Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

  • Nee, dit is een nieuwe en unieke techniek :)
    Ok, dan ben ik nieuwsgierig!

    Ik heb eigenlijk mijn zinnen gezet op de (komende) volledige stainless powerbar (geen coating daardoor beste contact met knurling en stang).

    Kun je al wat meer vertellen over de coating? Duurzaamheid, onderhoud, verhouding t.o.v. de meest voorkomende coatings?
     
    Ok, dan ben ik nieuwsgierig!

    Ik heb eigenlijk mijn zinnen gezet op de (komende) volledige stainless powerbar (geen coating daardoor beste contact met knurling en stang).

    Kun je al wat meer vertellen over de coating? Duurzaamheid, onderhoud, verhouding t.o.v. de meest voorkomende coatings?
    Ik denk niet dat de volledig stainless bar nog gemaakt zal worden, waarschijnlijk houden we het bij hardchromen sleeves maar wel een stainless shaft.

    De coating voor deze design bars kun je vergelijken met Cerakote maar met veel meer mogelijkheden en wat duurzamer. Dit is een cosmetische coating, geen normale coating zoals chroom of black-oxide. Tenzij je een kleurrijk design op je barbell wil is er niet direct een meerwaarde boven een normale chromen of zwarte barbell.
     
    Kunnen we de nieuwe barbells (incl. Ram 2.0) ook komen bekijken in de showroom? (er van uitgaande dat de corona-maatregelen het zouden toelaten)
     
    Kunnen we de nieuwe barbells (incl. Ram 2.0) ook komen bekijken in de showroom? (er van uitgaande dat de corona-maatregelen het zouden toelaten)
    Jazeker, zodra de showroom weer geopend is :o Momenteel is het letterlijk een bouwput. Rond november/december zou de nieuwbouw klaar moeten zijn, dus als er geen vertragingen zijn hoop ik dat wij vanaf januari 2022 weer een showroom hebben.
     
    Jazeker, zodra de showroom weer geopend is :o Momenteel is het letterlijk een bouwput. Rond november/december zou de nieuwbouw klaar moeten zijn, dus als er geen vertragingen zijn hoop ik dat wij vanaf januari 2022 weer een showroom hebben.
    Ach zo, ik dacht dat de nieuwe showroom al klaar was.
    FF overwegen of ik tot januari wil wachten. Maar misschien dat de nieuwe barbells ook pas tegen die tijd verschijnen of komen die eerder?
     
    Ach zo, ik dacht dat de nieuwe showroom al klaar was.
    FF overwegen of ik tot januari wil wachten. Maar misschien dat de nieuwe barbells ook pas tegen die tijd verschijnen of komen die eerder?
    Die zullen al vrij snel verschijnen. Mocht je ze perse al voor januari willen zien/uitproberen dan valt er misschien wat te regelen in een gym hier in de buurt. Stuur me dan even een privébericht.
     
    Ach zo, ik dacht dat de nieuwe showroom al klaar was.
    FF overwegen of ik tot januari wil wachten. Maar misschien dat de nieuwe barbells ook pas tegen die tijd verschijnen of komen die eerder?
    Yo Rikmeister wat heb je nu weer op het oog man. Stop eens met kopen! Anders ga ik ook weer dingen gaan kopen. Ik heb geen plaats meer! :D
     
    Zijn er plannen om tib bars toe te voegen aan het assortiment? Zijn nu alleen te verkrijgen via import van shady onbekende leveranciers. Dit is een accessoire om je tibialis anterior (voorkant onderbeen) mee te trainen.

    Dit is wat ik bedoel:

    ubkwkID.png


    n13NI1n.png
     
    Zijn er plannen om tib bars toe te voegen aan het assortiment? Zijn nu alleen te verkrijgen via import van shady onbekende leveranciers. Dit is een accessoire om je tibialis anterior (voorkant onderbeen) mee te trainen.
    Nee daar zijn geen plannen voor. Ik zal je suggestie meenemen maar ik denk niet dat we zoiets snel zouden maken.

    EDIT: onze ingenieur zal dit integreren in de volgende versie van onze zittende kuitmachine. Een stand-alone versie zal er echter niet komen.
     
