AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller
Welke Olympische collars passen op een bar/plate-trees met 48mm sleeves? (zodat ze er niet makkelijk afvallen of een kind ze eraf kan trekken)
 
Hoe werkt de ATX wall pulley precies? Je moet daar blijkbaar iets verhangen aan de bovenste pulley om de onderste te kunnen gebruiken. Is da gewoon een karabijnhaak die bovenaan zit die je moet verhangen?
 
Hoe werkt de ATX wall pulley precies? Je moet daar blijkbaar iets verhangen aan de bovenste pulley om de onderste te kunnen gebruiken. Is da gewoon een karabijnhaak die bovenaan zit die je moet verhangen?
Het oogje van de onderste kabel klik je gewoon vast aan de bovenste kabel. Wanneer je de onderste kabel niet gebruikt dan kun je die met het oogje ophangen bovenin het toestel (zoals je op de foto's ziet).
 
Laatst bewerkt:
Werden er geen pre-orders meer aangenomen van enkel particulieren? Of ook geen zakelijke?
 
Fitness Seller
Ivm een laag plafond ben ik van plan de PRX-610 of PRX-710 met lat pulley te halen (zodra die weer op voorraad is), komt er ook een Lat Pulley V2 voor deze in de toekomst?

Of is er een goede oplossing voor beenrollen die niet op de LTO-510 zitten?
 
Laatst bewerkt:
Werden er geen pre-orders meer aangenomen van enkel particulieren? Of ook geen zakelijke?
Wij nemen geen pre-orders meer aan, in de meeste gevallen ook niet meer van zakelijke klanten (dit zal per bestelling beoordeeld moeten worden).

Fitness Seller
Ivm een laag plafond ben ik van plan de PRX-610 of PRX-710 met lat pulley te halen (zodra die weer op voorraad is), komt er ook een Lat Pulley V2 voor deze in de toekomst?

Of is er een goede oplossing voor beenrollen die niet op de LTO-510 zitten?
Nee helaas, er zijn geen plannen om nog een andere pulley te maken voor deze lage racks. De LTO-650 en LTO-750 pulleys zijn enkel geschikt voor de hogere/duurdere modellen racks.

Bij gebrek aan beenrollen kun je eventueel een zware halterschijf op je benen leggen, dat kan misschien al voldoende zijn. Of je kun een halterstang of iets dergelijks op je benen leggen en onder de noodsteunen van het rack klemmen. Ik heb ook een video gezien van iemand die zichzelf met een band aan zijn bankje vastmaakte (een band over zijn benen en onder het bankje door). Maar je kunt ook gewoon single arm pulldown oefeningen doen, dan trek je veel minder gewicht en heb je geen beenrollen nodig. Je normale lat pulldowns kun je dan vervangen voor pull-ups (deze power racks hebben immers ook een optrekstang).
 
Laatst bewerkt:
Wij nemen geen pre-orders meer aan, in de meeste gevallen ook niet meer van zakelijke klanten (dit zal per bestelling beoordeeld moeten worden).


Nee helaas, er zijn geen plannen om nog een andere pulley te maken voor deze lage racks. De LTO-650 en LTO-750 pulleys zijn enkel geschikt voor de hogere/duurdere modellen racks.

Bij gebrek aan beenrollen kun je eventueel een zware halterschijf op je benen leggen, dat kan misschien al voldoende zijn. Of je kun een halterstang of iets dergelijks op je benen leggen en onder de noodsteunen van het rack klemmen. Ik heb ook een video gezien van iemand die zichzelf met een band aan zijn bankje vastmaakte (een band over zijn benen en onder het bankje door). Maar je kunt ook gewoon single arm pulldown oefeningen doen, dan trek je veel minder gewicht en heb je geen beenrollen nodig. Je normale lat pulldowns kun je dan vervangen voor pull-ups (deze power racks hebben immers ook een optrekstang).
Bedankt voor het antwoord en de tips, dat moet wel goedkomen! Nu nog even wachten tot het rack weer bij jullie binnenkomt :D
 
Toevallig een idee waarom Nike Savaleos 50-80 EUR goedkoper is dan Nike Romaleos?
 
