AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar het gaat sowieso nooit genoeg zijn om iedereen gelukkig te maken, lees ik. :) Extra hard m'n mail in de gaten houden dan, thanks in ieder geval.
Momenteel niet, tot de markt verzadigd is. Maar dat kan niet zo heel lang meer duren hier in Nederland verwacht ik. Het merendeel zal ondertussen toch al veel zijn spullen bij elkaar hebben verzameld denk ik ???
 
Momenteel niet, tot de markt verzadigd is. Maar dat kan niet zo heel lang meer duren hier in Nederland verwacht ik. Het merendeel zal ondertussen toch al veel zijn spullen bij elkaar hebben verzameld denk ik ???

Ik ben allang blij dat het voor mij om een upgrade gaat en ik intussen met mn huidige bank uit de voeten kan :D
 
Momenteel niet, tot de markt verzadigd is. Maar dat kan niet zo heel lang meer duren hier in Nederland verwacht ik. Het merendeel zal ondertussen toch al veel zijn spullen bij elkaar hebben verzameld denk ik ???
Nou als er meer zijn zoals mij dan komen er nog wel wat bestellingen aan... Wil nog voor zo'n slordige 9K aan spullen bestellen maar omdat er geen pre-orders worden aangenomen moet ik geduld hebben tot de spullen weer eens op voorraad zijn.
Want ik vertik het om elke keer dure verzendkosten te betalen. En afhalen mag bij jullie ook niet eens.
 
Momenteel niet, tot de markt verzadigd is. Maar dat kan niet zo heel lang meer duren hier in Nederland verwacht ik. Het merendeel zal ondertussen toch al veel zijn spullen bij elkaar hebben verzameld denk ik ???

Als de fitnesscentra weer massaal open mogen dan zal de vraag op den duur ook wel dalen. Ik denk dat bij veel mensen de schrik er nog wel in zit, dus die zullen voorlopig nog ook spullen thuis willen hebben, zelfs al gaan fitnesscentra hopelijk binnenkort open, maar ik denk dat menigeen op een gegeven moment toch die ruimte thuis weer vrij wil maken voor iets anders (zoals Corona-baby boom), dus dan wordt marktplaats op een gegeven moment weer overspoeld, maar dat duurt denk ik nog wel een paar jaar.
Pas vanaf de zomer (verhuizing naar woning MET garage) heb ik de ruimte (en budget) voor een rack, barbell, gewichten en toebehoren (wat ik het liefste in 1 bestelling dan doe), hopelijk zullen de voorraden bij Fitness Seller tegen die tijd wat minder vluchtig zijn.

Overigens zijn er volgens mij ook mensen die spullen nieuw kopen om het vervolgens weer proberen duurder te verkopen op MP (al lijkt die praktijk nog wel mee te vallen, ik zie nl vooral gebruikt spul wat boven nieuwprijs verkocht wordt ipv nieuwe spullen). Valt me op zich reuze mee dat FS niet de prijzen enorm opschroeft
 
Als de fitnesscentra weer massaal open mogen dan zal de vraag op den duur ook wel dalen. Ik denk dat bij veel mensen de schrik er nog wel in zit, dus die zullen voorlopig nog ook spullen thuis willen hebben, zelfs al gaan fitnesscentra hopelijk binnenkort open, maar ik denk dat menigeen op een gegeven moment toch die ruimte thuis weer vrij wil maken voor iets anders (zoals Corona-baby boom), dus dan wordt marktplaats op een gegeven moment weer overspoeld, maar dat duurt denk ik nog wel een paar jaar.
Pas vanaf de zomer (verhuizing naar woning MET garage) heb ik de ruimte (en budget) voor een rack, barbell, gewichten en toebehoren (wat ik het liefste in 1 bestelling dan doe), hopelijk zullen de voorraden bij Fitness Seller tegen die tijd wat minder vluchtig zijn.
Ik denk inderdaad niet dat iedereen massaal zijn homegym meteen weer van de hand zal doen. Wellicht ontstaat er ook wel een nieuwe cultuur met een combinatie van in de gym trainen en thuis trainen (dat vind ik persoonlijk ook ideaal). Maar er zullen ook wel weer genoeg spullen worden doorverkocht, net zoals er genoeg bedrijven zijn die straks met voorraden zitten en die goedkoop van de hand zullen doen. Het blijft afwachten hoe de markt zich dan ontwikkeld, ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Onze productiecapaciteit wordt binnenkort in ieder geval flink opgeschroefd, als de nieuwe fabriek operationeel is. Hopelijk zal dat ook resulteren in betere beschikbaarheid van producten. Maar dat duurt helaas nog wel tot na de zomer richting einde van het jaar.

Overigens zijn er volgens mij ook mensen die spullen nieuw kopen om het vervolgens weer proberen duurder te verkopen op MP (al lijkt die praktijk nog wel mee te vallen, ik zie nl vooral gebruikt spul wat boven nieuwprijs verkocht wordt ipv nieuwe spullen). Valt me op zich reuze mee dat FS niet de prijzen enorm opschroeft
Wij hebben sinds begin dit jaar toch ook langzaam prijzen moeten verhogen maar dat is puur vanwege de gestegen kosten. We hebben inderdaad nog geen prijswijzigingen doorgevoerd zomaar 'omdat het kan' en dat zullen we ook niet doen (veel tweedehands prijzen maar ook de nieuwprijzen in sommige winkels zijn inderdaad absurd).
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen donderdag stond hier toch een mooie set te koop..precies die wat ik wil 😍
ATX Olympic powerlifting barbel
150kg aan calibrated chrome steel plates

Nog maar 1 á 2 maanden wachten volgens klantenservice en dan is mijn homegym voorlopig af💪

1617875108790984072228270626584.jpg
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen donderdag stond hier toch een mooie set te koop..precies die wat ik wil 😍
ATX Olympic powerlifting barbel
150kg aan calibrated chrome steel plates

Nog maar 1 á 2 maanden wachten volgens klantenservice en dan is mijn homegym voorlopig af💪

Bekijk bijlage 524868
Nice setup en een toffe foto ook! Bedankt voor het delen.

