MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

'Zou moeten' is een keuze die je maakt als verkoper he, maar wel jullie volste recht natuurlijk :) De Rogue Ohio Power Bar kost nu nog evenveel als toen ik hem 2,5 jaar geleden kocht (maar misschien was hij destijds overpriced en nu marktconform haha).

Grappig dat de barbell marktvraag alweer zo goed als weg is. Eigenlijk ook wel logisch, iedereen die vorig jaar thuis ging trainen kocht natuurlijk als eerst een barbell en schijven, en waarschijnlijk niet te kieskeurig maar gewoon wat op voorraad was. Plus het is niet echt een herhalingsaankoop. Homegym uitbreidingen/upgrades zoals bankjes, rack accessoires, cables en dumbbells zullen nog steeds wel hard gaan?
Wij hebben ook alle ATX barbells sinds 2012 niet in prijs verhoogd, ook niet gedurende de volledige coronaperiode. De nieuwe Ram Bar is de eerste barbell tegen een hogere prijs en dat is ná de run op fitnessmateriaal dus dat zouden we niet doen als het niet anders kon :) Deze is gewoon een stuk duurder qua productie maar het is ook echt een hele mooie barbell geworden. Ik heb geen idee hoe andere verkopers hun prijzen bepalen en eerlijk gezegd kijken we daar ook niet naar.

De run op andere producten is ook al een stuk minder maar racks en benches zijn nog steeds erg in trek.

Kun je vertellen wanneer de volledige stainless versie (29 mm) beschikbaar zal zijn?
Hopelijk binnen 1-2 maanden. Dat zal echter een andere barbell worden uit ons nieuwe barbell project (zodra we daar alle details van bekendmaken zal ik dat hier posten).
 
Gaan de andere barbells in de nabije toekomst een prijsstijging krijgen?
 
Is er al enig zicht op het op voorraad komen van de 600 serie J hooks en Spotter Arms? Ik wil graag het Half Rack halen maar zonder de accessoires is het een beetje nutteloos.
 
Is er al enig zicht op het op voorraad komen van de 600 serie J hooks en Spotter Arms? Ik wil graag het Half Rack halen maar zonder de accessoires is het een beetje nutteloos.
Beide nog niet zo lang geleden. Helaas nog geen zicht op nieuwe levering.
 
Is er al enig zicht op het op voorraad komen van de 600 serie J hooks en Spotter Arms? Ik wil graag het Half Rack halen maar zonder de accessoires is het een beetje nutteloos.
De Compacte Monolift is op voorraad en kan ik je erg aanraden!
 
De Compacte Monolift is op voorraad en kan ik je erg aanraden!
Idd, heb deze ook ontvangen deze week en voldoen uitstekend!
 
Ik gebruik de monolift nu eigenlijk standaard bij Squat en bench en zou niet anders willen. Zeker doen!
 
Is er een groot verschil in knurling tussen de oude en de nieuwe Ram bar en de warrior bar?
Hebben jullie al een idee welk prijskaartje er aan de nieuwe stainless steel barbell gaat hangen?
 
Is er een groot verschil in knurling tussen de oude en de nieuwe Ram bar en de warrior bar?
Hebben jullie al een idee welk prijskaartje er aan de nieuwe stainless steel barbell gaat hangen?
De nieuwe knurling is toch nog wel een aardig stukje stuk dieper/scherper geworden.

Ik hoop dat we de nieuwe (made in Germany) barbells voor €599 kunnen aanbieden maar ik weet nog niet hoe haalbaar dat in de praktijk gaat zijn, we zijn nu bezig met de laatste puntjes afronden. Zodra daar meer over bekend is zal ik dat ook hier posten :cool:
 
NIEUW

ATX Deadlift Bar

Langer en dunner dan normale powerlifting bars, voor meer flexibiliteit tijdens het deadliften.

Nu leverbaar! En met €100 afgeprijsd omdat de knurling wat minder scherp is dan we hadden gewenst, maar dit zal voor 90% van de lifters nog steeds prima volstaan. Op = op!

 
Laatst bewerkt:
Kan de squat belt riem ook dippen gebruikt worden?
 
Kan de squat belt riem ook dippen gebruikt worden?
Dat kan theoretisch wel maar dat is niet ideaal, omdat je bijvoorbeeld geen ketting hebt om de gewichten aan vast te maken. Als je zelf een stuk ketting aan de Belt Squat Belt zou vastmaken dan hangen de gewichten waarschijnlijk veel te diep, want de Belt Squat Belt is van zichzelf al een stuk langer dan een normale dip riem.
 
Gisteren om 16u34 melding dat ATX MBX-660 bench op voorraad was. Om 16u43 alweer uitverkocht… Ik dacht dat tegen nu de hype er wel wat af ging zijn, niet dus. Enig idee wanneer de volgende levering er is en van de leg lift optie? :)
 
Gisteren om 16u34 melding dat ATX MBX-660 bench op voorraad was. Om 16u43 alweer uitverkocht… Ik dacht dat tegen nu de hype er wel wat af ging zijn, niet dus. Enig idee wanneer de volgende levering er is en van de leg lift optie? :)
Populaire racks en bankjes vliegen inderdaad nog steeds de deur uit -- maar er is gisteren helemaal geen levering van de MBX-660 binnengekomen. Ik denk dat het een geannuleerde bestelling was die de voorraad e-mails getriggerd heeft, omdat er daardoor 2 bankjes terug in voorraad zijn gekomen. Die waren dus ook weer binnen no-time weer weg.

De eerstvolgende levering van de MBX-660 is nog niet bekend. Dit zal niet voor september zijn, misschien zelfs pas in oktober. Leg Lift Option ook niet voor die tijd.
 
Klopt idd, ik heb de belt en de loading pin zojuist binnen. Voor dips haal ik de ketting eraf. Trek het ene uiteinde met ring en karabijnalhaak door de ring van het andere uiteinde en haak de karabijnhaak aan de loading pin. Zit erg comfortabel!

Ga er trouwens niet mee dippen (niet in schema), maar mee optrekken.

Edit; niet door de ring, maar door de lus van de riem zelf.
 
Laatst bewerkt:
Is het bij jullie bekend wanneer de ATX belt squat machine weer op voorraad is?
 
Zelfde hier met refreshen haha, safety squat bar besteld samen met de biceps blaster 💪🏻
Nog even wachten op de atx ez curl bar..
 
Back
Naar boven