AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Safety squat bar is op voorraad en na dagen F5-en besteld😎
Zelfde hier met refreshen haha, safety squat bar besteld samen met de biceps blaster 💪🏻
Nog even wachten op de atx ez curl bar..
Even voor mijn beeldvorming, kijken jullie dan gewoon meerdere keren per dag op de website? Of zitten jullie echt urenlang te refreshen? :p
 
Even voor mijn beeldvorming, kijken jullie dan gewoon meerdere keren per dag op de website? Of zitten jullie echt urenlang te refreshen? :p
Als ik voor mezelf spreek toen ik de atx steel plates wou, midden in de eerste golf was ik wss de hoofdbezoeker van jullie website, ik leefde er bijna :D :D
 
Even voor mijn beeldvorming, kijken jullie dan gewoon meerdere keren per dag op de website? Of zitten jullie echt urenlang te refreshen? :p
Ik heb zelf de website de hele dag open staan met m'n favorieten pagina, en af en toe refresh ik deze even.. 🤪
En soms ben ik dan zelfs nog voordat ik de voorraadmelding krijg al aan het afronden. 🤣
 
Al van januari aan het wachten op de SQS650. Gister besteld, opeens toevallig na refreshen (had binnen 45 seconden alles betaald etc.), 10min laten kwamen de voorraad mails. Heb al vaker liggen huilen afgelopen weken ;) ....
Moet nog steeds de MBX660 een keer vangen. Ik kijk/refresh denk ik 40-50 keer per dag mijn favo pagina. Ziek eigenlijk.
 
Al van januari aan het wachten op de SQS650. Gister besteld, opeens toevallig na refreshen (had binnen 45 seconden alles betaald etc.), 10min laten kwamen de voorraad mails. Heb al vaker liggen huilen afgelopen weken ;) ....
Moet nog steeds de MBX660 een keer vangen. Ik kijk/refresh denk ik 40-50 keer per dag mijn favo pagina. Ziek eigenlijk.
Dan kun je even een pauze nemen tot september of oktober ofzo, ik geloof niet dat de MBX-660 voor die tijd binnenkomt :p
 
Zou er ooit nog een moment komen dat de gekte eruit is, en dat iedereen weer ontspannen kan kopen wat ze willen hebben omdat alles op voorraad is?
 
True, maar... de SQS was er gister opeens ook uit het niets! Die had ik ook gemist anders... Al staat ie wel nog steeds op voorraad, dus of hele grote batch of weinig vraag?
 
Zou er ooit nog een moment komen dat de gekte eruit is, en dat iedereen weer ontspannen kan kopen wat ze willen hebben omdat alles op voorraad is?
Ja absoluut, de vraag naar veel producten is al flink afgenomen nu. Voor de meest populaire producten zal dat misschien nog even duren maar zolang er geen nieuwe lockdowns komen denk ik dat het volgend jaar wel weer normaal is.

True, maar... de SQS was er gister opeens ook uit het niets! Die had ik ook gemist anders... Al staat ie wel nog steeds op voorraad, dus of hele grote batch of weinig vraag?
Een product komt altijd uit het niets online ;) En de e-mails worden in batches verzonden dus afhankelijk van wanneer je je hebt aangemeld zul je al na een paar seconden of pas na enkele minuten een mailtje krijgen.

Hoe dan ook, de MBX-660 zal niet voor september of oktober binnenkomen, deze is namelijk nog niet eens in productie nu.
 
Ja absoluut, de vraag naar veel producten is al flink afgenomen nu. Voor de meest populaire producten zal dat misschien nog even duren maar zolang er geen nieuwe lockdowns komen denk ik dat het volgend jaar wel weer normaal is.
Dat zou top zijn. Binnen een aantal jaar verwacht ik groter te gaan wonen, en dan reserveer ik een zolder of schuur voor wat trainingsmateriaal. Naast een sportschool abbonement toch wel lekker om de vrijheid te hebben om thuis wat basic compounds te kunnen doen. Maar dan hoef ik tzt niet zo neurotisch de refreshen en verschillende series bij elkaar te schrapen. Kan ik rustig alles van dezelfde lijn in één keer bestellen. :D
 
Vanavond de MBX660 multibench eindelijk kunnen bestellen! Kijk er nu al naar uit. Al enig idee wanneer de options weer op voorraad komen?
 
Vanavond de MBX660 multibench eindelijk kunnen bestellen! Kijk er nu al naar uit. Al enig idee wanneer de options weer op voorraad komen?
Er zijn nog geen levertijden bekend van de bench opties (zie enkele berichten hierboven), dus dat zal sowieso niet voor september of oktober zijn schat ik. Zodra er een levertijd bekend is vermelden we die op de productpagina, dus hou de productpagina's in de gaten.
 
Fitness Seller misschien een domme vraag, maar waarvoor dienen de rubberen ringen die meegeleverd zijn met de SSB?

Edit: ik ben dom, ik snap hem😂😂😂😂😂
 
Laatst bewerkt:
Fitness Seller misschien een domme vraag, maar waarvoor dienen de rubberen ringen die meegeleverd zijn met de SSB?

Edit: ik ben dom, ik snap hem😂😂😂😂😂
Is het gelukt? :p

Die plaats je op de sleeves (als rubberen bumpers voor de halterschijven). Check anders even onze productfoto’s.
 
Fitness Seller misschien een domme vraag, maar waarvoor dienen de rubberen ringen die meegeleverd zijn met de SSB?

Edit: ik ben dom, ik snap hem😂😂😂😂😂
Heb jij hem al binnen?! Ik heb nog niet eens een verzend bevestiging.. 😔
 
Ik had hem binnen twee dagen al binnen inderdaad! Het was wel m'n enige artikel, wellicht speelt dat mee?
 
Fitness Seller wanneer komen de weerstandsbandpinnen voor de ATX racks weer binnen?
 
Fitness Seller kan de maintanance oil ook worden gebruikt om je barbell lagers te smeren? Lijkt mij hetzelfde spul als de barbell oil?
 
Back
Naar boven