Mocht je zin hebben om een review te schrijven voor dit rack dan kun je die foto ook uploaden :cool: Op de nieuwe website kunnen nu namelijk foto's en video's worden toegevoegd aan reviews :flex:
 
Mooie setup! Ik hoop in de komende tijd ook een mooie setup te kunnen bemachtigen.

Fitness Seller, hoe zeker is het dat er in mei een nieuwe levering voor de PRX-610 en de PRX-710 komen?
 
Nice setup en een toffe foto ook! Bedankt voor het delen.

Mocht je zin hebben om een review te schrijven voor dit rack dan kun je die foto ook uploaden :cool: Op de nieuwe website kunnen nu namelijk foto's en video's worden toegevoegd aan reviews :flex:
Doe ik als ik een maandje goed heb kunnen sporten! Dan review ik het een en ander zeker. Ziet er voor nu erg goed en stevig uit. En wacht nog even de halterstang en gewichten af :)
 
Nice setup en een toffe foto ook! Bedankt voor het delen.

Mocht je zin hebben om een review te schrijven voor dit rack dan kun je die foto ook uploaden :cool: Op de nieuwe website kunnen nu namelijk foto's en video's worden toegevoegd aan reviews :flex:
Kan je aan je review later nog een foto toevoegen? Ik heb bij de SQS-650 een review geplaatst toen er nog geen mogelijkheid was voor het toevoegen van een foto.
Als je wilt mag je de onderstaande foto wel bij mijn review toevoegen.

171124871_281875280069656_3883982781339360683_n.jpg
 
Mooie setup! Ik hoop in de komende tijd ook een mooie setup te kunnen bemachtigen.

Fitness Seller, hoe zeker is het dat er in mei een nieuwe levering voor de PRX-610 en de PRX-710 komen?
Nog helemaal niet zeker helaas, er is namelijk nog geen zending aangemeld vanuit de fabriek (productie loopt dus nog). Zodra de levertijd van deze racks bekend is dan vermelden we dat op de productpagina.

Doe ik als ik een maandje goed heb kunnen sporten! Dan review ik het een en ander zeker. Ziet er voor nu erg goed en stevig uit. En wacht nog even de halterstang en gewichten af :)
Top, bedankt! Die plates set had ik zien langskomen hier op het aangeboden/gezocht forum, mooie aankoop!

Kan je aan je review later nog een foto toevoegen? Ik heb bij de SQS-650 een review geplaatst toen er nog geen mogelijkheid was voor het toevoegen van een foto.
Als je wilt mag je de onderstaande foto wel bij mijn review toevoegen.
Zal ik toevoegen, dankjewel :thumbs:
 
super blij, 755 rack kwam binnen, meteen besteld :)
ook 30 en 50 mm pins mee besteld.
vorige week was ik ook net op tijd voor een mbx-650

gym zal langzaam vorm krijgen nu!
 
super blij, 755 rack kwam binnen, meteen besteld :)
ook 30 en 50 mm pins mee besteld.
vorige week was ik ook net op tijd voor een mbx-650

gym zal langzaam vorm krijgen nu!
Net op tijd gelukkig! Bedankt voor de bestellingen.
 
Ik wou zojuist de atx bumperplates aan m'n favorieten toevoegen maar ik zag dat we bij de gewicht schijven dit niet kunnen?
Andere artikelen wel, maar bij de schijven lijkt dat niet mogelijk..?
 
Ik wou zojuist de atx bumperplates aan m'n favorieten toevoegen maar ik zag dat we bij de gewicht schijven dit niet kunnen?
Andere artikelen wel, maar bij de schijven lijkt dat niet mogelijk..?
Inderdaad niet mogelijk maar enkel als alle gewichten uitverkocht zijn, anders kan het wel. Wordt aan gewerkt :)
 
Fitness Seller komen de Ironmaster Quick Lock kettlebell handle en gewichten de komende tijd nog binnen?
Oprecht geen idee. We zouden in januari een levering krijgen maar die is er nog steeds niet en wordt constant uitgesteld. We krijgen geen duidelijkheid van Ironmaster Europe en ik heb geen idee of ze onze order gewoon steeds naar achteren verschuiven of dat ze zelf ook niets binnenkrijgen.
 
Laatst bewerkt:
Oprecht geen idee. We zouden in januari een levering krijgen maar die is er nog steeds niet en wordt constant uitgesteld. We krijgen geen duidelijkheid van Ironmaster 'Europe' en ik heb geen idee of ze onze order gewoon steeds naar achteren verschuiven of dat ze oprecht niets binnenkrijgen.
Ze zijn in januari wel op voorraad geweest op hun eigen site, toen direct besteld. Waren ook binnen een aantal uren weer uitverkocht. Wellicht dat ze daarom niet leveren aan externe partijen?
 
Ze zijn in januari wel op voorraad geweest op hun eigen site, toen direct besteld. Waren ook binnen een aantal uren weer uitverkocht. Wellicht dat ze daarom niet leveren aan externe partijen?
Geen idee maar wij hebben al een bestelling open staan sinds 6 april 2020 :o Inmiddels meer dan een jaar geleden.
 
Back
Naar boven