Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn?


6 en 8kg
 
Gisteren zijn mijn premium rubbertegels toegekomen van fitness seller, ziet er mooi uit en makkelijk bij te snijden!
Nog enkele dagen testen en dan schrijf ik ook wel een review.
 

Bijlagen

  • 20201124_142729.jpg
    20201124_142729.jpg
    111,6 KB · Weergaven: 127
Gisteren zijn mijn premium rubbertegels toegekomen van fitness seller, ziet er mooi uit en makkelijk bij te snijden!
Nog enkele dagen testen en dan schrijf ik ook wel een review.
Ziet er strak uit zo! :flex:
 
Setje van de ATX Chrome Calibrated Steel Plates. Super mooie schijven! In elk licht zien ze er anders uit. (Ik heb al een review ingediend.) Mooi te combineren met de ATX Calibrated Steel Fractional Plates. Het enigste nadeel is dat er geen chromen calibrated schijf bestaat van 2,5 kg... Zou z'n schijf nog in de toekomst toegevoegd worden?
 

Bijlagen

  • IMG_20201124_141537.jpg
    IMG_20201124_141537.jpg
    149,1 KB · Weergaven: 137
  • IMG_20201125_103809.jpg
    IMG_20201125_103809.jpg
    103,2 KB · Weergaven: 139
  • IMG_20201125_103954.jpg
    IMG_20201125_103954.jpg
    132,4 KB · Weergaven: 134
  • IMG_20201125_112300.jpg
    IMG_20201125_112300.jpg
    131,3 KB · Weergaven: 138
Setje van de ATX Chrome Calibrated Steel Plates. Super mooie schijven! In elk licht zien ze er anders uit. (Ik heb al een review ingediend.) Mooi te combineren met de ATX Calibrated Steel Fractional Plates. Het enigste nadeel is dat er geen chromen calibrated schijf bestaat van 2,5 kg... Zou z'n schijf nog in de toekomst toegevoegd worden?
Nice! Ik vind dit ook echt super mooie plates! :cool: Bedankt voor de foto's.

De 2,5 kg variant van deze plates hebben wij inderdaad niet gemaakt omdat deze in verhouding echt extreem duur was. Daarom maken wij die nu ook in dezelfde uitvoering als de ATX Calibrated Steel Fractional Plates. Die zullen dan verkrijgbaar zijn in 0,25 kg / 0,5 kg / 1,25 kg / 2,5 kg en passen mooi bij deze set, zoals je zelf al aangeeft :) Dat duurt waarschijnlijk wel nog een dik half jaar met de huidige levertijden...
 
Mooie plates toch! Ben blij eens wat fotos te zien van plates van mensen. Gezien ik zelf aan het kijken ben voor plates. Ben zelf niet zo voor het chroom, maar ze zien er toch mooi uit! Denk dat ik voor de calibrated steel plates ga
 
Setje van de ATX Chrome Calibrated Steel Plates. Super mooie schijven! In elk licht zien ze er anders uit. (Ik heb al een review ingediend.) Mooi te combineren met de ATX Calibrated Steel Fractional Plates. Het enigste nadeel is dat er geen chromen calibrated schijf bestaat van 2,5 kg... Zou z'n schijf nog in de toekomst toegevoegd worden?
Heb ze ook net binnen, wat een super gave plates!
Nog een klein nadeel: Ze maken ecght een hoop geluid tijdens het liften! Veel meer dan de PL plates.
Als je ze strak vast zet met lock jaws is het al wel wat minder, maar ook dan maken ze behoorlijk wat geluid.
 
Heb ze ook net binnen, wat een super gave plates!
Nog een klein nadeel: Ze maken ecght een hoop geluid tijdens het liften! Veel meer dan de PL plates.
Als je ze strak vast zet met lock jaws is het al wel wat minder, maar ook dan maken ze behoorlijk wat geluid.
Ik heb de gewone calibrated plates en als ik de fractional plates gebruik merk ik al dat er veel verschil in geluid zit. De gelakte plates maken veel minder lawaai. Toppunt is dat ik competition collars gebruik en de plates dus kan klemmen.
Als je dus niet goed tegen het lawaai van plates kan zijn de gelakte calibrated plates misschien de betere keuze.
 
Heb ze ook net binnen, wat een super gave plates!
Nog een klein nadeel: Ze maken ecght een hoop geluid tijdens het liften! Veel meer dan de PL plates.
Als je ze strak vast zet met lock jaws is het al wel wat minder, maar ook dan maken ze behoorlijk wat geluid.
Klopt, deze halterschijven worden uit één massief stuk staal gefreesd. Dat materiaal is wat luidruchtiger dan gewoon gietijzer of gietstaal.

Wil je je comment ook toevoegen als review bij het product? Dat vind ik wel namelijk wel goede informatie voor andere klanten, waar waarschijnlijk niet iedereen standaard over nadenkt :)
 
Setje van de ATX Chrome Calibrated Steel Plates. Super mooie schijven! In elk licht zien ze er anders uit. (Ik heb al een review ingediend.) Mooi te combineren met de ATX Calibrated Steel Fractional Plates. Het enigste nadeel is dat er geen chromen calibrated schijf bestaat van 2,5 kg... Zou z'n schijf nog in de toekomst toegevoegd worden?
Damn hele mooie plates!
 
Gister binnen gekregen, vandaag getest .
Voelt super solide aan en ook mooi zwaar kwaliteit . Eenmaal op de bench wat setjes gedaan en kan het verschil niet voelen tussen deze option en een bicep curl uit de gym 👍🏻 Ook mooi dat het kussentje op verschillende standen te zetten is en de hoogte kan je aanpassen als je hem op de bench plaatst zo past die perfect voor elke lichaams lengte . Biceps zijn helemaal gaar na de training dus conclusie ; top product 🤣💪🏻
 

Bijlagen

  • FA0A094F-4CDD-413B-9531-815ED57D3884.jpeg
    FA0A094F-4CDD-413B-9531-815ED57D3884.jpeg
    166,6 KB · Weergaven: 112
Gister binnen gekregen, vandaag getest .
Voelt super solide aan en ook mooi zwaar kwaliteit . Eenmaal op de bench wat setjes gedaan en kan het verschil niet voelen tussen deze option en een bicep curl uit de gym 👍🏻 Ook mooi dat het kussentje op verschillende standen te zetten is en de hoogte kan je aanpassen als je hem op de bench plaatst zo past die perfect voor elke lichaams lengte . Biceps zijn helemaal gaar na de training dus conclusie ; top product 🤣💪🏻
Bedankt voor deze review, blij dat het product goed bevalt :flex: vind je het goed als ik je review ook op de productpagina plaats? :)
 
Enig idee wanneer de ATX Loading Pin en de ATX Post Landmine terug op voorraad komen?
 
Enig idee wanneer de ATX Loading Pin en de ATX Post Landmine terug op voorraad komen?
Nee dat is helaas niet bekend. Er staat er een heleboel in bestelling maar de levertijd is onduidelijk. Ik hoop dat het gros van de accessoires in januari weer zal binnenkomen.
 
Waarom zijn er eigenlijk geen rack extentions voor de 600 series?
 
Wanneer komen de verschillende verstelbare benches weer op voorraad?

Vooral de MBX-610 ziet er heel goed uit. Net als de MBX-520. Wat is de meerwaarde van de 620, vraag me af waar het prijsverschil uit bestaad? Is dat alleen het maximaal belastbare gewicht?
 
Back
Naar boven