Toevallig een idee waarom Nike Savaleos 50-80 EUR goedkoper is dan Nike Romaleos?
Gewoon omdat dit twee heel andere schoenen zijn. Een duurdere en een goedkopere uitvoering.

Ik begrijp de vraag eerlijk gezegd niet helemaal :p Lees anders onze blog post over de Savaleos even door:
 
Gewoon omdat dit twee heel andere schoenen zijn. Een duurdere en een goedkopere uitvoering.

Ik begrijp de vraag eerlijk gezegd niet helemaal :p Lees anders onze blog post over de Savaleos even door:
"Als je denkt dat de Savaleos een voortzetting is van die andere gewichthefschoen van Nike – de Romaleos – dan heb je het mis."
"De verhoogde hak van de Savaleos is volgens Nike circa 12-15 mm hoog, dat is dus een stukje lager dan de 20 mm verhoogde hak van de Romaleos 4."

Heel andere schoen dus idd, had gehoopt dat het een versie van Romaleossen was, maar dan ergens iets anders. Jammer :p
 
"Als je denkt dat de Savaleos een voortzetting is van die andere gewichthefschoen van Nike – de Romaleos – dan heb je het mis."
"De verhoogde hak van de Savaleos is volgens Nike circa 12-15 mm hoog, dat is dus een stukje lager dan de 20 mm verhoogde hak van de Romaleos 4."

Heel andere schoen dus idd, had gehoopt dat het een versie van Romaleossen was, maar dan ergens iets anders. Jammer :p
Het zijn natuurlijk beide gewichthefschoenen, alleen is de Romaleos een dedicated gewichthefschoen en de Savaleos meer een hybride gewichthefschoen. Nike zal de kennis die ze hebben opgedaan in de ontwikkeling van de Romaleos natuurlijk ook bij deze nieuwe schoen hebben toegepast. Dit is echter een goedkopere uitvoering voor diegenen die geen dedicated gewichthefschoen zoeken.
 

Zitten de jammer arms aan één punt vast aan het rack? Of zijn er twee gaten van het rack nodig per kant om het te bevestigen?
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Niet zo onvriendelijk.

Ik heb 2 accessoires in totaal besteld. Dat weet u ook - als u op de hoogte bent van voorgaande mail.

Ik post dit tevens hier, omdat ik het niet vind kunnen; afwerking én het ontbreken van onderdelen. Zou u in mijn situatie tevreden zijn?

Ik stuurde ook alvast een mail.
Excuses, zo was het zeker niet bedoeld. Niemand zegt dat je tevreden moet zijn met mankementen of ontbrekende onderdelen. Vandaar dat ik ook aangeef dat je je klacht kunt melden en wij dat dan zullen afhandelen. Ontbrekende onderdelen kunnen bijvoorbeeld worden nageleverd of de producten zouden retour kunnen als je er in zijn geheel niet tevreden mee bent.

Lees mijn vorige reactie nog eens door; ik kan mij enkel een e-mail herinneren met de vraag of je je zorgen moest maken over de lasnaden. Ik weet niet wat je verder nog besteld hebt en de andere foto’s of opmerkingen over de karabijnhaken en draaiwartels had ik persoonlijk nog niet gezien. Vandaar mijn verzoek om dat op de mail te zetten, maar ik begrijp dat je dat al hebt gedaan dus dan zul je morgenochtend direct een reply krijgen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik vind persoonlijk de reactie van FS niet onvriendelijk. Gewoon zakelijk to the point, terwijl jij me onvriendelijker overkomt.

Weet zelf niet wat het probleem met de lasnaden is, want ook op de productpagina gaan die niet over de hele lengte, maar misschien bedoel je die kier van enkele mm's. Dat was misschien met de productpagina pagina versie ook zo, maar mogelijk dat het niet opvalt door de camera hoek.

Scherpe randjes is idd niet netjes en ontbrekende/kapotte onderdelen lijkt me kwestie van klantenservice mailen.

