MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Over de Jammer Arms gesproken.. komt er een versie die binnen in het PRX-655 rack past? Ik ben nog aan het twijfelen of ik voor de PRX-655 ga of de PRX-755. En zou graag ook die Arms willen gebruiken en het past alleen binnen in het rack ivm de grote van de kamer.
Die is er al. De huidige Jammer Arms kunnen ook binnenin de 600 serie racks gebruikt worden.
 
oeps. Ik zie het nu ook, dacht dat er eerst 70cm stond.
 
Heb de atx calibrated plates ondertussen in gebruik genomen en ben echt heel blij met mijn set! Had er hoge verwachtingen van en deze voldoen er zeker aan! Echt mooie plates, geluidsvriendelijk ook samen met de Premium rubber tegels. Dat had ik iets minder verwacht eigenlijk. Super :) heb dan ook een reviewtje geplaatst op de site! Echt top
 
Heb de atx calibrated plates ondertussen in gebruik genomen en ben echt heel blij met mijn set! Had er hoge verwachtingen van en deze voldoen er zeker aan! Echt mooie plates, geluidsvriendelijk ook samen met de Premium rubber tegels. Dat had ik iets minder verwacht eigenlijk. Super :) heb dan ook een reviewtje geplaatst op de site! Echt top
#jelly
 
Super mooie set zo alles bij elkaar met je nieuwe plates psycomantje. Mag je idd heel trots op zijn 👍

Behoorlijk gewicht aan plates ook. Een geluk in deze tijd dat je deze set in 1x kon bestellen.
 
Hoi fs

Vandaag Powerrack 650+ lat pull 115 kg steekgewicht bij jullie gekocht

Nu heb ik dus barbarian jammer arms thuis
Liggen, type bb-903z-la 2018
Passen die op dit rack?

Gaat me alleen om de buitenkant rack, ben niet van plan ze binnen in mn rack te gaan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Hoi fs

Vandaag Powerrack 650+ lat pull 115 kg steekgewicht bij jullie gekocht

Nu heb ik dus barbarian jammer arms thuis
Liggen, type bb-903z-la 2018
Passen die op dit rack?

Gaat me alleen om de buitenkant rack, ben niet van plan ze binnen in mn rack te gaan gebruiken.
Bedankt voor de bestelling!

Nee dan zul je de ATX Curved Jammer Arms moeten bestellen. Barbarian heeft een grotere diameter, dus de pinnen daarvan passen niet in de gaten van de ATX racks.

Er is hier op het forum vast wel iemand die Barbarian Jammer Arms zoekt :)

(ik had je vorige bericht overigens gemist, ik zie nu pas dat je nog een onbeantwoord bericht had van maandag)
 
Bedankt voor de bestelling!

Nee dan zul je de ATX Curved Jammer Arms moeten bestellen. Barbarian heeft een grotere diameter, dus de pinnen daarvan passen niet in de gaten van de ATX racks.

Er is hier op het forum vast wel iemand die Barbarian Jammer Arms zoekt :)

(ik had je vorige bericht overigens gemist, ik zie nu pas dat je nog een onbeantwoord bericht had van maandag)
Oke jammer, ik had die jammer arms pas geleden gekocht via marktplaats, (dacht koop ze gelijk omdat ze niet op voorraad zijn) had ik beter even kunnen checken😥

idd weer verkopen en nieuwe bestellen als ze weer binnen komen.
Vorige vraag was diepte van het halfrack+ pulley, maar ben er achtergekomen dat het makkelijk past,,dus nu powerrack ipv halfrack besteld en aangezien de lat pulley en jammer arms erop kunnen, heb ik verder ook niks nodig qua ruimte😇
 
Bedankt voor de bestelling!

Nee dan zul je de ATX Curved Jammer Arms moeten bestellen. Barbarian heeft een grotere diameter, dus de pinnen daarvan passen niet in de gaten van de ATX racks.

Er is hier op het forum vast wel iemand die Barbarian Jammer Arms zoekt :)

(ik had je vorige bericht overigens gemist, ik zie nu pas dat je nog een onbeantwoord bericht had van maandag)
Hoi fs

Vandaag Powerrack 650+ lat pull 115 kg steekgewicht bij jullie gekocht

Nu heb ik dus barbarian jammer arms thuis
Liggen, type bb-903z-la 2018
Passen die op dit rack?

Gaat me alleen om de buitenkant rack, ben niet van plan ze binnen in mn rack te gaan gebruiken.
Passen die toevallig op het oude HD2 powerrack? Want dan heb ik interesse :cool:
 
Passen die toevallig op het oude HD2 powerrack? Want dan heb ik interesse :cool:
Nee helaas, dat gaat niet passen omdat de HD-2 een gatafstand heeft van 35 mm terwijl dit 50 mm moet zijn voor het accessoire.
 
Nee helaas, dat gaat niet passen omdat de HD-2 een gatafstand heeft van 35 mm terwijl dit 50 mm moet zijn voor het accessoire.
Thnx voor de snelle reactie weer. Dan houd het echt helaas op. Helaas heeft een nieuw rack nu niet de prio. Eerst een nieuw bankje (de mbx-620)
 
ik heb een vraagje
wanneer komen de dumbells in stappen 2.5kg binnen (voorkeur hex) en de atx hack squat leg press
 
ik heb een vraagje
wanneer komen de dumbells in stappen 2.5kg binnen (voorkeur hex) en de atx hack squat leg press
Hex dumbbells zijn toevallig vandaag aangekomen dus die komen binnenkort online. Ik verwacht wel dat die ook razendsnel weer uitverkocht zijn.

De Leg Press in maart of april.
 
Hoi fs

Nog een vraagje
Ik wil in de toekomst mijn huidige bank verkopen en een atx bank kopen.
Gaat gebruikt worden in powerrack 650, inclusief lat pull.

Ik neig zelf naar https://www.fitness-seller.nl/atx-multi-bench-mbx-650/
In verband diepte met shoulder press,
Of is dat met andere banken ook haalbaar, hoogste stand bank en achterin het rack plaatsen zegmaar.
 
Is er al iets bekend over de ATX afwerpmatten, wanneer deze te verwachten zijn?
 
Back
Naar boven