AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Is er al bekend wanneer en of jullie weer pre-orders gaan aannemen?
 
Weet je toevallig of de weight racks en spotter arms ook tot "dergelijke" behoren?
Nee helaas, geen kleine producten en accessories. Dan zouden we duizenden pre-orders krijgen met weken/maandenlange levertijden en zo willen we niet werken.
 
Enig idee wanneer de ATX Dip Bars 600 weer op voorraad komen?
 
Kan ik de atx soft drop block (15cm) ook pre-ordenen ?
 
wanneer komt dit weer binnen bij jullie ?
ATX Safety Squat Bar
 
wanneer komt dit weer binnen bij jullie ?
ATX Safety Squat Bar

We hopen dat deze bij de levering van midden/eind oktober zal zitten. Helaas is dit voor ons nog lastig te zeggen op dit moment. Meld je alvast aan op de productpagina zodat je direct bericht krijgt wanneer deze weer uit voorraad te bestellen zijn.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
En de atx t-bar row option :rolleyes:?

Ook deze hopen we midden/eind oktober weer binnen te krijgen. Meld je alvast aan op de productpagina zodat je direct bericht krijgt wanneer deze weer uit voorraad te bestellen zijn.
 
wanneer zouden er trug 650's binnenkomen?
Waarschijnlijk pas weer in november of december. Je hebt de vorige levering van eind augustus net gemist :(

Gaat dit over de squat stands SQS-650? Zo ja: hoe zeker is het dat mijn pre-order dan geleverd kan worden? Ik heb eind juni een pre-order geplaatst, ter indicatie van waar ik op een eventuele wachtlijst zou staan.
 
Laatst bewerkt:
Gaat dit over de squat stands SQS-650? Zo ja: hoe zeker is het dat mijn pre-order dan geleverd kan worden? Ik heb eind juni een pre-order geplaatst, ter indicatie van waar ik op een eventuele wachtlijst zou staan.
Nee dat ging over de PRX-650, de SQS-650 is al een tijdje niet meer binnengekomen. Even mailen naar onze klantenservice voor een indicatie van de levertijd van een eventuele pre-order.
 
Ongetwijfeld al eens eerder voorbij gekomen hier. Maar als je de prijs even achterwege laat en je bent op zoek naar een allround bar, waarmee ik al mijn lifts mee kan doen, welke moet ik dan voor gaan?
 
Back
Naar boven