Overigens zou ik altijd eerst contact opzoeken met een klantenservice voor ik mijn gal zou spuien op een publiek forum, want wie weet lossen ze het netjes op en is al die poeha niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind persoonlijk de reactie van FS niet onvriendelijk. Gewoon zakelijk to the point, terwijl jij me onvriendelijker overkomt.

Weet zelf niet wat het probleem met de lasnaden is, want ook op de productpagina gaan die niet over de hele lengte, maar misschien bedoel je die kier van enkele mm's. Dat was misschien met de productpagina pagina versie ook zo, maar mogelijk dat het niet opvalt door de camera hoek.

Scherpe randjes is idd niet netjes en ontbrekende/kapotte onderdelen lijkt me kwestie van klantenservice mailen.
Als de afwerking niet naar wens is dan mag dat altijd gemeld worden (graag zelfs want dat koppelen wij ook terug naar de fabrieken). Sommige zaken horen wellicht gewoon bij de afwerking van een product en andere zaken komen juist wel in aanmerking voor korting, reparatie of retourzending etc. Dat zal onze klantenservice per situatie bekijken om vervolgens aan de klant de opties voor te leggen.

Ontbrekende of kapotte onderdelen zijn uiteraard een no-brainer, die zullen gewoon worden vervangen of nageleverd :)
 
wat is eigenlijk het verschil tussen de lat pulley V2 en de gewone? is dat enkel het ontbreken van die staaf om je benen beneden te houden?
ik dacht ook dat je eens vermeld had dat de prx 650 overeenkwam met de vroegere barbarian reeks? Zou je deze dan ook aanbevelen voor regelmatig thuisgebruik? Ik ben zeker niemand dat 150kg bankdrukt of 300kg squat. Maar ik zou het wel jammer vinden van die pulley. Ik ben zelf nogal zwaar op dit moment (vet, geen spieren) en meerdere pull ups zijn nogal lastig voor mij op dit moment. als bij lat pulley heb ik al snel het gevoel dat ik loskom van de bank, ook al is het gewicht dat ik pull lager als mijn eigen gewicht.
 
wat is eigenlijk het verschil tussen de lat pulley V2 en de gewone? is dat enkel het ontbreken van die staaf om je benen beneden te houden?
ik dacht ook dat je eens vermeld had dat de prx 650 overeenkwam met de vroegere barbarian reeks? Zou je deze dan ook aanbevelen voor regelmatig thuisgebruik? Ik ben zeker niemand dat 150kg bankdrukt of 300kg squat. Maar ik zou het wel jammer vinden van die pulley. Ik ben zelf nogal zwaar op dit moment (vet, geen spieren) en meerdere pull ups zijn nogal lastig voor mij op dit moment. als bij lat pulley heb ik al snel het gevoel dat ik loskom van de bank, ook al is het gewicht dat ik pull lager als mijn eigen gewicht.
De LTO-650 (V2) is een heel ander systeem dan de LTO-520 (V1). Deze is een stuk zwaarder en stabieler en de gewichten bewegen over geleidestangen in plaats van een vierkante buis, voor betere bewegingen. En inderdaad de beenrollen zoals jij al benoemde. Als je het budget ervoor hebt zou ik absoluut wat meer uitgeven en de V2 pulley kiezen. Alleen al de beenrollen zouden doorslaggevend zijn voor mij. We hebben de LTO-520 puur gemaakt als goedkoop alternatief voor mensen met een lager budget.

Hier kun je alle lat pulley opties met elkaar vergelijken:

Nee de PRX-650 komt overeen met de oude MegaTec racks, zoals vermeld in de productbeschrijving. De PRX-750 is de vervanger voor de Barbarian Power Cage. Beide racks volstaan prima voor regelmatig thuisgebruik en zelfs professionele toepassingen. De PRX-750 is wel wat groter en zwaarder en heeft meer uitbreidingsmogelijkheden.

Hier kun je alle power racks met elkaar vergelijken (klik op het oogje om racks te verbergen waarin je niet geïnteresseerd bent):
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven