AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Deze kabelmachine is precies wat ik zoek.
Enig idee wanneer de beschrijving komt en te bestellen is?

 
Enig idee wanneer de ATX wall Pulley in voorraad komt?
 
Inmiddels is de ATX powerlifting competition bar binnen. Ziet en voelt zeer solide aan!
Aangezien ik alles bij één merk wil houden betreffende de bars, is er al meer bekend betreffende jullie deadlift bar?
 
Enig idee wanneer de ATX wall Pulley in voorraad komt?
Nee helaas, daar is nog geen levertijd van bekend. Misschien in juni maar ik denk pas in juli - lastig te voorspellen nu.

Inmiddels is de ATX powerlifting competition bar binnen. Ziet en voelt zeer solide aan!
Aangezien ik alles bij één merk wil houden betreffende de bars, is er al meer bekend betreffende jullie deadlift bar?
Die worden eind juli / begin augustus ongeveer verwacht. Nieuwe powerlifting bars, 27 mm deadlift bar en 32 mm squat bar.

Kun je hier een stang aan bevestigen? En is er ook een optie om je bovenbenen onder rollen te klemmen?
Nee en nee, daar is dit apparaat niet voor bedoeld. Deze heeft slechts één 80 kg gewichtstapel met 2:1 verhouding. Dan kun je beter kijken naar onze andere functional trainers met dubbele gewichtstapel en waarbij dit soort accessoires al inbegrepen zijn (bijvoorbeeld FTX-400 of FTX-9001). Maar zoals gezegd komt de volledige beschrijving van dit nieuwe toestel deze week online, daar zal alles in staan :)

Nog een 'wanner voorradig' vraag. Wanneer wordt de SQS 650 weer verwacht?
Anderhalve week geleden binnengekomen, dus de volgende levering zal nog wel enkele maanden duren.
 
Beste Fitness Seller, welke smeermiddelen raad u aan om te gebruiken voor de sleeves van deze bars en het scharnier van de lattrekstang?
https://www.fitness-seller.nl/olympische-curlstang/
https://www.fitness-seller.nl/atx-curl-bar/
https://www.fitness-seller.nl/lattrekstang-120-cm-met-ergo-rubbergrip/
Tenzij je de stangen uit elkaar wil halen om kogellagervet of iets dergelijks aan te brengen, zul je natuurlijk een vloeibaar smeermiddel moeten gebruiken (smeerolie dus).
 
Tenzij je de stangen uit elkaar wil halen om kogellagervet of iets dergelijks aan te brengen, zul je natuurlijk een vloeibaar smeermiddel moeten gebruiken (smeerolie dus).
Ja ik ben wel van plan om die sleeves een paar keer op een jaar uit elkaar te halen om te reinigen/smeren als dit nodig is.
Van wat ik gelezen heb gebruiken ze daar vaak wit lithium vet voor en soms tussendoor laten ze er idd van die 3 in 1 olie tussen lopen.
Ik zal er wel wat mee experimenteren en zien wat het beste werkt. :thumb:
 
Fitness Seller , hebben jullie een idee wanneer de volgende lading half racks binnenkomen? Ik heb voorlopig de hrx 750 op m´n wishlist staan ;)
 
Is het bekend wanneer de

ATX CABLE PULL STATION CPS-600 weer beschikbaar komt?​

 
Ja ik ben wel van plan om die sleeves een paar keer op een jaar uit elkaar te halen om te reinigen/smeren als dit nodig is.
Van wat ik gelezen heb gebruiken ze daar vaak wit lithium vet voor en soms tussendoor laten ze er idd van die 3 in 1 olie tussen lopen.
Ik zal er wel wat mee experimenteren en zien wat het beste werkt. :thumb:
But why?
 
Gebruikt iemand de ATX Ab Crunch Option ook voor het bankdrukken? Dat je die rollen boven de knie kunt gebruiken om kracht te zetten of je tegen te houden? Vooral voor het decline benchen.
 
inderdaad...hoezo? Als je die dingen gewoon binnen gebruikt, en niet mee door het zand rolt...dan is dat toch niet nodig? Olie kan ik begrijpen na een bepaalde tijd..maar helemaal uit elkaar halen..
 
inderdaad...hoezo? Als je die dingen gewoon binnen gebruikt, en niet mee door het zand rolt...dan is dat toch niet nodig? Olie kan ik begrijpen na een bepaalde tijd..maar helemaal uit elkaar halen..
Vervolgens zelf verneuken met de smeerolie enzovoort dat die niet meer lekker loopt en dan naar garantie zeuren bij de verkoper 😆
 
Ja ik ben wel van plan om die sleeves een paar keer op een jaar uit elkaar te halen om te reinigen/smeren als dit nodig is.
Van wat ik gelezen heb gebruiken ze daar vaak wit lithium vet voor en soms tussendoor laten ze er idd van die 3 in 1 olie tussen lopen.
Ik zal er wel wat mee experimenteren en zien wat het beste werkt. :thumb:
Oké, maar normaal gesproken zou het zeker niet nodig moeten zijn om een paar keer per jaar een halterstang uit elkaar te halen om te reinigen. Veel barbells kunnen prima jaren zonder te smeren (of hooguit eens een druppeltje olie in de sleeves laten lopen). Maar als jij het leuk vindt om daarmee in de weer te zijn dan kun je dat natuurlijk doen :)

Fitness Seller , hebben jullie een idee wanneer de volgende lading half racks binnenkomen? Ik heb voorlopig de hrx 750 op m´n wishlist staan ;)
Die zijn nog geen maand geleden binnengekomen dus dat gaat wel weer eventjes duren nu...

Is het bekend wanneer de ATX CABLE PULL STATION CPS-600 weer beschikbaar komt?
Daar is helaas nog niets van bekend. Dus de komende 1-2 maanden sowieso nog niet.
 
Is het bekend wanneer de

ATX CABLE PULL STATION CPS-600 weer beschikbaar komt?​

Misschien kun je kijken of je het zelf direct bij de fabrikant kunt bestellen. Uiteindelijk komt dat spul allemaal uit China en plakken ze er gewoon een merkplaatje op, ok misschien nog enkele kleine custom made dingetjes maar niet veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien kun je kijken of je het zelf direct bij de fabrikant kunt bestellen. Uiteindelijk komt dat spul allemaal uit China en plakken ze er gewoon een merkplaatje op, ok misschien nog enkele kleine custom made dingetjes maar niet veel.
Bedankt voor je inzichten maar het toestel waar hierboven over wordt gesproken is compleet door onze ingenieur ontworpen, zoals bijna al onze toestellen, en is de eerste in zijn soort ;) Net zoals ons ATX Smith Cable Rack bijna 8 jaar geleden de eerste in zijn soort was. Nu zie je daar inderdaad heel veel kopieën van (waardoor jij in een ander topic ook dacht te weten dat dit een Chinees whitelabel product was).

Er zijn een aantal toestellen die wij inderdaad bijkopen maar 95% is volledig zelf ontwikkeld (inclusief ontwerppatenten).
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven