: geschikt voor bijna alle racks uit de 500,600,700 en 800 series. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje vaag is. Vandaar ook mijn vraag gisteren.
 
In de beschrijving staat: geschikt voor bijna alle racks uit de 500,600,700 en 800 series. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje vaag is. Vandaar ook mijn vraag gisteren.
Wat bedoel je precies? De PRX-720 valt gewoon onder de 700 serie hoor
 
Wat bedoel je precies? De PRX-720 valt gewoon onder de 700 serie hoor
Mja, ik snap zijn opmerking wel. Er staat in de productbeschrijving "vrijwel alle racks". Welke racks uit de 500, 600, 700 en 800 reeks dan niet?
Maar ik zie hier dat je zelf zegt:
De nieuwe ATX Roller J-Hooks zijn geschikt voor alle racks uit de 500, 600, 700 en 800 series. Dit is één product dat op alle series past.
 
Mja, ik snap zijn opmerking wel. Er staat in de productbeschrijving "vrijwel alle racks". Welke racks uit de 500, 600, 700 en 800 reeks dan niet?
Maar ik zie hier dat je zelf zegt:
Aha, ik snap het. Om die reden staat er onderaan de productbeschrijving nogmaals duidelijk uitgelegd voor welke racks dit accessoire precies geschikt is ;)

"Dit accessoire is geschikt voor racks met 50 x 50 mm tot 80 x 80 mm staanders met 21 mm gaten in een 50 mm raster."

Bij de racks waar dit soort accessoires niet op passen wordt dit vermeld in de productbeschrijving van het rack zelf, bijvoorbeeld de Smith Machine MPX-620 (wel onderdeel van de 600 serie maar niet geschikt voor de meeste accessoires).
 
Die banners zijn heel vet! Als die dipbars nou eens in voorraad komen dan bestel ik die skull banner meteen mee 🙃🙂
 
Wanneer komen deze beschikbaar?
Ik wil hebben!! 😍

0ADFB8B4-82A9-4A94-9381-5255304F1308.png
 
Nice!
De “normale” powerlifting plates nog steeds januari ‘21?
Deze zijn ook verchroomd, vandaar de vraag.
 
Nice!
De “normale” powerlifting plates nog steeds januari ‘21?
Deze zijn ook verchroomd, vandaar de vraag.
De levertijd van de Powerlifting Plates is helaas nog steeds januari 2021. De nieuwe chromen calibrated plates komen echter uit een andere fabriek. Deze zijn overigens gemaakt van massief staal en worden machinaal gekalibreerd op een draaibank (niet achteraf met de hand met kalibratiegewichtjes). Deze hebben een extreem kleine afwijking van zo'n 10 gram. De Powerlifting Plates zijn gemaakt van gietijzer.
 
Back
Naar boven