    Laatst bewerkt:
    EDIT: onze ingenieur zal dit integreren in de volgende versie van onze zittende kuitmachine. Een stand-alone versie zal er echter niet komen.

    Ah cool dat die optie er komt, alhoewel ik mezelf niet zo 1-2-3 een kuitmachine zie kopen
     
    Beste Fitness seller,

    hoe komt het dat de set niet beschikbaar is? maar alle onderdelen van de set wel.
    scheelt 3/4 euro maar alsnog.
     
    Beste Fitness seller,

    https://www.fitness-seller.nl/atx-mini-fractional-plates/
    hoe komt het dat de set niet beschikbaar is? maar alle onderdelen van de set wel.
    scheelt 3/4 euro maar alsnog.
    Dan is de voorraad (van minstens één van de gewichtjes) waarschijnlijk nog maar laag en zijn de voorverpakte sets en de aantallen die zijn toebedeeld aan de sets al uitverkocht. Het scheelt overigens slechts € 1,80.

    Ik zal kijken of we nog wat setjes kunnen vrijgeven maar dat weet ik niet zeker.
     
    Ja absoluut, de vraag naar veel producten is al flink afgenomen nu. Voor de meest populaire producten zal dat misschien nog even duren maar zolang er geen nieuwe lockdowns komen denk ik dat het volgend jaar wel weer normaal is.
    Dat hoop ik toch. Volgend jaar is ons nieuwe huis af en wil ik een homegym op zolder maken. Ben van plan flink wat te bestellen, maar voel er weinig voor om alles apart te bestellen en de site elke dag te refreshen :(
     
    Dat hoop ik toch. Volgend jaar is ons nieuwe huis af en wil ik een homegym op zolder maken. Ben van plan flink wat te bestellen, maar voel er weinig voor om alles apart te bestellen en de site elke dag te refreshen :(
    Het probleem is nu niet meer zozeer de productie, want die zijn we al aardig aan het opschalen sinds de nieuwe fabriek geopend is met driemaal zoveel productiecapaciteit. Het probleem is nu om alles hier te krijgen. Het container tekort wordt steeds groter, waardoor de prijzen nog meer omhoog schieten. Een container verschepen kost nu al $15.000 (voorheen nog geen $3.000). Vooralsnog is er geen verbetering in zicht, dus het lijkt er op dat deze problemen nog zeker tot Q1 2022 zullen aanhouden.
     
    Dus de ATX benches komen vermoedelijk ook pas in 2022?
     
    Dus de ATX benches komen vermoedelijk ook pas in 2022?
    Nee dat staat er niet ;) Er komen regelmatig leveringen binnen hoor. We hebben de afgelopen weken enkele leveringen van bankjes binnengekregen en volgende week ontvangen we weer een levering met onder andere bankjes.
     
    Dan is de voorraad (van minstens één van de gewichtjes) waarschijnlijk nog maar laag en zijn de voorverpakte sets en de aantallen die zijn toebedeeld aan de sets al uitverkocht. Het scheelt overigens slechts € 1,80.

    Ik zal kijken of we nog wat setjes kunnen vrijgeven maar dat weet ik niet zeker.
    Bedankt! 2 setjes besteld!
     
    Ik kan helaas geen handleidingen meer op de site vinde . Hoe kan ik de pec fly attachment het beste smeren. Er zit zwart poeder op de stangetjes. Ik wil ze gewoon poetsen en de stangetjes en de messing bussen smeren met siliconenspray. Is dat goed?
     
    Ik kan helaas geen handleidingen meer op de site vinde . Hoe kan ik de pec fly attachment het beste smeren. Er zit zwart poeder op de stangetjes. Ik wil ze gewoon poetsen en de stangetjes en de messing bussen smeren met siliconenspray. Is dat goed?

    Ik heb zelf een busje Bison multispray bij de action gehaald voor 2,60 ongeveer en smeer daar m'n lat pulldown mee. Is echt superspul en ik denk ook prima voor de PEC fly. Blijft ook verrekte lang smooth lopen.
     
    Al enig idee wanneer de ATX Wall Pulley beschikbaar is? Zou eerst juli of augustus zijn maar dat lijk niet echt waarschijnlijk meer.
     
    Back
    Naar boven